• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Hahaha, ik woon niet in Zeeland hoor, hihi, bedoelde het ook niet zo eigenlijk, maar ja, hihi. Als je wilt kan ik je via een pb wel heel de verhaallijn weggeven van het gevecht, maar weet niet of je dat zo apprecieert. Ik vind dat namelijk heel erg fijn als ik alles al weet, anderen weer niet. (:


    Dus je woont niet in Zeeland maar je gaat wel in Goes naar de bios? :S

    Woon je dan in Zuid-Holland?


    Physics is awesome

    Als het op internet te kijken/downloaden is, let me know. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dus je woont niet in Zeeland maar je gaat wel in Goes naar de bios? :S

    Woon je dan in Zuid-Holland?

    Haha, nee, Noord-Brabant, hahaha. Ik woon ongeveer vijf minuten van Zeeland af, dat wel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Warpaint schreef:
    Als het op internet te kijken/downloaden is, let me know. ;P

    Same, sowieso. Ik wil hem nog een keer zien. :x:x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wacht wel tot de film te bekijken is in goede kwaliteit op het internet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aislinn schreef:
    (...)
    Same, sowieso. Ik wil hem nog een keer zien. :x:x

    Ga net zoals mij de film twee keer kijken op 24 uur?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Aislinn schreef:
    (...)
    Haha, nee, Noord-Brabant, hahaha. Ik woon ongeveer vijf minuten van Zeeland af, dat wel.


    Ik had het kunnen weten.


    Physics is awesome

    CallYouOut schreef:
    Ik wacht wel tot de film te bekijken is in goede kwaliteit op het internet.


    Ik kijk liever in de bios want dan is het scherm groter (oké, het geluid staat meestal wel te hard) en ik heb een mooi excuus om popcorn te eten. Maar ik neem de laatste tijd wel mijn eigen popcorn mee.


    Physics is awesome

    Ik ben vanmiddag gegaan en ik heb genoten!!
    Ik was echt super in schok door de vechtscene, vooral hoe ik zag dat de ene na de andere leuke personage weg viel D:
    Het was echt heel erg tof, ik had verwacht dat het niet zo zou zijn, maar het is het zeker waard, ondanks de kleine minpuntjes die ik had >.<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    KuraiTsuki schreef:
    Ik ben vanmiddag gegaan en ik heb genoten!!
    Ik was echt super in schok door de vechtscene, vooral hoe ik zag dat de ene na de andere leuke personage weg viel D:
    Het was echt heel erg tof, ik had verwacht dat het niet zo zou zijn, maar het is het zeker waard, ondanks de kleine minpuntjes die ik had >.<

    Welke minpuntjes had je?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb hem vandaag gezien en ohmygod, hij is GEWELDIG!

    Heb hem btw gezien dankzij Amused & JustMeAgain ^^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:46 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amused schreef:
    (...)
    Welke minpuntjes had je?


    Ik vond het begin te snel gaan en een beetje rommelig. Ook vond ik Renesmee er een beetje vaag uitzien, half echt, half nep, maar ja, dat is mijn menig ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik kijk liever in de bios want dan is het scherm groter (oké, het geluid staat meestal wel te hard) en ik heb een mooi excuus om popcorn te eten. Maar ik neem de laatste tijd wel mijn eigen popcorn mee.

    Ik vind de film het niet waard om in de bios te zien. Ondanks dat ik geen fan ben, maar wel alle boeken heb gelezen wil ik hem wel zien.
    En popcorn heb ik hier thuis altijd bij de hand :Y) -En het is gewoon erg lekker-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ugh, nu wil ik 'm ook zien, maar ik heb met een hele groep meiden afgesproken om tijdens een Ladies Night te gaan. Is het waar, dat Jacob zijn broek uitdoet wanneer hij voor Charlie veranderd:9~?


    The odds are néver in our favor.

    Frodo schreef:
    Ik heb hem vandaag gezien en ohmygod, hij is GEWELDIG!

    Heb hem btw gezien dankzij Amused & JustMeAgain ^^


    Ah, je vermeld ons toch nog^^

    KuraiTsuki schreef:
    (...)

    Ik vond het begin te snel gaan en een beetje rommelig. Ook vond ik Renesmee er een beetje vaag uitzien, half echt, half nep, maar ja, dat is mijn menig ;D

    Oh, dat snel gaan vond ik wel meevallen. Renesmee had ik 'egaler' verwacht, die sproetjes klopten niet bij mijn beeld van een half-vampier

    Kyoshi schreef:
    Ugh, nu wil ik 'm ook zien, maar ik heb met een hele groep meiden afgesproken om tijdens een Ladies Night te gaan. Is het waar, dat Jacob zijn broek uitdoet wanneer hij voor Charlie veranderd:9~?


    Ja, zalige scene! :9~


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn