• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik raak echt gefrustreerd als ik in de topic kijk, maar ik ben te nieuwsgierig om er níet in te kijken :'). Ik MOET die film echt binnenkort gaan kijken.


    The odds are néver in our favor.

    AAAAHHH DE FILM IS ZO GEWELDIG :3

    Ik ben er net van terug. En het is mijn favoriet van de vijf!


    Ik heb echt vier dagen moeten wachten om van mezelf in dit topic te mogen kijken :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Frodo schreef:
    Toen ik Carlisle dood zag gaan zat ik daar echt: O.o Carlisle is de rode draad van àlles, jullie KUNNEN hem niet dood laten gaan! Hij is te goed en te zacht en te aardig.. en toen Jasper eraan ging en Alice zo keek..
    Op dat moment zei ik tegen mijn nicht : 'Wat is dit voor zever..'

    Gelukkig was het maar een visioen en voelde ik me een idioot omdat ik half zat te huilen :'D

    Ja, dat moment weet ik nog. Ik moest toen echt mijn lach inhouden omdat ik al wist wat er ging komen!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kyoshi schreef:
    Ik raak echt gefrustreerd als ik in de het topic kijk, maar ik ben te nieuwsgierig om er níet in te kijken :'). Ik MOET die film echt binnenkort gaan kijken.


    Ik ga waarschijnlijk woensdag, begint mijn moeder er net over. Wilde ze nu nog naar de bios dus toen heb ik d'r meteen verteld dat ik woensdag waarschijnlijk al ga.


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    (...)

    Zo denk ik er ook over (;


    •*• Lululu •*•

    mhihihhii
    ik ben gisteren geweest en ik vond hem echt geweldig.
    Emmett was echt té grappig en Edward was echt droog af en toe (:
    Ik vond Bella wel heel mooi als vampier.

    Mijn vriendin zat 'm helemaal te flippen toen iedereen doodging maar ik had hem door en ik zat daar heel relaxed (:
    Ik vond hem echt de beste van alle 5


    Miep

    Hahah een vriendin van mij en ik waren zo grappig. We waren continu met de verkeerde dingen aan het lachen en we zaten soms echt met de slappe lach en onze vrienden zaten daar echt van 'tjah'.
    Tijdens het gevecht keken wij echt naar elkaar van 'dat gebeurt niet in het boek' en toen Jasper en Seth dood gingen begonnen we echt luid te praten van 'Dit gaat er over.'
    We waren dan zo heel opgelucht dat het maar een voorspelling was, met als resultaat dat onze vrienden de hele avond nog met ons hebben gelachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij ons zaten er verbazingwekkend veel jongens en mannen in de zaal.
    Een vriendin van mij had een jongen naast haar zitten die alleen maar zo zat:

    Wat een kutfilm. en ze zijn niet eens knap. waarom ga je hier heen - tegen zijn vriendin dus-
    wat een kutfilm. Echt. whoehoe, vampiers en weerwolven. daar trap ik de volgende keer niet meer in de volgende keer kies ik een film uit.
    Ik ga hier toch niet naar kijken? beter gaan ze allemaal dood. happy end.

    ik lag stuk (:


    Miep

    DEZE FILM IS GEWELDIG. ZOVEEL MOOIER DAN DE ANDERE FILMS. ZO ARTISTIEK PRACHTIG. OMG.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik las dat er meer jongens naar deze film zijn gegaan dan alle andere films van de reeks, 21 % ;p Ik dacht, ik meld het even.
    Zal wel komen door dat spectaculaire gevecht. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga vanavond :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het was GEWELDIG, vooral Aro's lach, die kan ik wel honderd keer horen en nog in een deuk liggen :')

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:14 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Voor de liefhebbers: Aro's lach...


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ga zaterdagg!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sonnet schreef:
    Voor de liefhebbers: Aro's lach...

    HAHAHAHA, WTF. Omygooood, loved that moment. Het deed me echt denken aan Charlie and the Chocolatefactory en dan die Willie Wonka, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.