• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    Toen ik beneden kwam, was River al druk in de weer met het ontbijt.
    'Ik heb jouw ontbijt al klaargemaakt. Goedemorgen trouwens', ratelde ze terwijl ze aan het fornuis stond.
    'Thanks, zussie', grijnsde ik en drukte een kus op haar wang. Wat nou? We zijn gewoon close.
    Ik begon aan mijn ontbijt. English Breakfast, mijn lievelings ontbijt. Dit aten we altijd als we bij onze ouders in Londen waren.
    Na het uitbijt ruimde ik de spullen op.
    'Raf, ik ga!', schreeuwde River en ze sloeg de voordeur dicht, op weg naar school.
    Nadat ik alles had afgeruimd, ging ik naar boven om mijn tanden te poetsen.
    Nadat ik klaar was met het poetsen van mijn tanden deed ik nog was 'Guess Seductive' op, mijn favoriete parfum.
    Daarna pakte ik mijn schoolboeken in mijn groene Eastpack.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Haai, het is toch ochtend he....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [uhuuuu]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik leef weer 8)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Whoopwhoop morgen wordt de poll geopend op beste story van de maand te stemmen :3 niet dat ik een kans maak, mijn verhaal valt in het niet bij de anderen xd maar ik ben dan benieuwd wie er wel wint :3]

    Noralie Anderson
    Ik ben weer boven in mijn kamer en zoek mijn spullen bij elkaar. Mijn grijze eastpack gooi ik over mijn rechterschouder en ik check nog een keer mijn iPhone voor berichtjes. Noppes. Geen antwoord van Rafael. Ach ja, dan moet hij het zelf maar weten. Ik heb geen zin in jaloers gedrag, en eigenlijk ook niet meer om met hem naar Bentley te gaan. Want bij Bentley ben ik ook onder valse voorwendselen weg gegaan. Ik zucht een keer zonder dat ik het door heb en trippel de trap af. Beneden trek ik mijn schoenen aan. Nike's, sneakers. Ik vind ze altijd zo lekker zitten. Ik pak mijn auto sleutel van het haakje af en schreeuw een doei door het huis. Ik zie dat ik nog veel tijd heb dus rijd ik richting Starbucks. Koffie halen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik griste nog al mijn benodigde spullen bij elkaar en stopte dat in mijn tas. Ik pakte mijn autosleutels uit het mandje in de gang.
    Ik kon vandaag eindelijk mijn Bentley ophalen bij de garage, maar ik moest daar dus heen met het openbaar vervoer.
    Gelukkig was ik veel te vroeg, waardoor ik genoeg tijd had om de metro te nemen naar de garage.
    Ik sloot de deur achter me en draaide het slot erop, waarna ik naar het meest dichtstbijzijnde metrostation liep.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Villique schreef:
    Rafael Greywood

    Ik griste nog al mijn benodigde spullen bij elkaar en stopte dat in mijn tas. Ik pakte mijn autosleutels uit het mandje in de gang.
    Ik kon vandaag eindelijk mijn Bentley ophalen bij de garage, maar ik moest daar dus heen met het openbaar vervoer.
    Gelukkig was ik veel te vroeg, waardoor ik genoeg tijd had om de metro te nemen naar de garage.
    Ik sloot de deur achter me en draaide het slot erop, waarna ik naar het meest dichtstbijzijnde metrostation liep.


    [Trollollol, zijn beste vriend is het merk van zijn auto :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Trollollol, zijn beste vriend is het merk van zijn auto :Y)]
    [trololol, ja :Y)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Nadat Hayden snel was weg gegaan en ik hem een beetje raar had nagekeken, heb ik me omgekleed om vervolgens naar de stal te gaan om de paarden te voeren. Ik poets een van de paarden, zadel hem met enige moeite op, omdat ie flink tegen stribbelt en ga hem vervolgens longeren. Als ik klaar ben met het paard komt mijn zus te stallen in om te zeggen dat het eten bijna klaar is en vraagt waar Hayden is. Ik vertel dat ie ineens weg moest en loop dan samen met haar naar huis om te eten. Na het eten doe ik de laatste paarden, spring als ik klaar ben onder de douche end wordt daarna nog door mijn zus onder handen genomen. Mijn hele klerenkast wordt leeg gehaald, sommige kleren mogen blijven, anderen gaan weg. Na een lange avond trek ik mijn pyjama aan en poets ik mijn tanden om vervolgens naar bed te gaan.

    De volgende morgen gaat mijn wekker te vroeg naar mijn idee. Ik loop nar de douche, stap eronder en als ik klaar ben en de badkamer in een badjas uitloop, staat mijn zus in de kamer in mijn kast te neuzen. "Ook goeiemorgen" zeg ik dan terwijl ik een jurkje in mijn handen krijg gedrukt. Ik leg het jurkje even op mijn bed en begin met het droogfohnen van mijn haar Als mijn haar droog is trek ik het jurkje aan, wat naar mijn idee te kort is. Ik loop mijn kamer uit en hoor me zus achter me roepen wat ik nou weer ga doen. "Eh, ontbijten.." roep ik terug en loop naar beneden. Ik maak mijn ontbijt klaar en eet deze op om vervolgens weer naar boven te gaan. Ik doe lichtjes make-up op en mascara. Ik pak de sieraden die me zus heeft neergelegd en doe alles om. Ik wissel de spullen van tas, omdat mijn zus natuurlijk ook een bijpassende tas heeft neergelegd. Ik stap in een paar slippers en pak de hakken op. Ik kan echt geen autorijden met die hakken aan. Met al mijn spullen loop ik naar mijn zus der kamer. "Goed zo?" vraag ik dan. Ze kijkt op, bekijkt me even en knikt. "Maar je moet wel die hakken aantrekken, want die slippers kunnen echt niet." zegt ze en ik glimlach even. "Maak je maar geen zorgen, ze zijn alleen voor het autorijden" geef ik als antwoord. "Ik ga nu, tot straks" zeg ik en terwijl ik de trap afloop roept ze me ook nog gedag. Ik pak de sleutels van het huis en de auto en loop naar de garage. Ik ging altijd met het openbaar vervoer, maar ik heb mijn rijbewijs deze zomer gehaald en in deze outfit durf ik niet eens met het openbaar vervoer te gaan en daarbij, kan ik maar beter gebruik maken van mijn auto. Ik stap mijn auto in, open de garagedeur en rij vervolgens naar school.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:30 ]

    Noralie Anderson
    Bij Starbucks heb ik koffie gehaald en ik zie dat wanneer ik in de auto ben het nog steeds relatief vroeg is. Ach ja, ik ga toch maar alvast naar school. Ik stap in mijn auto en rijd weg van de parkeerplaats. Ik claxonneer naar een auto die irritant loopt te doen en zucht een keer. Ik houd een hand aan het stuur en met de ander pak ik mijn koffie. Starbucks heeft altijd van die heerlijke koffie, daar kan je me echt 's nachts voor wakker maken. Ik ben bij school en rijd hier de parkeerplaats op. Ik stap uit mijn auto met de koffie en zie al een aantal leerlingen zitten. Ik ga gewoon zitten waar niemand anders in een cirkel van drie meter bij me staat en leg me rugzak neer. Ik neem nog een slok van mijn koffie en pak mijn iPhone er dan bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik stapte de metro uit en toen ik het station uitkwam, scheen de zon al fel in mijn ogen, en het was nog maar net, pak hem beet, half negen of zo?
    Ik pakte mijn zonnebril uit mijn tas. Daarin vond ik nog mijn bruine rozenkranz die ik om mijn nek hing.
    Ik zettde de zonnebril op mijn neus en stapte de garage binnen.
    Tien minuten later stapte ik in mijn auto en reed richting school. Ik kwam wel op tijd, denk ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Ik werd wakker door een enorme pijn in mijn schouder. Verkeerd gelegen tijdens het slapen, denk ik, maar wat wil je anders als je met je been omhoog moet slapen.
    Vanavond werd ik ontslagen uit het ziekenhuis.
    Dit werd een zware dag, ik kan niks doen.
    Ik probeerde me om te draaien om wat verder t e slapen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk een beetje voor me uit terwijl ik af en toe wat drink van mijn koffie. Ik heb het nu al voor elkaar gekregen dat ik zwakte toonde. Ik moet me echt beter kunnen verzetten tegen dat soort dingen. Maar soms dan kun je je niet anders dan overgeven. Ik loop in gedachten gisteravond terug na. Ik heb me zo makkelijk weten over te halen door een goed uiterlijk en staalblauwe ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Domme Noralie]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [De enige reden dat je mijn personage beledigt is omdat ze tegen jouw twee personages is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.