• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Jaymina trok me uit het bed. "Hé lastigaard!" riep ik lachend. "Wie dan het snelst in de badkamer is?" Ik gaf Jaymina geen tijd om te antwoorden en begon te rennen.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    Camille zag er zo wakker en relaxed uit. Ik zag er daar in tegen uit als een verzopen hond of zo. Met andere woorden: gewoon vreselijk. Ik rekte me uit en stond op. '' Hey'' Fluisterde ik. 's Ochtends was ik altijd nogal schor dus fluisterde ik dan maar. '' Ja best wel. '' Antwoordde ik. '' En jij?'' Ik trok mijn slaapshirt uit en liep naar de kast. Ik zocht wat kleding uit en liep toen naar de badkamer. '' Ik ben even douchen, maak je geen zorgen, ik ben snel klaar. '' In tien minuten tijd kwam ik weer terug uit de badkamer. ''Klaaar!'' zei ik enthousiast.


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ik kreunde hard en roote mijn kussen op mijn hoofd. Het was gisteren erg gezellig en laat geworden, snapte hij dan niet dat ik rust nodig had?
    Ik stapte uit mijn bed, keek naar Summer die nog half slapend in haar bedje lag, en koos een setje uit. Uiteindelijk koos ik voor een baggy broek en een donberblauw t- shirt met mijn vans eronder. Ik spring zelf onder de douche en neem mijn tijd. Ik heb toch een uur lang, zo lang heb ik niet nodig!
    Als ik ben uitgedouched kleed ik me aan en poets ik mijn tanden, en doe mijn haren goed. Ik loop de slaapkamer in, waar Summer nog in bed licht. Nadat ik helemaal klaar ben ga ik maar naar beneden om te ontbijten. ' ik ga alvast naar beneden, ok?' vroeg ik aan Summer. Ik liep mijn kamer uif, sloot de deur zachtjes en liep vrolijk naar beneden. Ik trof de eetzaal bijna helemaal leeg aan een enkeling zat al aan tafel. Ik ging random ergens zitten, en smeerde een broodje wat ik vervolgens op mijn gemakke opat.


    •*• Lululu •*•

    Caitlynn
    Ik sla verward om me heen als de intercom me wakker maakt. Of liever gezegd, het voelt alsof er iemand met een steen op mijn hoofd staat in te rammen. Zuchtend sta ik op, pak een kledingsetje uit de kast en loop naar de badkamer. Daar neem ik een snelle douche, waarna ik mijn haar fohn en de pet op zet. Vervolgens trek ik de kleding aan, en als laatst mijn high heels met de grote strikken op de tenen. Ik huppel naar Chris, roep 'OPSTAAN GEKKERD.' in zijn oor en huppel dan door naar de gang, maar weet niet wat te doen. Vervolgens val ik bijna plat op mijn bek omdat Azer me van achteren had beslopen, en me een harde duw gaf. Ik duwde hem terug en fluisterde: 'Zin om een geintje uit te halen?' Hij knikte ferm, en ik sloop naar een kamer, waar ik naar wees. Hij knikte naar me.

    [WIE SLACHTOFFER VOOR GEEST? C: ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jessica
    Ik opende mijn ogen, en besloot om op te staan. Ik deed de gordijnen open en keek naar buiten. David snurkte gezellig hard verder, en draaide zich om. Ik besloot om maar te gaan douchen. Toen ik daarmee klaarwas liep ik met alleen een handoek om mijn lichaam geslagen de kamer binnen. Ik stond voor mijn kast, te bedenken wat ik aan kin trekken. Ik koos uiteindelijk voor mijn beige All Stars, en lichtblauwe skinny jeans met een wit topje erop. Daarna liep ik weer terug naar de badkamer waarna ik mijn ogen met een laagje make- up besmeerde. Toen ik daarmee klaar was liep ik naar David toe. " Opstaaan!!" riep ik. " ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga maar benden" grijnsde ik waarna ik de deur uitliep, en de deur express extra harddichtsmeet!


    •*• Lululu •*•

    Camille
    'Ik ook,' zeg ik met een glimlach, Alex gaat douchen na nog geen tien minuten komt hij er weer onderuit.
    'Hmm, misschien ga ik ook wel even douchen,' ik pak mijn spullen en loop de douche in. Twintig minuten kom ik er onderuit met make-up en al.
    'New record,' grijns ik als ik de tijd zie.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jay

    Ik werd wakker door de luide stem van Eric. ,,Heb jij lekker geslapen?'' vroeg Felicia ,, Ja hoor. jij?'' vroeg ik aan haar.
    Ik wurgte mezelf in een hippe kleren en deed m'n muts op. pakte m'n Iphone en wachte op haar antwoordt.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jaymina
    ''Wa-'' Voor ik mijn zin af kon maken , rende Max al richting de badkamer. ''Dames eerst!'' riep ik en duwde Max omver. Snel stak ik mijn tong uit. En liep op mijn gemak naar de badkamer. Ik deed het dicht. En poetste mijn tanden. Wacht , had ik hem wel op slot gedaan? Ik haalde mijn schouders op en stapte de douche in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Max

    "Heeey, dat is niet eerlijk!" riep ik gespeeld verdrietig naar de andere kant van de deur. "Ik moet keidringend plassen, laat me nou eerst even binnen!" Ik kreeg geen antwoord.


    Allting handlar om relativitet

    Felicia Kiara Williams
    'Gaat wel.' zei ik toen ik mijn blousje over mijn hoofd trok. Ik borstelde mijn haren en smeerde wat mascara op mijn wimpers, een dun lijntje eyeliner boven mijn ogen, en wat blush op mijn wangen.
    'Ik ben alvast ontbijten.' zei ik toen ik mijn hakken aantrok en met mijn Blackberry in mijn hand naar beneden liep. Ik liep de eetzaal binnen en zag dat Matthew daar al zat te eten met zijn rug naar me toe.
    'Goedemorgen.' zei ik toen ik naar de kast liep met eten erin en een broodje smeerde. Ik draaide me om met mijn eten in mijn hand en ging naast hem zitten.
    'Lekker geslapen?' vroeg ik glimlachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ( ik moet naar hockey, kben om 9:30 terug ;))


    •*• Lululu •*•

    Jaymina

    Ik grinnikte bij het horen van zijn stem. ''Jammer voor je! Ik ben aan het douchen. Sukkel!'' riep ik lachend terug. Dit was echt hilarisch. Maar als je het zo bekeek voor Max , was het zielig voor hem. Maar ja. Shit , de deur zat niet op slot! Ik zuchtte , maar ging verder met me wassen.
    Dit ging nog lang duren. Ik schudde lachend mijn hoofd bij het gezicht dat Max bijna ontplofte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Max


    Ik zat terug op het bed. Zo lang dat Jaymina onder de douche stond! Achja, het was een meisje voor iets he.. ik vroeg me af, zou de deur eigenlijk op slot kunnen? Ik moest echt dringend plassen en de douche had een gordijn, dus misschien zou ik even...,?
    Ik schudde mijn hoofd bij die gedachte, Jaymina zou vast freaken en denken dat ik een pervert ben!
    Ik zal maar de kamer hiernaast gaan aankloppen om te vragen of ik daar mag plassen.

    [Wie wil naast Max en Mina slapen?^^]


    Allting handlar om relativitet

    Cisco schreef:
    Max


    Ik zat terug op het bed. Zo lang dat Jaymina onder de douche stond! Achja, het was een meisje voor iets he.. ik vroeg me af, zou de deur eigenlijk op slot kunnen? Ik moest echt dringend plassen en de douche had een gordijn, dus misschien zou ik even...,?
    Ik schudde mijn hoofd bij die gedachte, Jaymina zou vast freaken en denken dat ik een pervert ben!
    Ik zal maar de kamer hiernaast gaan aankloppen om te vragen of ik daar mag plassen.

    [Wie wil naast Max en Mina slapen?^^]


    [Haha, Cait en Chris wel denk ik. Maar Cait was net een grap aant uithalen, dus misschien kan Max haar betrappen voor de deur? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Cisco schreef:
    Max


    Ik zat terug op het bed. Zo lang dat Jaymina onder de douche stond! Achja, het was een meisje voor iets he.. ik vroeg me af, zou de deur eigenlijk op slot kunnen? Ik moest echt dringend plassen en de douche had een gordijn, dus misschien zou ik even...,?
    Ik schudde mijn hoofd bij die gedachte, Jaymina zou vast freaken en denken dat ik een pervert ben!
    Ik zal maar de kamer hiernaast gaan aankloppen om te vragen of ik daar mag plassen.

    [Wie wil naast Max en Mina slapen?^^]


    Ik wil wel met felicia naast jullie slapen.


    live your life, it is beautiful as it is!