• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kyoshi schreef:
    Ugh, nu wil ik 'm ook zien, maar ik heb met een hele groep meiden afgesproken om tijdens een Ladies Night te gaan. Is het waar, dat Jacob zijn broek uitdoet wanneer hij voor Charlie veranderd:9~?

    Ja, HAHAHAHA. Ik moest zo lachen hè.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @Amused haha, dat is mogelijk ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ja, HAHAHAHA. Ik moest zo lachen hè.

    OMFG, :9~ I wanna see thaaaat!


    The odds are néver in our favor.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ja, HAHAHAHA. Ik moest zo lachen hè.


    De benauwde gezichtsuitdrukking van Charlie :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    De benauwde gezichtsuitdrukking van Charlie :'D

    Niet gezien, ik keek alleen naar dat overdreven sexy lichaam van Jake :9~:9~:9~


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)

    Ja, zalige scene! :9~


    Heeft ie dan niet gewoon zijn onderbroek aan?


    Physics is awesome

    Amused schreef:
    (...)
    Niet gezien, ik keek alleen naar dat overdreven sexy lichaam van Jake :9~:9~:9~

    Echt hé, ik kan niet wachteeen!


    The odds are néver in our favor.

    Eyes schreef:
    (...)

    Heeft ie dan niet gewoon zijn onderbroek aan?

    HAHA, ik hoop het wel. Zó veel hoef ik niet te zien.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    HAHA, ik hoop het wel. Zó veel hoef ik niet te zien.

    Ja, je ziet dat hij zijn broek open doet, en dan dat zijn broek op zijn enkels valt, dan Charlie en dan veranderd Jake in een wolf.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Omg. Ik ging gister met een vriendin, en voor de film zei ik nog.. ik hoop dat ze niks veranderd hebben van het boek, niet dat er opeens iemand dood gaat.. en wat gebeurd er.. iedereen janken in die bioscoop tot dat we zagen dat het alleen de toekomst voorspelling was van Alice, toen werd iedereen boos whaha!

    De film was geniaal.

    Mijn vader heeft het voor elkaar gekregen dat ik de poster van Breaking Dawn Part 2 nu op mijn kamer heb hangen, en het is die poster die in de bioscopen hangt. Er zit zelfs nog een sticker op "Te zien in Theater Castellum" Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Amused schreef:
    (...)
    Ja, je ziet dat hij zijn broek open doet, en dan dat zijn broek op zijn enkels valt, dan Charlie en dan veranderd Jake in een wolf.


    Pak van m'n hart, ik bedoel dat zou toch iets te zijn voor mij.


    Physics is awesome

    Ik ga waarschijnlijk met twee vriendinnen over een weekje of twee. Zij hebben hem beide al gezien maar ik wilde niet naar de première :'D Haha. Dus dan krijg ik eindelijk de scène tussen Jacob en Charlie die ik al in alle geuren en kleuren gehoord heb van hen :'D Haha. Daarna een sleepover bij mij thuis met hen en een vriend van ons met een een twilight marathon. Haha. Alle deeltjes overnieuw incl. de nieuwste als ik hen kan downloaden. Haha. Hij weet niet wat hij krijgt te zien. Drie gillende meiden om alleen Jacob. Arme jongen. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    SPOILERS
    Ik ben net geweest en het was echt geweldig! Beste van de 5, zeker weten!
    Volgens mij heb ik tijdens de vechtscène niet eens geademd. Toen je zag dat het een visioen was hoorde je de hele zaal allemaal maar adem happen xD
    Ik zat echt: Hoe kunnen ze carlisle vermoorden! Carlisle! Carlisle is dood! Nee! Dat kan niet! Neeeee! Niet Jasper! Ze hebben Jasper vermoord! Niet Ja....Seeeeeeth! Neeeee! Hoe kunnen ze dat nou doen!? Nee, nee, nee, ze kunnen niet Edward laten vallen, idioten. Nee! Ook niet Aro! Aro mag niet dood! (Dit is wat ik allemaal dacht, ik zei het niet hardop)
    Was echt zo blij dat het een visioen was xD werd echt kwaad op de regiseur.
    En ik vertelede ook de hele tijd wat er allemaal niet klopte omdat het niet in het bpek staat, maar dat heb ik met alle verfilmingen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran