• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb even spoiler in de titel gezet, voor de zekerheid^^
    Die vechtscene was geweldig! Ik heb zitten vloeken en ik was zo kwaad tot dat moment, toen stroomde de tranen over mijn wangen! De hele zaal in koor 'OOOOH' toen we het door hadden. Ik heb goed gelachen, het was echt een goede film.
    Ik vind het natuurlijk wel jammer dat het niet hetzelfde is als in het boek, maar toch héél goed opgelost!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik heb even spoiler in de titel gezet, voor de zekerheid^^
    Die vechtscene was geweldig! Ik heb zitten vloeken en ik was zo kwaad tot dat moment, toen stroomde de tranen over mijn wangen! De hele zaal in koor 'OOOOH' toen we het door hadden. Ik heb goed gelachen, het was echt een goede film.
    Ik vind het natuurlijk wel jammer dat het niet hetzelfde is als in het boek, maar toch héél goed opgelost!

    Precies! Ik ga het nu maar gewoon zeggen, maar het moment dat je de ogen van Seth leeg zag worden, echt, omygod, ik vond dat zóo erg hè. Hij was altijd mijn favoriete personage omyyy, vond het zo netjes hoe het gevecht tot stand kwam trouwens. Hebben ze echt goed opgelost! En hetzelfde geldt trouwens voor Leah - Esmé, ik vond dat echt zo mooi om te zien, aangezien ze altijd zo'n hekel aan hen had.
    Was ergens toch wel blij toen dat moment kwam en ik opgelucht adem kon halen. Hahahaha. En gooosh, Emmett, you sooo funny.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nu wil ik hem ook zien en ik kan waarschijnlijk pas zaterdag. Nu alleen nog iemand vinden die met mij naar die film wil.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Nu wil ik hem ook zien en ik kan waarschijnlijk pas zaterdag. Nu alleen nog iemand vinden die met mij naar die film wil.

    Ik wil nog een keer. :x:x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ik wil nog een keer. :x:x


    Maar jij woont in Zeeland en ik in Noord-Holland dus ik vind het heel erg lief maar ik denk dat de afstand iets te groot is.


    Physics is awesome

    Aislinn schreef:
    (...)
    Precies! Ik ga het nu maar gewoon zeggen, maar het moment dat je de ogen van Seth leeg zag worden, echt, omygod, ik vond dat zóo erg hè. Hij was altijd mijn favoriete personage omyyy, vond het zo netjes hoe het gevecht tot stand kwam trouwens. Hebben ze echt goed opgelost! En hetzelfde geldt trouwens voor Leah - Esmé, ik vond dat echt zo mooi om te zien, aangezien ze altijd zo'n hekel aan hen had.
    Was ergens toch wel blij toen dat moment kwam en ik opgelucht adem kon halen. Hahahaha. En gooosh, Emmett, you sooo funny.


    Wacht, wacht hoe bedoel maar het moment dat je de ogen van Seth leeg zag worden? Ze hebben toch niet....?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar jij woont in Zeeland en ik in Noord-Holland dus ik vind het heel erg lief maar ik denk dat de afstand iets te groot is.

    Hahaha, ik woon niet in Zeeland hoor, hihi, bedoelde het ook niet zo eigenlijk, maar ja, hihi. Als je wilt kan ik je via een pb wel heel de verhaallijn weggeven van het gevecht, maar weet niet of je dat zo apprecieert. Ik vind dat namelijk heel erg fijn als ik alles al weet, anderen weer niet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Hahaha, ik woon niet in Zeeland hoor, hihi, bedoelde het ook niet zo eigenlijk, maar ja, hihi. Als je wilt kan ik je via een pb wel heel de verhaallijn weggeven van het gevecht, maar weet niet of je dat zo apprecieert. Ik vind dat namelijk heel erg fijn als ik alles al weet, anderen weer niet. (:


    Graag, aangezien bij de Hunger Games ik bijna schreeuwde tegen de acteurs op het scherm.:$


    Physics is awesome

    Vanavond ga ik met een vriendin. Gister ge-sms't of ze kon, want zij heeft ook alle delen gezien. Ben zo benieuwd haha! Waarschijnlijk ga ik daarna nog een keer met mijn moeder _O_


    Today will be Girl's Day party with you~

    Aislinn schreef:
    (...)
    Precies! Ik ga het nu maar gewoon zeggen, maar het moment dat je de ogen van Seth leeg zag worden, echt, omygod, ik vond dat zóo erg hè. Hij was altijd mijn favoriete personage omyyy, vond het zo netjes hoe het gevecht tot stand kwam trouwens. Hebben ze echt goed opgelost! En hetzelfde geldt trouwens voor Leah - Esmé, ik vond dat echt zo mooi om te zien, aangezien ze altijd zo'n hekel aan hen had.
    Was ergens toch wel blij toen dat moment kwam en ik opgelucht adem kon halen. Hahahaha. En gooosh, Emmett, you sooo funny.

    Toen had ik ook tranen. En Emmett is geweldig!
    Ik ben daarnet voor de verjaardag van mijn nichtje nog eens geweest^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ga zaterdag! Maar ik heb alle boeken al gelezen, dus weet wat er allemaal gaat gebeuren. ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Ik ga zaterdag! Maar ik heb alle boeken al gelezen, dus weet wat er allemaal gaat gebeuren. ;D

    Neen, dat weet je niet. Ik heb alle boeken vorige week nog gelezen en heb een hele tijd in spanning gezeten!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik bedoel ongeveer, whaha, ik zit altijd nog in spanning te kijken, ondanks ik de boeken allemaal al heb gelezen, ook bij part.1 zat ik in spanning te kijken, of je de boeken hebt gelezen of niet... Het blijft spannend!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    Ik ga zaterdag! Maar ik heb alle boeken al gelezen, dus weet wat er allemaal gaat gebeuren. ;D

    Nee hoor, hahahaha. Heb de boeken al zooo vaak gelezen, maar het einde is heel anders, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Dit is echt het perfecte lied voor The Twilight Saga!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:50 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn