• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    Ik snoof en klauterde uit het water.
    ''Oké, grote, stoere Ian. Ik ga even kijken waar dat konijntje uithangt.''
    Grijnzend wandelde ik de bossen in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ["Minimaal acht regels."
    x)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Schut up Lizor, and just post. xd}

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 21:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille
    Ik staar voor me uit, ik kom nooit meer terug bij het kamp. Ik weet het zeker ik ben verdwaald.
    Ik smijt een tak weg en laat me op de grond zakken.
    Ik haat mijn leven, ik haat deze vakantie en ik haat mezelf. Ik haat alles op dit moment en de enige reden om van mezelf af te komen is om niks te eten omdat er gewoon fucking niks is hier behalve bomen.
    'Kutvakantie!' snauw ik.
    En Cathy en Ian, daar heb ik ook een hekel aan.
    Ze zijn wel een goed stelletje een player en een slet. Ik zucht diep en probeer mezelf een beetje onder controle te krijgen. Ik kom hier nooit meer weg, nooit meer. Geweldig dit, het enige wat ik nog over heb is een rugzak met wat stomme dingen er in. Dingen waar ik nu helemaal niks aan heb. Hoe kon ik ooit zo stom geweest zijn om weg te lopen bij de zee?!

    [ x) ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Cathy
    ''Kutvakantie!'' hoorde ik iemand snauwen.
    Met een grijns liep ik op het geluid af, en zag Camille zitten.
    ''Ach, is Camille boos?'' zei ik onschuldig. Ik keek haar met een schuin hoofd aan terwijl ik nonchalant tegen een boom leunde.
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek haar aan.
    Waarschijnlijk had ze Ian en mij gezien, maar goed; dat krijg je er van als je alles en iedereen uitscheldt.
    Ik trok een wenkbrauw op.
    Oké, ik ben ook niet héél aardig geweest tegen haar, maar ik was tegen niemand aardig gisteren. Dat was niks persoonlijks; zij was degene die er op door ging, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille
    'Ach, is Camille boos?' hoor ik iemand zeggen, ik kijk op en kijk recht in de ogen van Cathy.
    Woedend sta ik op.
    'Nee waarom zou ik,' snauw ik, ik draai me om en loop weg.
    Ik heb op dit moment geen zin in gezelschap en al helemaal niet in die van Cathy.
    Wat haat ik dat kind zeg en dan gaat het nog niet eens omdat ze met Ian zoent maar omdat ze die onschuldige stem de hele tijd op zet. Ik kan er niet tegen dat zij een geweldige vakantie heeft terwijl ZIJ degene was die er dus GEEN zin in had en ik wel. Nu is het voor mij een rot vakantie en voor haar de beste tijd van haar leven en omdat het Cathy is vind ze het heel leuk om dat er lekker bij me in te wrijven.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    ''Nee, waarom zou ik,'' snauwde ze, en ik barstte in lachen uit.
    ''Dag, Camille. Veel plezier met je eenzame, kwade leven,'' grijnsde ik.
    Ik draaide me om en liep terug naar Ian.
    ''één keer raden,'' grinnikte ik, en ging aan het water zitten.
    Ik keek Ian met pretlichtjes in mijn ogen aan en tuitte - opnieuw - mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik wacht nog steeds xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Druella schreef:
    Cathy
    ''Nee, waarom zou ik,'' snauwde ze, en ik barstte in lachen uit.
    ''Dag, Camille. Veel plezier met je eenzame, kwade leven,'' grijnsde ik.
    Ik draaide me om en liep terug naar Ian.
    ''één keer raden,'' grinnikte ik, en ging aan het water zitten.
    Ik keek Ian met pretlichtjes in mijn ogen aan en tuitte - opnieuw - mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    Ik zag Cathy weer de bosjes uit lopen en ging ook aan de kant van het water zitten,
    'Eén keer raden' Grinnikte ze en ze keek me aan met pretlichtjes in haar ogen terwijl ze opnieuw haar lippen tuitte.
    'Mens of dier?' Vraag ik haar vervolgens en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    ''Mens of dier?'' vroeg hij.
    Een zucht rolde over mijn lippen. ''Mens.''
    Ik keek hem grijnzend aan.
    Mijn voeten zaten in het koele water en ik kneep nog even mijn haren uit.
    Het was bloedheet, dus het verkoelende water was zeer aangenaam. Ik leunde een beetje achteruit terwijl mijn ogen nog steeds in die prachtige, blauwe van Ian keken.
    Ik schommelde mijn voeten een beetje heen- en weer waardoor er kleine golfjes in het heldere water ontstonden.

    [Elllllie, kan je proberen om minimaal 8 regels te posten? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    Ze zuchte en andwoorde vervolgens, 'Mens.'
    en ze keek me grijnzend aan terwijl haar voeten in het water zaten en ze haar haar uitkneep.
    Het was heet en ik zou wel snel opdrogen.
    Ze leunde achteruit en keek mij nogsteeds aan.
    'Geen idee, vertel nou maar gewoon' Andwoord ik schouderophalend waarna ik met mijn hooft stud zodat het water alle kanten op spatterd.
    Op die manier had ik vrij veel weg van een natte hond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    ''Geen idee, vertel nou maar gewoon,'' antwoordde Ian schouderophalend.
    Hij schudde met zijn hoofd, zodat al het water uit zijn haren in verschillende richting op spatte; zo ook op mij.
    Ik grinnikte even en veegde het droogjes van me af.
    ''Camille.'' Ik keek Ian aan om zijn reactie te pijlen en rekte me even uit.
    ''Ze was niet zo vrolijk, volgens mij,'' voegde ik er nog aan toe.
    Ik onderdrukte een grijns.
    ''Maar ik krijg nog iets van je, niet?'' vroeg ik, terwijl ik ontschuldig met mijn wimpers knipperde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ellie? c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    Cathy
    ''Geen idee, vertel nou maar gewoon,'' antwoordde Ian schouderophalend.
    Hij schudde met zijn hoofd, zodat al het water uit zijn haren in verschillende richting op spatte; zo ook op mij.
    Ik grinnikte even en veegde het droogjes van me af.
    ''Camille.'' Ik keek Ian aan om zijn reactie te pijlen en rekte me even uit.
    ''Ze was niet zo vrolijk, volgens mij,'' voegde ik er nog aan toe.
    Ik onderdrukte een grijns.
    ''Maar ik krijg nog iets van je, niet?'' vroeg ik, terwijl ik ontschuldig met mijn wimpers knipperde.


    Ian
    Ze grinnikte en veegde de spetters water van haar af.
    'Camile' Andwoorde ze vervolgens en ik fronste, wat deed zij hier? En waarom liep ze dan weg?
    'Ze was niet zo vrolijk, volgens mij,' Voegde ze er aan toe en ik zag dat ze bijna grijnsde.
    'Maar ik krijg nog iets van je, niet?' vroeg ze terwijl ze ontschuldig met haar wimpers knipperde.
    'Was ze boos? Waarom?' Vroeg ik haar vervolgens, het witte t-shirt dat ik aan had plakte tegen mijn buik en borstkas aan en was op somige plaatsen doorzichtig.
    'Mischien moet je werken op het ontschuldig lijken, het gaat je nog niet zo goed af' Zeg ik voordat ik me naar haar toe buig en mijn lippen weer op die van haar druk, niet kort dit keer.


    Don't be like the rest of them, darling