• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Helemaal niet ;o]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ach, Noralie is ook dom :3

    Rafael en Noralie laten meeten? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haai!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heeeeujjjjj Naoomz :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben al uit. :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben vandaag vrij. Ik heb op woensdag tot het vierde uur les, eerste drie uur vielen uit, dus ik nam niet de moeite om het vierde uur nog naar school te gaan.
    Rafael en Noralie meetten is goed]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    Ik parkeerde mijn zwarte auto op het parkeerterrein van school. Ik zette de motor uit en stapte uit de auto. Ik pakte mijn tas van de achterbank en deed daarna de auto op slot.
    Ik keek over het schoolterrein en zag Noralie staan.
    Naar haar toe gaan, of niet?
    Ik besloot om naar haar toe te gaan, ontlopen vond ik zwak.
    Ik liep haar richting op.
    'Hey', zei ik toen maar en haalde mijn rayban pilotenzonnebril van mijn gezicht en hing die achter mijn V-hals.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Chill, ik zou ook niet meer gaan. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ik zie vanuit mijn ooghoek iemand aan komen lopen, maar ik kijk nog voor me uit. In gedachten. Ik kijk wel echt opzij als er een hey tegen me gezegd wordt. Het is Rafael. Hij ziet er goed uit zo, met zijn korte groene broek en zijn witte v-hals shirt en slippers. 'He,' zeg ik dan tegen hem. Ik strijk een lok achter mijn oor. 'Had je mijn appje gisteren nog gehad?' En ik kijk hem even aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik knikte als antwoord.
    'Sorry, ik had moeten reageren', zei ik en liet mijn hoofd hangen.
    Ik speelde met de armbandjes om mijn pols, die nu ineens interessanter leken dan dat ze ooit waren geweest.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij had moeten reageren en ik haal mijn schouders op. 'Voor zover ik weet ben je niets verplicht aan me,' zeg ik dan tegen hem. Hij kijkt naar zijn armbandjes en ik kijk voor me uit. Dan drink ik mijn laatste beetje koffie op en loop naar de prullenbak waar ik de lege beker in gooi. Ik loop terug naar Rafael. 'Gaan we straks gewoon nog naar Bentley?' Vraag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ze haalde haar schouders op.
    'Voor zover ik weet, ben je niets verplicht aan me', zei ze en dronk het laatste beetje koffie op, waarna ze de beker weggooide in de prullenbak.Ik keek op en glimlachte.
    'Tuurlijk', grijnsde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Een glimlachje komt op mijn gezicht als hij grijnst. Rafael is wel een leuke jongen, maar ik wil gewoon geen relatie. Dat is niet voor mij weggelegd. Niet na wat er gebeurd is. 'Oke, dat is mooi. Anders zou het zo rottig zijn voor Bentley. Lijkt me nogal lonely daarzo. Hij ligt alleen op een kamer dus.'

    [lol. Rafael wist niet dat ze echt in het ziekenhuis is geweest toch? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, dat weet hij niet, hahahaha. Ik heb nu rijles, brb]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    'Hoe weet je dat hij helemaal loneley op zijn kamer ligt?', vroeg ik verbaasd, terwijl ik mijn tas, die op de grond stond, over mijn schouder hees. De bel zou zo wel gaan.
    Ik trok mijn wenkbrauw op.
    'Nou?'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf