• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    0o7 schreef:
    [er staat 18 tot 24 jongvolwassenen, en er zijn er nu nog maar 19]


    dat is de leeftijd ;p


    Allting handlar om relativitet

    [o, my foult:$]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ( zou het misschien handig zijn om te vragen aan sommige mensen of ze wel meedoen? Sommige hebben nog nooit gereageert)


    •*• Lululu •*•

    Depay schreef:
    Felicia Kiara Mancini
    Ik voelde hoe hij knikte en ik zag hoe hij me glimlachend aankeek. 'Ik weet het.' fluisterde hij bijna zo zachtjes dat ik het niet kon horen. Hij leunde tegen me aan en ik voelde hoe hij zachtjes in slaap viel.
    Ik grinnikte even en duwde hem voorzichtig achterover op het bed zodat hij lag. Ik streek even met mijn vingers over zijn wang heen en drukte voorzichtig een kusje op zijn voorhoofd. Glimlachend keek ik naar hoe hij lag te slapen. Daarna trapte ik mijn hakken uit en ging voorzichtig naast hem liggen, mijn hoofd rustte op zijn borst en ik had 1 arm over zijn middel heen geslagen. Voorzichtig sloot ik mijn ogen en dacht even na.
    Als deze jongen toch eens wist hoeveel hij nu al voor me betekende, en wat ik na zo'n korte tijd al voor hem voelde. Veel tijd had ik niet om erover te liggen piekeren, want ik voelde hoe ik zacht wegzakte in slaap.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ik werd langzaam wakker doordat de vogels stopten met fluiten. Het begon al donker te worden buiten. Plotseling voelde ik een arm om mijn middel en een warm lichaam tegen de mijne aan. Felicia. Ze betekende zoveel voor mij, nu al. Ze was prachtig in haar slaap ze ze zag er tevreden uit. Ik vond het fijn dat ik werd vastgehouden door een persoon waar ik veel om gaf. Hoe ze me had gevolgd, en me had getroost. Een pluk haar zat voor haar neus, iedere keer dat ze liefjes ademhaalde veerde die pluk lichtjes op. Ik pakte voorzichtig de pluk op en streek hem achter haar oor. Ik hield haar stevig vast, zodat ze niet weg zou kunnen gaan. Ik bestudeerde haar gezicht ontdenkte de prachtige details. Ze was prachtig.


    •*• Lululu •*•

    (Wie voor Jaymina?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felicia Kiara Mancini
    Toen ik voelde hoe 2 sterke armen om me heen geslagen werden nestelde ik me nog dichter tegen het warme lichaam naast me aan. Ik voelde hoe een plukje haar achter mijn oor werd gestreken en zuchtte even. Ik was langzaam wakker aan het worden, maar dat wilde ik nog helemaal niet. Ik had geen idee meer van tegen wie ik aanlag, en waar ik uberhaupt was, maar ik sliep zo lekker, en het voelde zo goed om te slapen met 2 armen om me heen. Ik werd wakker en opende mijn ogen langzaam. Toen ik ze helemaal open had keek ik Matthew recht in zijn ogen aan. Ik schoot overeind en sloeg geschrokken mijn hand voor mijn mond.
    'Matthew, sorry. Het ging per ongeluk.' zei ik geschrokken. Ik had gewoon tegen Matthew aan liggen slapen, wat moest hij nu wel niet van me denken!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze nestelde zich wat dichter tegen me aan, en begon te bewegen. Ze werd zachtjes wakker, wat ik jammer vond. Ik had een half uur lang naar haar zitten kijken, en ik kende bijna alle details van haar gezicht. Plotseling schoten haar mooie ogen open. ' Matthew sorry. Het ging perongeluk' zei ze geschrokken. Een vlaag van teleurstelling overspoelde me. Zie je nou, ze moet je niet hebben dacht ik bijmezelf. ' het geeft niet' antwoorde ik zachtjss. Ik keek op mijn gsm en zag dat het bijna zes uur was. Ik stapte teleuresteld mijn bed uit en stak aarzelend mijn hand uit. ' Zullen we dan maar naar beneden gaan?' mompelde ik. Ik wou niet weg bij haar, maar de uitslag zal er wel aankomen.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zag hoe hij teleurgesteld uit het bed stapte en zijn hand uitstak. 'Zullen we dan maar naar beneden gaan?' mompelde hij. Ik pakte zijn hand aan en stapte nogal onhandig uit het bed. Mijn voeten schoten in mijn hakken en nog steeds had ik zijn hand vast, ik wilde zijn hand niet loslaten, maar het zou nogal dom zijn als hij niks voor me voelde.
    Ik kuchtte en kneep zachtjes in zijn hand, die veel groter was dan de mijne.
    'Matt, vat het nou niet verkeerd op he,' begon ik, 'Ik vind je echt leuk, en ik heb heerlijk geslapen net, en het liefst bleef ik nog veel langer liggen, maar sorry dat ik je er zo mee overvallen heb.' zei ik zachtjes en ik liet zijn hand los.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Fuck, ik heb een hoop gemist. Waar zijn we?

    Matthew
    Ze pakte mijn hand aan een stapte uit mijn bed. Ze hield mijn hand nog vast terwijl ze haar hakken weer aandeed. Ze zuchtte diep en gaf een zacht kneepje in mijn hand.' Mat, vat het nou niet verkeerd op he' begon ze zachtjes. ' ik vind je echt leuk, en ik heb heerlijk geslapen daarnet en het liefst bleef ik nog veel langer liggen, maar sorry dat ik je er zo mee heb overvallen' fluisterde ze. Ze liet voorzichtig mijn hand los. Ik glimlachtte voorzichtig naar haar. ' Het is ok' fluisterde ik. ' Ik schrok alleen een beetje van je reactie' mompelde ik verlegen. Ik vond haar echt leuk. Maar ik wou niet te snel gaan, ik ken haar tenslotte nog maar een dag.
    ' Kom, laten we gaan' stelde ik voor terwijl ik de deur opende en hem voor haar opende.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Het is ok, ik schrok alleen een beetje van je reactie.' mompelde hij zachtjes. 'Kom laten we gaan.' zei hij en hij opende de deur. Ik glimlachte toen ik voor hem de deur uit liep. Aan de ene kant was ik blij, maar aan de andere kant was ik best teleurgesteld. Hij had niet gezegd dat hij me niet zag zitten, maar ook niet dat hij het wel zag zitten.
    Maar we kenden elkaar pas 1 dag, en het ging nu al allemaal snel, ik had tenslotte wel bij hem geslapen.
    We liepen de trap af en ik trok hem mee naar de woonkamer waar ik op de zachte bank plofte en op de plek naast me wees om aan te geven dat Matthew daar kon gaan zitten. Ik was ergens best benieuwd naar wat er aan de hand was toen straks, maar ik besloot er niet naar te vragen.
    'Dus, wat wil je doen?' vroeg ik maar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    We liepen rustig naar de woonkamer waar Felicia neer plofde op de bank, terwijl ze met der hand naast haar klopte om duidelijkte maken dat ik daar mocht gaan zitten. Ik plofde naast haar neer en bestudeerde de ruimte. Het zag er erg rustgevend uit, met alle lichte kleuren en de meubels van hout. ' Dus wat wil je doen?' vroeg ze voorzichtig.' Ik weet het niet, misschien en film kijken. Of vertel eens wat over jezelf, het maakt mij niet uit' stelde ik voor.


    •*• Lululu •*•

    Alex
    Uit verveling besloot ik om naar de tuin te gaan. Ik wist dat er een tuin was maar ik was er nog nooit naar toe gegaan. Ik liep via de zaal naar de deur van de tuin. Ik trok hem open en liep de tuin in. Dit was ook en topmoment om even een sigaret op te steken. Ik zocht mijn pakje en aansteker. Toen ik mijn sigaret aangestoken had liep ik rond door de tuin en hoorde ik een zachte stem van ver. Ik fronste en probeerde te luisteren wat het was. Een meisje. Ik liep rond door de tuin en toen ik de hoek omging zag ik een van de meisjes in het huis op een bankje zitten, zingend. Het was dat meisje met het blauwe haar, ik wist niet hoe ze heette. '' hey.'' Zei ik.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "You got a fast car, And I want a ticket to go anywhere. Maybe we make a deal. Maybe together we can get somewhere. Anyplace is better, Starting from zero got nothing to lose. Maybe we'll make something, But me myself I got nothing to prove" Zong ik vrolijk. Ik hield van zingen. Het voelde dan een beetje of ik ergens anders was, een mooiere plaats, iets waarbij de tuin wel hielp. "Hey." hoorde ik achter me. Geschrokken draaide ik me om. Ja, ik had nou eenmaal een slecht geweten, kon er niet veel aan doen. "Je liet mij schrikken. Hoi, ik ben Melinda." Zei ik zichtend en glimlachte daarna even, "En hoe heet jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.