• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Alex
    Toen het meisje zich zo geschrokken omdraaide fronste ik verbaasd. Haar geschrokken gezicht veranderde snel in een glimlach en ze vroeg hoe ik heet. '' Ik ben Alex.'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. ''wie ben jij?'' Ik kwam naast haar zitten en keek haar aan. ''Sorry dat ik je stoorde. Je bent goed, weet je dat?'' Ik naam een haaltje van mijn sigaret en hield mijn adem even in. Toen ik uit blies draaide ik even de andere kant op zodat ik niet al die rook in haar gezicht zo blazen. Daarna keek ik weer terug naar haar.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Alex, Alex was en leuke naam. "Ik ben het meisje met de blauwe haren. Of Melinda, Blue, kies maar." Zei ik en haalde mijn schouders even op. Ik krabde even over de rug van mijn hand. Dat was een tik die ik had als ik nerveus was of als ik me niet zo op mijn plaats voelde. toen ik doorhad dat ik aan het krabben was stopte ik. "Umh, dankje," Verlegen deed ik een olukje haar achter mijn oor en lachte even. "Ik zit hier ook dankzij mijn zangtalent." Ik vond mezelf niet zo heel goed, maar was bang dat als ik dat zou zeggen ik als een attention-whore over zou komen. "En wat is jouw talent?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Blue, dat vond ik een leuke bijnaam. Ze vertelde dat ze in het programma zat vanwegen het zingen. Ik knikte. Dat had ik al door, lol. '' Dans.'' Antwoorde ik. Ik nam nog een haaltje van mijn sigareten en drukte hem toen uit. '' Best ironisch, een danser die rookt. Wat een combi...'' Ik zuchtte en keek haar aan. '' Je ziet er nogal onzeker uit, kan dat kloppen?'' Ik was altijd erg direct, dat hoorde gewoon bij mij.

    Damian
    Ik liep over de gang toen ik tegen iemand aan botste. Ik had geen idee wie ze was. '' Wow, sorry.'' zei ik ongemakkelijk. Toen besefde ik dat het iemand uit het huis was, obvious. Dit was mijn moment om een beetje contact te maken met iemand. Eerst liep ik nog door en toen stopte ik snel. '' ey!'' zei ik. '' Wie ben jij?'' vroeg ik aan het meisje. Ik liep naar haar toe en glimlachtte.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik kan me nog net op tijd vast grijpen aan een tafeltje, een beetje onhandig ga ik weer overeind staan.
    'Maakt niet uit,' glimlach ik, hij loopt door maar daarna draait hij zich om.
    'Wie ben jij?' vraagt hij uit het niets.
    'Ik ben Camille,' zeg ik met een glimlach, 'en jij bent?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian
    Camille, wat een mooie naam. Klonk Frans, wie weet was ze wel frans.. '' Damian..'' zei ik zachtjes. Ik stak een beetje onhandig mijn hand uit en schudde de hare. '' Ging het koken goed?'' Vroeg ik haar. Het was de enige vraag waarmee ik wist om het gesprek een beetje gaande te houden. '' Waarom ben jij hier?'' Vroeg ik haar toen. oei, dat kwam er verkeerd uit. '' Ik bedoel...wat is je talent? Dat bedoel ik. Snap je wel?'' Ik was echt een faler.


    Hi. This makes no sence.

    ERIC:
    We hebben een mededeling. Er zijn vier deelnemers gediskwalificeerd. Lyna en Kokoro zijn uberhaupt nooit op komen dagen. Summer en Noah hebben zich teruggetrokken uit de strijd. De kamergenoten van Summer en Noah, Mattew en Sarah dus, komen nu bij elkaar op de kamer. Er komt nog één extra deelnemer. We zouden haar of hem later introduceren aan jullie. Geniet van jullie vrije tijd!


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    hij danste. En rookte. wow, dat was heel opmerkelijk. Ik moest eerlijk toegeven dat ik het een rare combi vond, maar gelukkig had hij de opmerking al zelf gemaakt. Hij vroeg ik verlegen was. ik liep langzaam rood aan en haalde mijn schoudersop en maakte wat piep geluidjes. "Alsik mensen eenmaal ken dan ben ik lang niet zo verlegen. Maar als ik mensen niet ken dan ben ik dat wel als ik dan ga praten begin ik te ratelen en zeg ik letterlijk alles wat ik denk. Het is het ergst met knappe jongens en bitchy meiden, maar ik probeer eraan te werken." zei ik glimlachend en haalde mijn schouders op. "Jij bent vrij direct, niet?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik haal mijn schouders op, 'het ging best goed, volgens mij.'
    'Ik snap wat je bedoelt,' zeg ik met een glimlach, 'en ik heb geen idee waarom ik hier ben, ik zing en speel gitaar,' ik haal mijn hand door mijn haar en kijk hem aan.
    'Ik ben niet echt goed, maar mijn vrienden hebben me op gegeven.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    Ik begon te lachen toen ze antwoordde. Dat verwachtte ik al. '' Zo'n vermoeden had ik al.'' Zei ik. '' En ja, ik ben nogal direct. Soms kunnen mensen er niet tegen omdat ze het kwetsend vinden ofzo.. Maar daar kan ik echt niets aandoen, dit is gewoon hoe ik ben. Een ironisch, direct persoontje!?'' Ik grijnsde een beetje ongemakkelijk en keek toen naar haar. '' En, hoe vind je het hier? Bevalt het je? Hoe is je kamer? Hoe vind je de rest van de kandidaten?'' Ik overspoelde haar met vragen.

    Damian
    '' Ik geloof niet dat je niet echt goed bent. Zoals jij dat dan zegt. Want als je inderdaad ''niet echt'' goed was dan zou je nooit door de audities heen zijn gekomen, right?'' Ik glimlachtte en keek even naar de grond. '' Mijn talent is tekenen, ik heb nog niemand ontmoet hier die dat ook als talent heeft.. Ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet. '' Ik grijnsde en keek weer naar haar.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik kijk hem aan, tja hij heeft een punt.
    'Ik heb echt respect voor mensen die goed kunnen tekenen, ik zou zo graag willen dat ik dat ook kon,' zeg ik bewonderend. Ik glimlach naar hem, Damian lijkt me wel aardig, maar goed ik vind mensen heel snel aardig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    "Umh.." Begon ik een beetje overweldigd. Ik slikte even en dacht na. "Ik vindhet hier leuk, maar niet leuker dan thuis,ik mis mijn vrienden, echte vrienden. Mijn kamer is net als mijn kamergenoot heel erg geweldig. Ik was echt bang dat ik zoals altijd met een of andere gast zou worden opgezadeld die maar één ding wilt. Umh, de rest, een heleboel knappe jongens, dat is wel iets anders dan thuis en op school," Ik rolde even met mijn ogen. "En de meiden vindik allemaal heel intimiderend. Ze lijken allemaal zo zeker van zichzelf. en nu hebik ook een heel groot ego, maar dat is mer tegenover de mensen die ik ken." Ik besfte me dat ik eigenlijk best wle een het ratelen was en keek hem verontschuldigend aan. "en jij? Wat vind jij van dit alles?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    '' Dankje.'' Zei ik. '' Nouja, ik denk dat ik dat als een compliment moet opvatten dan.'' Ik lachtte en keek haar aan. '' Wie is je kamergenoot?'' Vroeg ik toen maar om de stilte te doorbreken. Ik wou graag met haar aan de praat blijven maar ik vond het altijd zo moeilijk om een gesprek vol te houden.

    Alex
    Ik begon te lachen toen ze zei dat ze de jongens zo knap vond. '' Daar kan ik niet over meepraten. '' Zei ik als een grap en ik keek haar aan. Ik vond het zonde dat ze de meiden als een bedreiging zag. Ik moest toegeven dat er inderdaad meiden waren die echt ONTZETTEND gefoccust waren op winnen, zoals Sarah. Dat was een knap meisje, maar echt ontzettend fel. '' Je moet je niets aantrekken van die meiden, ik vind dat je best kans maakt. Je ziet er origineel uit, je blijft dus tenminste hangen bij de jury en je kan goed zingen.'' Ze vroeg hoe ik het vond. Ik hield mijn schouders op. '' Anders. Bij mij in de buurt sta ik een beetje bekend als de populaire jongen weet je wel? En hier, hier ken ik ongeveer niemand. Mijn kamergenoot en de mensen waarmee ik vandaag moest koken. That's it.''


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Het was als een compliment bedoelt,' zeg ik met een glimlach.
    'Met Alex, ik weet je niet of je hem kent? Dansende blonde jongen. Met wie slaap jij in de kamer?' vraag ik, 'en vind je het ook niet zo apart van die twee persoons bedden?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    "Ik ken het woord populaire misschien een beetje te goed." Zei ik en haalde mijn schouders op. Ik had moeten lachen om zijn opmerking over het niet kunnen mee praten over knappe jongens. Hij was fus geen homo, raar, bij mij op school waen de meeste knappe jongens toch echt homo, maar dat kon ook aan mijn school liggen, of gewoon aan het feit dat ik nou net met die jongens omging. "Nu ken je mij ook. En ja, het meisje met de blauwe haren vergeten ze niet snel." Lachte ik een beetje. hij was aardig, anders, maar aardig. Ik wist alleen niet goed of ik het als een compliment moest opvatten dat ik er orgineel uitzag. "wie heeft je opgegeven voor dit?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kan ik ergens inpikken? Bijna tijd trouwens ook om nieuw topic te starten^^]


    Allting handlar om relativitet