• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Frodo schreef:
    (...)

    De benauwde gezichtsuitdrukking van Charlie :'D

    Dat zei mn vriendin ook, maar ik heb het gemist omdat ik te hard moest lachen om Jake xd


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Zeg ik wil de film niet zien, ooit wel eens, maar ik wil wel weten graag wie dr dood gaan, kan je me ff een PB sturen?

    Beste film van de 5 !! Ik zei zo bij die vechtscene 'dit staat niet in het boek...' en dat er ook zulke grappige dingen in zaten, echt leuk!

    MissParsons schreef:
    Zeg ik wil de film niet zien, ooit wel eens, maar ik wil wel weten graag wie dr dood gaan, kan je me ff een PB sturen?

    Ik stuur je de verhaallijn wel als ik terugkom op mijn laptop binnen een uurtje. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik ga vanaaf ik zou eerst met vriendin toeb een andere.maar nu met mijn tante.
    alleen zij is team Jake en ik Edward dus dat woerd wel geinig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cloverhand schreef:
    SPOILERS
    Ik ben net geweest en het was echt geweldig! Beste van de 5, zeker weten!
    Volgens mij heb ik tijdens de vechtscène niet eens geademd. Toen je zag dat het een visioen was hoorde je de hele zaal allemaal maar adem happen xD
    Ik zat echt: Hoe kunnen ze carlisle vermoorden! Carlisle! Carlisle is dood! Nee! Dat kan niet! Neeeee! Niet Jasper! Ze hebben Jasper vermoord! Niet Ja....Seeeeeeth! Neeeee! Hoe kunnen ze dat nou doen!? Nee, nee, nee, ze kunnen niet Edward laten vallen, idioten. Nee! Ook niet Aro! Aro mag niet dood! (Dit is wat ik allemaal dacht, ik zei het niet hardop)
    Was echt zo blij dat het een visioen was xD werd echt kwaad op de regiseur.
    En ik vertelede ook de hele tijd wat er allemaal niet klopte omdat het niet in het bpek staat, maar dat heb ik met alle verfilmingen.

    Dat zei ik dus ongeveer hardop. Ik was echt aan het vloeken tijdens de vechtscene.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Al mijn vriendinnen super hard aan het huilen toen Calisle en Jasper vermoord werden, maar toen Seth dood ging... Iedereen was echt super hard aan het huilen:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Spoiler.
    O mijn God. Ik was er gisteren naartoe gegaan met mijn zus en een vriendin. Ik had me echt een hoedje geschrokken toen ik dacht dat ze het verhaal anders zouden eindigen dan als in het boek. Ik was bijna aan het huilen toen Seth dood ging. Ik was echt opgelucht toen Alice alleen maar de toekomst aan Aro liet zien.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hij was erg goed! Ik heb echt zitten janken, totdat de vechtscene voorbij was. Toen was ik echt verward xP


    Today will be Girl's Day party with you~

    Amused schreef:
    (...)
    Dat zei ik dus ongeveer hardop. Ik was echt aan het vloeken tijdens de vechtscene.

    Nouja, ik zei spmmige dingen wel hardop,ik kon er echt met mijn gedachten niet bij dat iedereen dood ging.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik begon zo hard te janken, niet normaal meer. Mijn zus zat me uit te lachen(cat)


    •*• Lululu •*•

    Toen ik Carlisle dood zag gaan zat ik daar echt: O.o Carlisle is de rode draad van àlles, jullie KUNNEN hem niet dood laten gaan! Hij is te goed en te zacht en te aardig.. en toen Jasper eraan ging en Alice zo keek..
    Op dat moment zei ik tegen mijn nicht : 'Wat is dit voor zever..'

    Gelukkig was het maar een visioen en voelde ik me een idioot omdat ik half zat te huilen :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben gister geweest! Ik hou altijd zo van die momenten als de hele zaal op het einde gaat klappen :Y)

    MissStoran schreef:
    ik ga vanaaf ik zou eerst met vriendin toeb een andere.maar nu met mijn tante.
    alleen zij is team Jake en ik Edward dus dat woerd wel geinig


    Ik ben ook team Edward maar heel eerlijk toe gegeven, Jake is wel knapper dan Edward, vind ik.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik ben ook team Edward maar heel eerlijk toe gegeven, Jake is wel knapper dan Edward, vind ik.


    Zo denk ik er ook over (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien