• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Druella schreef:
    [Le spam ._.
    Demustachana > Druella]

    Cathy
    Ik deinsde automatisch achteruit toen hij wat water mijn richting op spetterde.
    Ik lachte even, spetterde terug en ging toen op mijn rug drijven.
    De zon stond nu helder aan de hemel, er was amper wind te bekennen.
    Een tevreden zucht rolde over mijn lippen en ik veegde de donkere haren uit mijn gezicht.


    Ian
    Ik grijns wanneer ze achteruit deinst maar krijg al snel weer water in mijn gezicht wanneer zij het mijn kant opspettert.
    Ze gaat op haar rug liggen drijven en ik hoorde haar tevreden zuchten terwijl ze haar haren uit haar gezicht streek.
    Ik ging achter haar staan en hielt mijn hooft boven die van haar.
    'Boe' Zei ik vervolgens met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Gaat iemand er nog een keer achter komen dat Camille weg is? x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    Net op het moment dat ik mijn ogen opende, zag ik Ian zijn gezicht vlak boven de mijne.
    ''Boe,'' grijnsde hij.
    Van de schrik hapte ik naar adem en knipperde ik verbaasd met mijn ogen, maar ik slaagde er in om te blijven drijven.
    Ik grijnsde even.
    Ik tuitte veelbetekenend mijn lippen terwijl mijn ogen uitdagend twinkelden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Camille kan Cathy en Ian tegenkomen als ze zitten te zoenen? x'D Drama ftw.
    Ze zitten toch ergens random in het bos, hihi]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Haha kay x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Druella schreef:
    Cathy
    Net op het moment dat ik mijn ogen opende, zag ik Ian zijn gezicht vlak boven de mijne.
    ''Boe,'' grijnsde hij.
    Van de schrik hapte ik naar adem en knipperde ik verbaasd met mijn ogen, maar ik slaagde er in om te blijven drijven.
    Ik grijnsde even.
    Ik tuitte veelbetekenend mijn lippen terwijl mijn ogen uitdagend twinkelden.


    Ian
    Ze schrok en hapte naar adem om vervolgens verbaast met haar ogen te knipperen.
    Toen ze weer gekalmeert was verscheen er een grijns op haar gezicht en tuitte ze haar lippen terwijl er in haar ogen een uitdagende twinkel verscheen.
    Hmm.. Ondersteboven zoenen. Ik grijnsde en bracht mijn lippen naar die van haar om mijn lippen vervolgens weer op die van haar te drukken.
    Deze keer zacht en ergens toch ergens verlangend. Waarom? Haar lippen waren nou eenmaal verslavend en op de manier waarop zei het deed daagde ze me uit en leek het een spelletje

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 18:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wacht wel op een reactie van Camille c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille
    Ik hoor wat geluid en loop er voorzichtig op af.
    Ik verberg me achter een bosje en kijk naar de twee personen. Ik breek als ik zie wie het zijn. Ian en Cathy... zoenend.
    Ik sta op draai me om en loop weg, zodra ik buiten gehoorsafstand ben begin ik te rennen, zo ver als ik kan het bos in. Ik wil hier weg. Ik wil hier onmiddellijk weg. NU.
    Ik moet moeite doen om niet te huilen, ik wil niet zwak zijn, ik voel mezelf alleen maar stom hoe verder ik kom. Waarschijnlijk verdwaal ik, maar wat maakt het uit? Nadat ik heel lang gerend heb laat ik mezelf op de grond zakken.
    Kutleven.

    [dramaaa]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 18:08 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mehehehe
    Cathy
    Ik hoorde geritsel in de bosjes, maar het leek ver van ons vandaan.
    Ik sloot mijn ogen en kuste Ian passioneel terug.
    Het was apart, ondersteboven, maar het had ook wel iets.
    Ik grijnsde lichtjes en liet mijn hand op zijn kaaklijn rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hayden Noralie Everett
    Hij lijkt eerst verward te zijn door het feit dat ik ook een bes ga nemen, als hij dat ook doet. Maar hij lijkt toch toe te stemmen, en hij kijkt weer naar de bes in zijn vingers. 'Ik wil ook niet zonder jou,' zeg ik zachtjes. 'Ik wil niet nog iemand verliezen.' Een waterig glimlachje ligt op mijn lippen. Hij stelt dan voor om op drie de bessen in te nemen en ik knik. Een zenuwachtig gevoel trekt door mijn buik. Hij telt af terwijl hij mijn hand beet heeft en we nemen dan tegelijk de bes in en ik proef dat de smaak goed is, gelukkig. Deze bessen zijn eetbaar. Als ik de bes doorgeslikt heb drukt Rory een kus op mijn lippen. 'Gelukkig maar,' zeg ik, lichtelijk opgelucht. Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk dan naar de struik. 'Oke, dan hebben we iets om te eten en soort van drinken aangezien dit ook veel sap geeft.' Ik strijk een lok achter mijn oor en voel echt heel duidelijk de opluchting. Het kan namelijk best zijn dat we wél een verkeerde bes gepakt zouden hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    Ik kuste haar terug toen ik iets hoorde ritselen in de bosjes waardoor ik opkeek en daarmee de kus verbrak. Ook hoorde ik een aantal takken kraken als teken dat er duidelijk iemand liep. 'Wie zou dat zijn?' Vroeg ik, volgensmij zou iedereen in het kamp gewoon naar ons toelopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    ''Wie zou dat zijn?'' vroeg Ian, nadat hij de kus had verbroken.
    Ik ging weer 'recht' zwemmen en keek hem grijnzend aan.
    ''Misschien is het een beest, of zo. Hij, zij of het is nu al weg, denk ik,'' zei ik schouderophalend.
    Ik volgde zijn blik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Hmm.. Zo hoorde het niet' Andwoorde ik schouderophalend.
    Ik druk een korte kus op haar lippen om haar vervolgens aan te kijken, 'Ga jij anders even kijken wie of wat het is' Zeg ik vervolgens met een grijns,
    ik was wel benieuwt of ze het ook zou doen of niet.
    Waarschijnlijk niet maargoed. Het was het proberen waard toch?


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    ''Ga jij anders even kijken wie of wat het is,'' zei hij grijnzend, na een korte kus op mijn lippen te hebben gedrukt.
    Ik fronste.
    ''Aww, is Ian te bang?'' grijnsde ik.
    ''Is goed, maar dat kleine kusje was niet genoeg,'' zei ik veelbetekenend, en keek hem afwachtend aan.
    Een grijns sierde mijn lippen.
    Ik was niet bang ingesteld, waarschijnlijk was het een konijntje, of zo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    Cathy
    ''Ga jij anders even kijken wie of wat het is,'' zei hij grijnzend, na een korte kus op mijn lippen te hebben gedrukt.
    Ik fronste.
    ''Aww, is Ian te bang?'' grijnsde ik.
    ''Is goed, maar dat kleine kusje was niet genoeg,'' zei ik veelbetekenend, en keek hem afwachtend aan.
    Een grijns sierde mijn lippen.
    Ik was niet bang ingesteld, waarschijnlijk was het een konijntje, of zo.


    Ian
    'Ja, en Ian zou graag willen dat lieve kleine Cathy gaat kijken of bigfoot niet in het enge grote bos schuild' Zeg ik met een zielig gezicht
    die al snel weer veranderd in een grijns bij haar volgende zin.
    Ik drukte nog een korte kus op haar lippen, 'De rest krijg je als je terug bent' Zeg ik met een grijns.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 20:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling