• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    Hij gaf geen antwoord maar ik hoorde hoe hij nog harder begon te huilen. In plaats van het nogmaals te vragen duwde ik de deurklink naar beneden en liep de kamer binnen. Ik zag Matthew huilend op zijn bed zitten en in plaats van ook maar 1 woord te zeggen of te vragen liep ik naar hem toe en ging naast hem zitten en sloeg mijn armen om hem heen.
    'Sst.. Het komt wel goed.' fluisterde ik zachtjes toen ik hem nog dichter tegen me aan trok.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ik hoorde dat de deur klink naar beneden werd getrokken, en Felicia stapte voorzichtig de kamer in. Ze sliep snel op me af en slag een arm om me heen.'Sst.. Het komt wel goed.' fluisterde ze zachtjes. De plek waar ze me aanraakte werden heerlijk warm. Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten.
    Ik huilde uit bij haar op der schouder terwijl ze me rustig streelde. Daar werd ik langzamerhand rustiger van totdat de tranen niet meer over mijn wangen stroomden. Ik keek haar aan met een klein gemeend glimlachje op mijn gezicht. ' Dankje' kwam er schor uit mijn mond. Felicia was erg belangrijk voor me geworden, ik vond het fijn dat ze me achterna was gekomen. Ik knuffelde haar voorzichtig, en drukte vervolgens een kus op haar wang.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Ik liet mijn armen van hem afglijden en liet mijn vinger over de plek glijden waar hij me gekust had. Ik glimlachte even.
    'Gaat het weer?' vroeg ik zachtjes toen ik hem aankeek.
    Ik zag in zijn ogen dat er echt iets mis was, want Matthew was geen jongen die zomaar ging huilen. Toch besloot ik om er niet naar te vragen, als hij het wilde vertellen dan zou hij het wel doen.
    Ik wreef nog even met mijn hand over zijn rug, ik wist van mezelf hoe ik daar altijd rustig van werd, en het had net ook geholpen bij Matthew.
    'Als er iets is, dan kan je het altijd vertellen he..' fluisterde ik er zachtjes achteraan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jaymina
    Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. Opeens kwam er eennliedje in mijn hoofd. When you're gone van Avril Lavigne. Ik begon de akkoorden op mijn gitaar te spelen. Ter gedachte van mijn oom , die negen maanden geleden overleden is. Er kwamen geen tranen , ik hield te tegen. Hij betekende veel voor me , zelfs soms wel meer dan mijn vader. Ik stopte en rende onmiddellijk naar mijn kamer. Nog steeds met die gitaar in mijn handen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    " Gaat het weer" fluisterde ze zachtjes. Der arm ging van mijn schouder af, ik voelde een vlaag van teleurstelling. Ik zou haar graag willen vertellen wat er aan de hand was, maar dit was niet het juiste moment, niet nu mijn pijn was teruggekeerd. Haar hand streelde mijn rug, daar werd ik rustig van. Ze wist me rustig te krijgen.
    ' Als er iets is, kun je het me altijd vertelen he' fluisterde ze. Ik knikte. Ik keek haar glimlachend aan. ' Ik weet het' fluisterde ik maar ik betwijfelde of ze het had gehoord. Ik leunde tegen haar aan een sloot mijn ogen, waarna ik zachtjes naast haar inslaap viel.

    ( sorry! Maar ik ga nu zelf slapen netzoals Matthew :Y))


    •*• Lululu •*•

    (Q doet vaag op mijn mobiel.. Dus ik ga weg x)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik voelde hoe hij knikte en ik zag hoe hij me glimlachend aankeek. 'Ik weet het.' fluisterde hij bijna zo zachtjes dat ik het niet kon horen. Hij leunde tegen me aan en ik voelde hoe hij zachtjes in slaap viel.
    Ik grinnikte even en duwde hem voorzichtig achterover op het bed zodat hij lag. Ik streek even met mijn vingers over zijn wang heen en drukte voorzichtig een kusje op zijn voorhoofd. Glimlachend keek ik naar hoe hij lag te slapen. Daarna trapte ik mijn hakken uit en ging voorzichtig naast hem liggen, mijn hoofd rustte op zijn borst en ik had 1 arm over zijn middel heen geslagen. Voorzichtig sloot ik mijn ogen en dacht even na.
    Als deze jongen toch eens wist hoeveel hij nu al voor me betekende, en wat ik na zo'n korte tijd al voor hem voelde. Veel tijd had ik niet om erover te liggen piekeren, want ik voelde hoe ik zacht wegzakte in slaap.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    iemand voor damian/alex ?? (:


    Hi. This makes no sence.

    [Camille? Voor een van de twee? Ik heb geen idee wat ik allemaal gemist heb, samenvatting? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Ook nog iemand voor Dan, Chris of Melinda??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Cam is vrij volgens mij :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ik wil graag meedoen, mag ik de link van het rollentopic?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    0o7 schreef:
    [ik wil graag meedoen, mag ik de link van het rollentopic?]

    [Volgens mij zitten we al vol :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [):]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [er staat 18 tot 24 jongvolwassenen, en er zijn er nu nog maar 19]


    Spoiler alert: you will save yourself