• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    [eh er is niet eens een post uit ons groepje :'D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Matthew
    We hadden het gehaald! Op het nippertje, maar onze
    Missoe was tenminste geslaagd. Ik gaf Jaymina en Mel een knuffel, Damian een hihg vife. Daarna liep ik uitgeput
    Naar mijn kamer om schone kleren aan te trekken. Ik trok een joggingbroek aan met een t- shirt en liep op mijn gemakje naar beneden. Ik zocht niemand speciaal, dat dacht ik tenminste. Maar toen pas besefte ik dat ik naar Felicia zocht. Ik vond haar niet, dus ik ging maar ergens alleen op de lekkere zachte bank zitten. Ik haalde mijn ipod uit mijn zak en luisterde wat naar muziek, zo ging de tijd redelijk snel voorbij.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zat op mijn bed wat voor me uit te staren en kon me niet concentreren op een nieuw liedje dat ik wou schrijven. De hele tijd dacht ik aan Matthew, aan hoe hij net zo'n lol had met dat andere meisje, en hoe jaloers dat me maakte. Die kant van mezelf kende ik helemaal niet, ik was nooit jaloers. Ik zuchtte en beantwoordde een smsje van mijn vader. Daarna stond ik op en liep de kamer uit. Ik haalde een hand door mijn haren en liep de trap af naar beneden. Ik plofte neer op de bank in de woonkamer waar niemand was en staarde wat naar buiten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Naar wie kan Jaymina gaan?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Naar wie kan Jaymina gaan?)


    (Ze kan wel naar Melinda^^ Of chris of Dan...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [iemand die Felicia gezelschap komt houden?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Na zo'n kwartiertje geluisterd te hebben hield ik het niet meer. Ik moest iets doen ik keek rond en begon door de ruimte te looen. Ik zag een piano staan. Zou ik het doen? Het was al acht jaar geleden dat ik heb gespeeld. Ik ben gestopt toen mijn moeder overleede. Ik deelde de muziek met haar, iedere keer speelde ik voor haar, keer op keer. Ik liep voorzichtig naar de piano en ging op het krukje zitten. Ik raakte enkele toetsen aan. Mijn vingers jeukten en vanzelf begon ik te spelen, al mijn emotie's kwamen eruit. De wereld verdween helemaal om me heen. Ik zag alleen mijzelf de piano en mijn moeder. Ik miste haar zo erg.


    •*• Lululu •*•

    (Zal ik naar Matthew gaan? Ik verveel me namelijk..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Zal ik naar Matthew gaan? Ik verveel me namelijk..)

    ( Mag, het maakt mij niks uit (: Maar Jay zoekt je volgensmij!)


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    Ik zuchtte en liep de trap weer af. Zelf was ik benieuwd wie er gingem winnen. Toen ik de hoek omkeek , zag ik Jay. Ik rolde met mijn ogen en liep naar de muziekkamer. Ik trof Matthew erin en luisterde met mijn ogen dicht naar zijn muziek. Daarna pakte ik een gitaar. Ik wachtte even af tot Matthew klaar was. Hij kon echt goed spelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    Ik speelde rustig verder, ik voelde al het verdriet weer terugkomen. Ik voelde dat een traan langs mijn wang liep. Het werden er algauw meer waardoor ik stopte met spelen. De pijn was weer terug .


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    Matthew stopte opeens met spelen. Ik zag dat er tranen op zijn wangen liepen en legde mijn hand op zijn schouder. "Gaat het?" Ik ging naast hem zitten. Ik legde mijn gitaar tussen mijn benen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    De tranen stroomden over mijn wangen. Plotseling voelde ik een hand op mijn schouder.'Gaat het?'vroeg een zachte stem aan me. Ze legde een gitaar op de grond en ging naast me zitten. Ik richtte me naar haar toe.'Het gaat"mompelde ik zachtjes.'Het werd me gewoon eventjes iets te veel'fluisterde ik er achterna. Ik huilde nogsteeds. Ik was heel erg blij met Jaymina haar steun, ze was een hele lieve vriendin van me geworden. Ik gaf haar voorzichtig een knuffel.'''Dankjewel"fluisterde ik naar haar. Nadat ik haar had omhelst stond ik op.'Ik ga eventjes naar mijn kamer, is dat goed?'vroeg ik zachtjes. Ik draaide me voorzichtig om en snelde de deur uit. ik vond het heel fijn dat Jaymina vroeg hoe heet met me ging. Ik wou gewoon eventjes alleen zijn, hoe rot ik het vind om haar nu alleen in de ruimte te laten. Ik snelde de woonkamer binnen terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. Ik zag dat er een meisje op de bank stond, door de tranen zag ik niet wie. Ik liep de tarppen op en opende deur van mijn kamer, waar mijn kamergenootje gelukkig er niet was. Die zat vast beneden. Ik liet me op het bed vallen. Met brandende ogen viel ik in slaap, met de tranen nog vers op mijn gezicht.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Ineens liep Matthew huilend de kamer door en ik sprong op van de bank. Ik hoorde hoe hij de trap op liep en ik rende er snel achteraan, voor zover dat ging met mijn hakken aan. Boven aangekomen was hij natuurlijk al lang op zijn kamer. Ik probeerde me te herinneren welke kamer hij gisteravond in gegaan was en na een tijdje wist ik het weer. Ik klopte op de deur.
    'Matthew? Mag ik binnenkomen?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    'Matthew? Mag ik binnenkomen?' hoorde ik Felicia vragen. Ik hoorde dat ze bezorgt om me was, maar ik was niet instaat om te antwoorden. In plaats van te antwoorden begon ik nog harder te snikken.Het leek wel alsof al mijn verdriet eruit kwam. Toen mijn moeder dood ging heb ik nooit gehuild, dat had ik haar beloofd. Maar nu ging het echt eventjes niet meer.
    ( Kom maar binnen :Y))


    •*• Lululu •*•