• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    Alex, hmm, nee die kende ik niet. Ik had hem wel zien lopen maar ik had nooit met hem gepraat. '' Volgens mij weet ik wel wie je bedoelt, ik heb hem alleen nog nooit gesproken. Is hij een beetje redelijk?'' vroeg ik haar. Zover ik hem gezien had had het gevoel dat het een beetje een arrogante zeikerd was, maar oké dat zal wel weer aan mij liggen. '' Ja, echt apart. Al moet ik toegeven dat ik het niet heel ongemakkelijk vind. Melinda, mijn kamergenoot is echt superchill en ik denk niet dat die mij in m'n slaap bespringt of zo... Ik heb het gevoel dat bijna iedereen al met elkaar aan het ''flowen'' zijn of zo, vind je ook niet?''

    Alex
    '' Daarom denk ik dat jij veel kans maakt, je valt op, en dat is positief! Je laat tenminste zien dat je durft en niet bang bent om op te vallen. Wat ook weer ironisch is omdat je wel verlegen bent. Maar ik heb daar echt respect voor! Ik duim voor je bij de uitslag, hopelijk hebben we het allebei een beetje redelijk gedaan. '' Ik lachtte en gaf haar een high five. Ik had weer een sterke behoefte om een sigaret op te steken. Ah fuck het, ik doe het gewoon. Dacht ik bij mezelf. Ik pakte een sigaret en stak er eentje op. '' Moet je er eentje?'' Vroeg ik aan haar.


    Hi. This makes no sence.

    Cisco schreef:
    [Kan ik ergens inpikken? Bijna tijd trouwens ook om nieuw topic te starten^^]


    Je kan wel bij Sarah komen? Ik stuur haar wel even naar de bibliotheek, dus als je met haar wilt chillen moet je daarheen. En idd, als het topic zo volzit maak ik meteen een nieuwe aan :3


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik, 'hij is heel aardig,' zeg ik met een glimlach
    'Dat zou best kunnen,' zeg ik ik haal mijn schouders op, 'om eerlijk te zijn let ik daar niet echt op, ik heb behoorlijk veel jongens vrienden dus ik vind het niet raar om met jongens om te gaan, maar dat zal wel aan mij liggen,' zeg ik met een glimlach.
    'Mag ik misschien een tekening van je zien?' vraag ik uit het niets, ik ben benieuwd naar hoe hij tekent.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik kon het niet laten om grinnikend mijn hoofd te schudden toen hij zei dat het goed was dat ik opviel. Ik kreeg een high five. "Ach ja, ik dacht waarom niet." Hij stak weer een sigaret op. Ik had nooit gerookt, ik wist niet of het zo een goed idee was om daar mee te beginnen. Ik bedoel al die verhalen die mijn moeder verteld had. Ik wist nu dat er geen evil aliens in sigaretten zaten die je ongen langzaam op aten, maar oke. "Umh, nee, ik rook niet. Nooit gedaan eigenlijk. Niet dat ik het erg vind als iemand het doet, bij sommige mensen is het nog wel sexy, maar ik rook zelf niet. Ik had een vriendin die vond letterlijk elke jongen die rookte leuk en toen is ze zelf gan roken, dat was volgens mij ten ik 13 of 14 was, maar weet niet zeker." En ik ratelde weer. Ik deed mijn mond langzaam dicht en lachte even. "Rook je al lang?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    Ik besloot het huis wat te verkennen want dat had ik eigenlijk nog niet gedaan. Ik kwam eerst in de keuken, die had ik dus al gezien. Toen ik de keuken uitliep kwam ik uit in een kamer met zetels en een grote flatscreen, dit moest de leefkamer zijn. Ik wandelde verder en kwam in een kamer vol boeken die mooi gesorteerd stonden in kasten. Wauw, zoveel boeken! Ik hield best van lezen, dus ik begon met mijn vinger over de ruggen van de boeken te gaan om een boek te vinden dat ik wel zou willen lezen.


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    '' Ik ben het met je eens. '' Zei ik met een lach op mijn gezicht. Ik vond dat mensen niet zo moeilijk moesten doen over die bedden. Naja, ik had er tenminste geen moeite mee, want ik lag met Melinda op een kamer. Maar ik begreep wel dat als je elkaar niet zou mogen dat het dan vresleijk zou zijn om met zn 2en in een bed te moeten liggen. '' ja tuurlijk!"' zei ik toen ze vroeg of ze een tekening mocht zien. Ik vond het leuk dat ze naar mijn tekeningen vroeg. '' Ze liggen in mijn kamer, kom je anders even mee, dan laat ik ze je daar zien!'' Zei ik enthousiast.

    Alex
    Toen ze zei dat ze niet rookte trok ik mijn schouders op en deed ik de sigaret terug in het pakje. Ik was wel blij dat ze niet anti was of zo, dat was zo hinderlijk als mensen er over gingen zeiken dat je rookte. Ik bedoel, dat was toch mijn eigen keuze? '' Ik denk nu... vier jaar of zo.'' Ik dacht na, ik rookte sinds ik... 14 of 15 was. Nee, dan klopte mijn berekening niet. '' Ik denk nu zes en een half jaar dan.''

    Sarah
    Ik zat in de bibliotheek, de lege bibliotheek. Plotseling hoorde ik een geluid vanuit de kamer komen. Ik rolde de bureaustoel waar ik opzat naar achteren en ik zag iemand staan. Ik glimlachtte, hij had niet door dat ik hir zat. '' psst.'' fluisterde ik. Eens kijken hoe deze persoon zou reageren. Ik speelde met mijn haar en wachtte op een reactie. '' Hierzo..'' Zei ik toen.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Opeens hoorde ik een meisjesstem, ik keek om me heen en zag een meisje op een bureaustoel zitten. Ik ging naar haar toe en stelde mezelf voor: "Hey ik ben Max, wie ben jij? "


    Allting handlar om relativitet

    Sarah
    Toen hij doorhad dat ik ook in de bibliotheek zat kwam hij op mij af. Ik glimlachtte en boog voorover, mijn handen leunend op het bureau. '' Sarah Cartey, noem me maar gewoon Sarah.'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. '' Aangenaam, Max. Hoe gaat het? Wat is je talent?'' Vroeg ik aan hem. Toen hij voor mij stond beet ik op mijn lip en strekte ik mijn been waardoor ik de stoel die verderop stond naar mij toe kon trekken. Ik schoof de stoel tegen hem aan en begon te lachen. '' Ga zitten.''


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Er verschijnt automatisch een glimlach op mijn gezicht als hij zo enthousiast reageert.
    'Natuurlijk,' zeg ik, ik glimlach breed. Ik hoop niet dat hij gaat vragen om mijn 'talent' te laten zien, want dat kan ik niet. Het gaat altijd fout als ik het moet laten zien.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik knikte. Zo oud leek hij niet, dus dan was hij waarschijnlijk jong begonnen. Ik speelde een beetje met mijn haar en zuchtte. Ik probeerde naar een gespreks onderwerp te zoeken. "je kamer genootje. Is die anti-roken of valt dat wel mee?" Ik hadeerlij gezegd geen idee met wie hij op een kamer zat, maar oke, het was ook maar een vraag. Ik was heel slecht met stiltes, behalve met mensen die ik echt leuk vond, dus met 1 op de miljoen mensen ofzo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    Ik nam de stoel glimlachend aan en ging zitten. "Ik zing en speel een paar muziekinstrumenten. Ik wou eigenlijk niet komen maar mijn vrienden hebben mij ingeschreven. Ik vind het uiteindelijk nog best meevallen, de eerste opdracht is al goed gelukt. Wat is jouw talent, en vanwaar ben je?"
    Wow, ik had nog nooit zoveel gezegd tegen een persoon die ik nog niet kende, ik begon mezelf hier al te overtreffen. Ik liet me lui zakken in de stoel en voelde me echt goed in mijn vel op dat moment.


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    '' Cool'' zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik seinde dat ze mij moest volgen en liep de trap op richting mijn kamer. Ik pakte mijn armband, ja ze gebruikte een armband met een chip voor de deur, en deed de deur open. Ik liep de kamer in. Ik opende de kast waar ik mijn spullen bewaarde en haalde mijn tekenmap tevoorschijn. '' hier, kijk maar. Er zitten twee schetsen in. Een voor Melinda en een landschap, daar moet je even niet op letten.''

    Alex
    Toen ze vroeg of mijn kamergenoot, Camille dus, anti roken was hield ik mijn schouders op. Ik had werkelijk geen idee. Volgens mij wist die niet eens dat ik rookte. '' Ik heb geen idee. '' Antwoordde ik lachend. Het viel even stil bij ons. '' Waar kom je vandaan?'' Vroeg ik toen aan haar.

    Sarah
    Ik knikte geintreseerd terwijl ik een slokje nam van de wijn die naast mij stond. '' Ik zing en ik kom uit Londen. Mijn kamergenoot is kennelijk gediskwalificeerd, ik heb dus nu een nieuwe kamergenoot, ene Matthew. Dus nu zit ik hier, met een wijntje, alleen. Nouja, zo erg vind ik het niet dat mijn kamergenoot weg is. Ik mocht hem niet echt..'' Ik grijnsde en nam nog een slok. '' Moet je ook een beetje?''' Vroeg ik toen.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Hij wist het niet. Ik had eigenlijk wel verwzcht dat hij dat wel gevraagd had. "Zit jij trouwens met een meisje?Want ik vind het eigenlijk stiekem een beetje raar dat jongen meisje." Mompelde ik en begon weer over de rugvan mijn handte krabben. "Umh, ik ben half brits, half russisch. Maar mijn vader isweg gegaan toen ik erg jong was, dus ik spreek bijna geen russisch, wil het wel leren though." Zei ik vrolijk. "En waar kon jij vandaan?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik loop hem achterna en pak de map aan.
    'Wow, je bent echt goed,' zeg ik vol bewondering, ik blader door de tekeningen.
    'Ik had gewild dat ik zo goed kon tekenen,' zeg ik en ik kijk hem aan, 'echt heel erg mooi,' ik geef hem zijn teken map terug. 'Hiermee heb je echt kans om te winnen!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex:
    '' Ja, volgens mij is elke kamer een jongen en een meisje. Ik vind het ook best apart maarjah, gelukkig mag ik mijn kamergenoot, en zij mag mij volgens mij ook wel dus het zit wel goed bij ons. Hoe vind jij het?'' Vroeg ik haar. Ze praatte verder. Toen ze zij dat ze russisch/brits was viel mijn mond open. Ik was ook russisch/brits! Mijn vader kwam uit Chelyabinks, mijn moeder uit Oxford. Mijn moeder was voor haar studie naar Rusland gegaan en kwam mijn vader tegen. Toen ik acht was verhuisde we terug naar Oxford. Dat was dus ook de plek waar ik nu woonde. Ik sprak russisch en Engels. Russisch was mijn eerste taal. '' Serieus?'' Zei ik gefascineerd. '' Ik ook! En als je russisch wilt leren wil ik je wel helpen!? Het is mijn eerste taal. WEER EEN REDE VOOR EEN HIGH FIVE'' Zei ik enthousiast terwijl ik haar de high five gaf.

    Damian
    '' Vind je?'' Vroeg ik haar verbaasd. Ik vond haar enthousiastme erg motiverend. Ik lachtte en nam de map aan van haar. '' Dankjewel. Ik vind dat echt lief van je.. Ik hoop dat ik win maar ik ga niet de concurrent uithangen.'' Ik glimlachtte en zette de map terug in de kast. '' Als je wilt wil ik wel eens iets voor je tekenen of zo, ik doe het graag.''


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Hi. This makes no sence.