• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik schudde mijn hoofd. "Het klinkt vreselijk. Vooral als ik zo hoor wat er met jou is gebeurt." Zei ik zuchtend en begn weer iets te snijden. Ik hoope dat deandsre twee zo klaar zouden zijn met de ijstaart, dan konden ze ons helpen met het hoofdgerecht. "Geloof je in liedfe op het eerste gezicht?" Vroeg ik met mijn blik op het mes gericht. Ik deed mijn best niet opzij te kijken. Vooral omdat ik zo iemand wasdie dan in zijn vinger zou snijden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    Ik hield mijn schouders op. '' Naja, er zijn ergere dingen op de wereld.'' Het was inderdaad niet leuk wat er gebeurd was maar het was niet het ergste wat je ooit kon overkomen of zo. Toen ze weer verder praatte keek ik op. '' Ja, dat doe ik ja. '' Zei ik terwijl ik knikte. ''Mensen zeggen ook wel eens dat je niet verliefd kan zijn op iemand die je niet goed kent. Bullshit, tuurlijk kan dat. '' Ik keek naar de andere om te kijken of ze al klaar waren, ik kon niet veel zien om eerlijk te zijn.


    Hi. This makes no sence.

    [Hey lieverds, Max zal er vvd niet bijzijn! Ben net thuis en heb binnen een halfuurtje alweer vergadering.. Als er een nieuw topic zou komen, gelieve dan in men gb ofzo te zetten :D dankjewel & prettige vrijdag! - Max (Valerie)]


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ik knikte even. Oke, er waren dus wel mensen die in liefde op het eerste gzicht geloofde. Bij mij thuis leken ze er niet zo fan van te zijn en als ik die echte sletten bij mij op school niet meetelde, op school ook niet. Zuchtend zette ik het laatste dingetje klaar en draaide me om om het mes weg te leggen en het bord mooi te maken voor het voorgerecht. "Interessant." Mompelde ik en probeerde de kip perfect op de toast te krijgen, zo dat het er ook nog mooi uitzag.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Sorry , maar ik kan waarschijnlijk niet meer posten vanavond.. Kans van wel - want dan kan ik het niet laten :3 Ik heb echt hoofdpijn nu..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian

    Ik reageerde verders niet meer. Simpelweg omdat ik gewoon niet wist wat ik zeggen moest. Ik hielp haar met het eten en keek toen naar haar. “hoezo eigenlijk?“ vroeg ik terwijl ik verder ging met het eten. -Kort i know ben ff druk bezig-


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik leunde tegen het aanrecht en beet even op mijn lip. Eerlijk, ik wist niet waarom ik het hadgevraagd, ik was waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig. Voorzichtig maak ik de opmaak vanhet boord af. "We zijn klaar, ten minste todat hun klaar zijn met de ijstaart." Zeiik zacht en zette het boord aan de zijkant. Ik vroeg me af hoelang we nog hadden. "En zomaar, ik dacht gewoon, of nou ja.. Gewoon."

    (Geeft niet hoor)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Internet lag er de hele avond uit. sigh.
    Damian

    “Oh. Okee. Ik snap het“ zeg ik zachtjes. Ik snapte het eigwnlijk helemaal niet, ze deed raar. Maar oke, het maakte me niet uit. Ze zal wel gestresst zijn. Ik hielp haar en keek toen op. “ mag ik vanavond verder met de tekening?“ vroeg ik haar. Ik kon niet wachten tot ik verder kon gaan.


    Hi. This makes no sence.

    [wanneer is de opdracht afgelopen en komt er een uitslag haha?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Melinda
    Hij begreep me vast niet. Oke, misschien deed ik ook een beetje raar, maar ik had mijn reden, voor mij was het een goede reden. "Ja, dat is goed. Dan kan je eerst douche en dan gaan we verder met de tekeneing." Zei ik vrolijk en begon de snijplankjes schoon te maken. Ook zuchtte ik even om het feit dat Mat en het meisje nog niet klaar waren. Ik wilde zo graag verder.


    We've lived in the shadows for far too long.

    damian
    ik vond haar idee uitstekend. ik keek naar mijnnteamgenoten die nog druk bezig waren “ wacht even..“ zei ik. ik liep naar hun toe. “ hoe gaat het met de taart! wij zijn klaar. -weer kort. internet doet bog steeds kut. hopelijk doet internet t morgen weer-


    Hi. This makes no sence.

    (Ach ja,dan wacht ik wel tot morgen^^
    Tot morgen en seep well)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 23:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    ''Je bent echt verliefd he?'' grinnikte ze. Ik keek verlegen weg en voelde mezelf rood worden. Snel ging ik verder met de ijstaar, die er al prachtig uitzag. NU alleen nog de versiering.''Nu kiezen.. Fondant , marsepein of.. Glazuur!''vroeg ze toen aan mij. Aan haar mening te horen vond ze glazuur het lekkerste dus ik esloot om daar maar voor te kiezen.'Glazuur?'vroeg ik grijnzend aan haar. We moesten opschieten, het uur was immers al bijna voorbij!


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    Ik knikte. Snel deed ik het glazuur erom heen en pakte een meter aliminiumfolie en wikkelde het erin. "Nu nog in de vruiezer.." Mompelde ik. Ik rende naar de vriezer en legde het erin. Dat was voor vijftirn minuten. "Zijn de anderen al klaar met de pasta?" Vroeg ik aaan Matthew.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik weet niet wat ik gemist heb, ik was even twee dagen niet op Q door school dus wat is er gebeurt, wat doen de personen op dit moment?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."