• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Verliefd op een baby, whut? xd

    Wanneer ze imprenten op een baby, dan zullen ze er gewoon alles voor doen zodat die persoon alles heeft wat ze nodig heeft, dat ze gelukkig zijn en such. Ze zijn zo'n beetje wat die persoon nodig heeft, een grote broer, een schouder om op uit te huilen, ...


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Wanneer ze imprenten op een baby, dan zullen ze er gewoon alles voor doen zodat die persoon alles heeft wat ze nodig heeft, dat ze gelukkig zijn en such. Ze zijn zo'n beetje wat die persoon nodig heeft, een grote broer, een schouder om op uit te huilen, ...


    Dat is toch juist hartstikke lief? Dan snap ik niet waarom Bella boos wordt?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:17 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Dear Stephanie Meyer,

    Jacob Black rides a motor cycle and turns into a dog. HOW ORIGINAL!

    Sincerely, Sirius Black

    Stiekem moest ik heel hard lachen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Dat is toch juist hartstikke lief? Dan snap ik niet waarom Bella boos wordt?

    Ik snap het wel. I mean, zij heeft die baby iets van twee keer gezien, en dan krijgt ze gelijk te horen dat Renesmee eigenlijk al toebehoort aan Jacob? Ik zou ook pretty pissed off zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nadal schreef:


    I LOVE YOU!
    Naar die scene ben ik al de hele tijd aan het zoeken!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    I LOVE YOU!
    Naar die scene ben ik al de hele tijd aan het zoeken!


    Haha. Gewoon Weheartit. Daar staat 'ie al tien keer op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Gewoon Weheartit. Daar staat 'ie al tien keer op.

    Ik was op youtube de hele scene aan het zoeken (a)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Ik was op youtube de hele scene aan het zoeken (a)


    Haha. Daar heb ik 'm nog niet gezien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik was er ook helemaal ingetrapt tijdens dat visioen :'D Ik vond het nog wel oké toen Carlisle doodging, want ik vond wel dat er op het laatst te weinig actie in de boeken zat, maar Jasper ging erover. Als je Seth óf Leah had gedood vond ik het nog kunnen maar niet allebei, want zij zijn gewoon echt leuk, en ze hadden allebei van die geweldige sterfscènes ook. Dat Seth's ogen leeg werden, de hele zaal zat echt 'aww' te roepen en zo, en ik vond het ook wel heel lief van Leah dat ze Esmée redde.
    Trouwens wel heel leuk hoe je Aro's woede ziet escaleren. Hij krijgt zo'n 'dit gaat niet goed'-gevoel als Alec doodgaat, paniek wanneer Jane wordt afgemaakt, hij wordt razend als Caius sterft en als dan Marcus als laatste ook nog sterft krijgt hij een halve psychose of zo, dat vond ik echt leuk. Ook hoe hij lachte inderdaad, haha.

    Overigens wel weer vastgesteld dat Edward een vreselijk raar hoofd heeft.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 17:38 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Omfg, ik zat gisteren echt in shock toen met dat visioen. O.o
    Toen Carlisle werd onthoofd, was ik echt nóg meer in shock. Ik had het niet leuk gevonden als de film zo was afgelopen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil hem nog een keer ziiieeeeeeeeeeen asfsddazlfbelvgfgùog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ik wil hem nog een keer ziiieeeeeeeeeeen asfsddazlfbelvgfgùog.

    Ik ooooo-hooook.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.