• Speciaal een topic voor de laatste film van de saga!
    Vanavond ga ik naar de Twilight Night in Goes, ben echt benieuwd, hihi.
    Nog meer mensen die gaan?

    SPOILER ALERT: Het kan eventueel mogelijk zijn dat er in dit topic spoilers staan over de aankomende film. Lezen is dus bij deze op eigen risico. (:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 12:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    HAHAHAHA, WTF. Omygooood, loved that moment. Het deed me echt denken aan Charlie and the Chocolatefactory en dan die Willie Wonka, hahaha.

    Ja, nu weet ik waar hij me aan deed denken!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Aislinn schreef:
    (...)
    HAHAHAHA, WTF. Omygooood, loved that moment. Het deed me echt denken aan Charlie and the Chocolatefactory en dan die Willie Wonka, hahaha.


    Ik lag echt dubbel in de bios toen dat kwam :')

    Trouwens, was de film ook vastgelopen bij jullie?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nee, tijdens beide keren dat ik ben gaan kijken niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sonnet schreef:
    (...)

    Ik lag echt dubbel in de bios toen dat kwam :')

    Trouwens, was de film ook vastgelopen bij jullie?

    Ja :x, hij liep heel even vast, like één seconde of zo, maar daarna ging die weer verder.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sonnet schreef:
    Voor de liefhebbers: Aro's lach...

    Whahaaa, ik lag echt een kwartier in een deuk hierna xD


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hij was echt geweldig :3 heb de mini-marathon gezien in bioscoop Wolff Groningen en het was best wel druk :3 ook een aantal kerels, vooral veel koppels XD

    Er zit wel een HELE GROTE FOUT in de film :X
    Alice kan geen wolven zien en Renesmee ook niet :W faaaaaaaaaaaaal (no_chears)
    Verder was de film echt fantastisch...ik zat wel te vloeken bij het gevecht, maar de opluchting was groot toen het een visioen bleek te zijn...^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sonnet schreef:
    Voor de liefhebbers: Aro's lach...

    Ik was echt de enige in de hele zaal die hier om moest lachen, zie je al die hoofden jouw kant uit draaien O_O

    Hij was trouwens echt geweldig, het gevecht is eigenlijk gewoon een lekkere mindfuck van Stephenie :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sonnet schreef:
    (...)

    Ik lag echt dubbel in de bios toen dat kwam :')

    Trouwens, was de film ook vastgelopen bij jullie?


    Jaaaaa bij ons ook! Bij dat gedeelte dat Bella voorleest aan Renesmee..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aislinn schreef:
    (...)
    HAHAHAHA, WTF. Omygooood, loved that moment. Het deed me echt denken aan Charlie and the Chocolatefactory en dan die Willie Wonka, hahaha.


    Je dacht precies hetzelfde als ik!

    Maar die lach is gewoon echt eng xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Howell schreef:
    SPOILERS
    Ik ben net geweest en het was echt geweldig! Beste van de 5, zeker weten!
    Volgens mij heb ik tijdens de vechtscène niet eens geademd. Toen je zag dat het een visioen was hoorde je de hele zaal allemaal maar adem happen xD
    Ik zat echt: Hoe kunnen ze carlisle vermoorden! Carlisle! Carlisle is dood! Nee! Dat kan niet! Neeeee! Niet Jasper! Ze hebben Jasper vermoord! Niet Ja....Seeeeeeth! Neeeee! Hoe kunnen ze dat nou doen!? Nee, nee, nee, ze kunnen niet Edward laten vallen, idioten. Nee! Ook niet Aro! Aro mag niet dood! (Dit is wat ik allemaal dacht, ik zei het niet hardop)
    Was echt zo blij dat het een visioen was xD werd echt kwaad op de regiseur.
    En ik vertelede ook de hele tijd wat er allemaal niet klopte omdat het niet in het bpek staat, maar dat heb ik met alle verfilmingen.



    Yup. Die lach was gewoon ernstig creepy ^^ En die vechtscene OMG toen dat voorbij was dacht ik dat ik een hartaanval kreeg...:O Ik heb de rest van de avond alleen maar voor me gezien hoe Carlisle's Seth's en Jaspers ogen terug in hun kassen rolden. En Leah's blik toen ze viel... Ik had echt zoiets van NEEEE!!!! WAAROM???? En ik was heel boos toen het maar een visioen was :X

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 9:39 ]


    Because I love him, do I need another reason?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik vond Charlie's reactie daarop zo grappig:
    "Jacob put your clothes back on"
    *blik in de ogen van; zeg niet dat hij me probeert te versieren*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aangezien ik niet alle films gezien had van Twilight snapte ik het begin niet. Wat is inprenten? En waarom was Bella zo boos?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Aangezien ik niet alle films gezien had van Twilight snapte ik het begin niet. Wat is inprenten? En waarom was Bella zo boos?

    Inprenten is dat een weerwolf zijn/haar soulmate vindt. Dit gebeurt bij weerwolven, zodat ze niet uitsterven en zich blijven "produceren".
    Bedoel je toen Bella boos was op Jacob? Ik denk omdat ze het idee va Jacob die op Renesmee was ge-inprent, gewoon niet echt heel fijn vond - omdat zij eerst dacht dat hij verliefd op Renesmee was.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Inprenten is dat een weerwolf zijn/haar soulmate vindt. Dit gebeurt bij weerwolven, zodat ze niet uitsterven en zich blijven "produceren".
    Bedoel je toen Bella boos was op Jacob? Ik denk omdat ze het idee va Jacob die op Renesmee was ge-inprent, gewoon niet echt heel fijn vond - omdat zij eerst dacht dat hij verliefd op Renesmee was.


    Verliefd op een baby, whut? xd


    Pretty is just a pretty word.