• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    "Zijn de anderen al klaar met de pasta?" vroeg Jaymina aan mij toen we klaar waren met de ijstaart. We hadden hem net in de vriezer gezet, hopelijk was hij lekker. Hij zag er in ieder geval goed uit. Op dat moment Damian naar ons toe.'Hoe gaat het met jullie , zijn jullie al klaar? 'vroeg hij aan ons.
    'Wij zijn het namelijk wel' vervolgde hij zijn zin.
    'Ja wij zijn klaar'beantwoorde ik voor ons.'Wat moet er nog allemaal gebeuren?' vroeg ik toen nieuwsgierig. Ik keek om me heen, en zag dat mijn groepje en dat van Felicia bezig waren, voor de rest zaten ze allemaal niks te doen.


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    [Ik weet niet wat ik gemist heb, ik was even twee dagen niet op Q door school dus wat is er gebeurt, wat doen de personen op dit moment?]

    ( kookopdracht, teams staan op bladzijde 11, gok ik. )


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    ( kookopdracht, teams staan op bladzijde 11, gok ik. )



    ( Ze staan op Blz. 9^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ok, is iemand uit mijn groep al begonnen?-Is te lui om topic door te lezen-.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ( Chris weet ik zeker van niet. Caitlynn heb ik nog geen post van gezien en summer weet ik niet)


    We've lived in the shadows for far too long.

    damian
    Toen ze mij beantwoorden knikte ik. “nou mooi. wij zijn ook klaar en we hebben nog...“ ik keek op mijn hirloge en glimlachtte “ 5 minuten. dat hebben we goed gedaan!“ -kort. nig steeds internetproblemen -

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 14:44 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Komt vandaag wel de uitslag van de kookopdracht?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ERIC:
    '' De tijd is om. Iedereen moet zijn gerecht in de keuken neerzetten, wij gaan de gerechten afleveren. Vanavond horen jullie de uitslag. Jullie mogen doen wat jullie willen. Vanavond om zes uur moeten jullie terug zijn in de zaal. Daarna hebben we een diner. Tot vanavond! Wens jezelf maar succes, jullie gaan het nodig hebben''


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Eric riep om dat de tijd om was en ik was blij dat we -op het nippertje- op tijd klaar waren geraakt. We zetten onze gerechten in de keuken en we keken eens goed rond wat de anderen gemaakt hadden. Hmm, dit zou nog moeilijk worden om te winnen.
    Ik liep wat rond en dacht aan mijn zus, ik zou maar eens boven moeten gaan kijken of ze al geantwoord had op mijn smsje.
    Ik liep de trap op naar boven.


    Allting handlar om relativitet

    Jaymina
    Ik zuchtte opgelucht toen ik de gerechten in de keuken zette. Snel liep ik de trap op naar mijn kamer en trof Max. "Hoi" zei ik en liet mezelf op het bed vallen. Ik pakte mijn telefoon. Niets interessants..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian

    ''Zal ik het eten maar op die tafel zetten?'' Vroeg ik aan het team toen Eric klaar was met praten. Ik pakte de gerechten op, wat nogal moelijk ging met twee handen en liep voorzichtig naar de tafel waar we het op moesten neerzetten. Ik draaide me om en liep terug naar mijn team. '' Was leuk met jullie, ik ga nu terug naar mijn kamer. Mel, ga je mee?'' Ik draaide me om en zwaaide voor ik naar boven liep.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    Het eten stond op de tafel en ik zuchtte even. Ik was blij dat ik toch mijn bijdrage had kunnen leveren, ook al kon ik totaal niet koken. Ik was blij dat Max zo goed kon koken en dat we toch nog iets goeds op tafel hadden kunnen zetten. Ik pakte een glas water en besloot om maar naar mijn kamer te gaan, hier beneden hadden we nu toch niks meer te zoeken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (srry heb wat gemist hoe zit het met mijn groepje?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jay
    Ik zette het eten op tafel in liep naar m'n kamer en op zoek naar Mina.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jessica
    Aangezien Lyna niet op kwam dagen en Jay pas op het einde, ben ik zelf maar wat kan koken. Ik was tevreden en Jay zette het op tafel
    Ik liep naar boven waar ik me op mijn bed liet vallen.


    •*• Lululu •*•