• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Blaine zit ergens lonly volgens mij:P]

    [Anders laat ik Ellie wel naar Blaine komen, die is nu toch in het kamp of whatever het daar noemt]

    [is goed]

    Ik zal ook wel weer reageren op Rory met Hayden.. :3 en Quinty, Kim wacht geloof ik op jouw antwoord in het andere rpg :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik keek even om me heen en zag Blaine in mijn gezichtsveld komen. Aangezien ik me serieus eenzaam en slecht voelde op dit moment besloot ik naar hem toe te gaan. Ik zette een glimlach op en haalde een hand door mijn lange, bruine haren. Ik was blij dat ik nog kledij kon verwijderen van mijn outfit, aangezien de temperatuur aan het stijgen was. Ik liep langzaam naar hem toe en zakte neer voor hem. Met een glimlach keek ik hem voor een paar seconden aan, "Hi" zei ik op een vrolijke toon. Ik was ook wel al iets vrolijker dan ervoor. Ja, David had me serieus voorgelogen en ik haatte zowel hem als Riley maar Blaine was nooit veranderd en hij zou me nooit voorliegen, dat wist ik zeker.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 0:43 ]

    [weet ik maar zit ook nog beetje te wachten of op mijn andere personage's nog gereageerd wordt en heb gezegd dat ik morgen reageer:)]

    Blaine

    Als ik iemand mijn kant zie opkomen vanuit mijn ooghoek kijk ik op en glimlach als ik zie dat het Eleanor is. Ze zakte voor me neer en ik glimlachte even naar haar. 'Heey' begroet ik haar terug en kijk der aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk even om me heen. 'Hoe gaat het?' vraag ik en kijk der aan. Op dit moment was er gelukkig nog niet veel problemen met het feit dat we ergens op een plek waar echt niemand kwam vast zaten. Tuurlijk het was rot en ik wou hier weg, maar gelukkig hadden we nog wel eten en drinken. Ook hadden we volgens mij wel een ehbo koffer in de bus liggen, dacht ik tenminste en hebben we gewoon nog voorlopig wel redelijk genoeg spullen om te overleven. Wel was het erg dat we hier echt vast zaten en er echt niks zat, soms werd je ook gek van de mensen om je heen maar kon je niet van ze weggaan. Je moest nu wel een beetje bij de groep blijven. Der liepen hier dieren rond zoals beren en die kom ik ook liever niet nog een keer tegen. De vorige keer vond ik al niet leuk.


    Eleanor Bethany Hunt.

    "Heey" zei hij met een glimlach, "Hoe gaat het ?". Slecht, kon niet erger, laat me doodgaan, ik was mijn beste vriend verloren nadat hij me had doen geloven dat hij iets voor me voelde, om vervolgens te gaan liggen muilen met de gast die ervoor gezorgd had dat onze vriendschap al verpest ging worden voordat David me had voorgelogen.
    "Great" zei ik met een glimlach. Mooi maskertje had ik huh ? Vond ik nou ook. Ik likte over mijn lippen en keek rond, "Op het feit na dat ik hier echt weg wil", omdat ik sommige mensen hier niet kan uitstaan, "En ik ook nooit meer op reis ga met jullie allemaal", omdat er een paar mensen zijn die ik nog ga vermoorden als ik hier langer bleef. Het was grappig hoe de zinnen in mijn hoofd doorgingen, maar ik ze nooit in werkelijkheid zei omdat ik anderen geen problemen wou bezorgen. Of tja, hen problemen bezorgen ? Eerder ze opschepen met mijn problemen, maar goed.
    "Ik heb de zee gevonden, met Cam" zei ik toen ik automatisch een tikje gaf tegen zijn knie, "Het water is echt heel verfrissend, we hopen dat er een boot passeert", zodat die de anderen dan kon achterlaten en ze hier kon laten verrotten tot ze 50 jaar later gevonden werden. Het zou hun eigen verdiende loon zijn. Karma moest ze te pakken krijgen. En ik natuurlijk, ze moesten een dubbele straf krijgen. Ik was niet zo wraakzuchtig aangelegd, dus ik hield het erop om die 2 voor de rest van hun verdere levens te negeren en uiteindelijk niet naar hun begrafenis te gaan. Ik was toch zo'n slecht persoon, kuch kuch.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 1:04 ]

    Blaine

    'Great' zegt ze met een glimlach en ik knik even. 'Op het feit na dat ik hier echt weg wil' zegt ze en ik knik weer. 'Ja dat wil ik ook, en zo zij er nog wel veel meer die weg willen' zeg ik en kijk even om me heen. 'En ik ook nooit meer op reis ga met jullie allemaal' zegt ze en ik trek een pruillipje. 'Zijn we dan zo saai?' vraag ik zogenaamd zielig. 'Ik heb de zee gevonden, met Cam' Zegt ze waardoor er een glimlach op mijn gezicht komt, dat kon nog wel is heel handig zijn. 'Het water is echt heel verfrissend, we hopen dat er een boot passeert' zegt ze en ik knik even. 'Dat zou nog wel is heel goed kunnen, en als het zo verfrissend is ga ik daar zo wel even een duik innemen' zeg ik met een glimlach omdat ik echt wel zin heb om even te gaan zwemmen. 'Ga je mee zwemmen?' vraag ik dan aan der, het is altijd gezelliger met ze tweeën dan in je eentje. Ik hoopte ook dat er een boot zou langskomen maar ik weet iet of die kans echt groot is, ik weet niet eens waar we precies zitten. Ergens in een gebeid waar niemand komt en geen bereik is in iedergeval.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Ian
    Ze viel met een plons in het water en ze leek te twijfelen of ze er nou heel snel uit wou rennen of ze er juist in wou blijven.
    Ze grijnsde -een grijns die mij niet echt beviel in dit geval- en trok me vervolgens met haar mee in het water.
    Gelukkig had ik mijn jasje bij de boom laten liggen, anders was die nu ook nat geweest.
    Ik duw wat water in haar gezicht en haal vervolges de natte haren voor mijn gezicht vandaan.


    Don't be like the rest of them, darling


    Eleanor Bethany Hunt.

    "Hé ! Ik heb nooit gezegd dat ik niet meer met jou op reis wil" zei ik lachend waarna ik ook opstond. Ik zwom wel gewoon in mijn ondergoed, zoals ik altijd deed als ik te lui was om een bikini aan te doen, daarbij, het was toch hetzelfde. Ik nam zijn pols vast en trok hem mee door het bos.
    "Heb ik even geluk dat ik de weg goed kan onthouden" zei ik met een grijns toen we aangekomen waren bij de zee. Ik begon mijn kleren uit te doen en gooide ze op een hoopje, "Wie het laatst in het water is, is een, uhm, een uhm, mislukte koe". Ik keek even opzij, "Nee, ik kan niets beters bedenken, mislukte koe". Ik begon te lopen, zo rap ik kon door het zand, terwijl ik de zee dichterbij zag komen. Ik ging dit zo winnen.

    [Le spam ._.
    Demustachana > Druella]

    Cathy
    Ik deinsde automatisch achteruit toen hij wat water mijn richting op spetterde.
    Ik lachte even, spetterde terug en ging toen op mijn rug drijven.
    De zon stond nu helder aan de hemel, er was amper wind te bekennen.
    Een tevreden zucht rolde over mijn lippen en ik veegde de donkere haren uit mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmpf. Druella. Klinkt als die verschrikkelijke Cruella >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    :/


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille
    Ik zucht schokkerig als de slang eindelijk weg is. Wanneer komt Eleanor terug? Misschien moet ik gewoon maar opzoek gaan naar wat eten. Ik zoek een stukje papier en een potlood in mijn tas en schrijf een kort briefje.
    Ik ben eten zoeken.
    Ik zie je straks wel weer hier.
    x
    Cam

    Ik maak het vast aan de tas van Eleanor vast, gooi mijn rugzak over mijn schouder en begin langs de kust te lopen. Ik kan denk ik het best opzoek gaan naar fruit ofzo, ten eerste is dat het lekkerst en ten tweede weet ik dan zeker of het eetbaar is.
    Na een half uur gelopen te hebben loop ik de jungle in. Eindelijk vind ik een tros bananen en ik glimlach, Ian is bijna een uur uit mijn hoofd geweest en ik voel me veel beter.
    Ik klim een beetje onhandig in de boom wat me een aantal schrammen oplevert, maar ik heb het er voor over.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.