• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Is het dan zo duidelijk? Ze vraagt of ik gevallen ben voor zijn blauwe ogen. Ik ga even met mijn hand langs mijn nek. Langs de plek waar een zuigzoen staat, maar bedekt is door make-up. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ga toch niet voor iemand vallen na een dag?' Zeg ik lachend. De situatie een beetje weglachend. 'Ik ben niet op zoek naar liefde of wat dan ook. Dus nee, geen geheime liefde.' En nu maar hopen dat ze me geloofd. Tijd voor een ander onderwerp. 'Zou je me trouwens zo even iets kunnen uitleggen over geschiedenis, ik heb een ander boek gehad en ook andere stof. Dus ik begrijp niet alles even goed.' Dan krijg ik weer een sms'je. Bentley. Ik open het en mijn ogen glijden over het scherm. Angel... Zo lief.. Ik moet me echt niet zo laten meeslepen.
    Nou, dan hoop ik toch niet voor je dat je straks 1 heel erg gespierd been heb en dat de ander gewoon nog steeds zo slap is (; X
    Op dat moment komt Hayden de klas binnen. Ik glimlach eventjes naar hem. Hij is veel te laat, de les is al bijna afgelopen volgens mij.

    [Smakelijk!](lol)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben naar de sportschool, reageer vanavond pas weer x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [hoe moet ik er weer inkomen met Drew?^^]

    [Je kan of zeggen dat hij het eerste uur vrij had ofzo c: of dat hij te laat is ^^ Rafael, Anna, Hayden en Noralie zijn bij geschiedenis :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    'Drew! moest jij niet naar school?' komt mijn moeder al roepend de kamer binnen waardoor ik wakker schik en door mijn ogen wrijf. Ik pak mijn mobiel erbij en kijk naar de tijd, shit! veel te laat. 'Hallo?' vraagt mijn moeder en ik kijk der aan. 'Ik heb me verslapen, had je me niet even wat eerder kunnen roepen?' vraag ik en ze zucht. 'Je moet je eigen wekker maar lekker zetten' zegt ze en loopt de kamer uit. Fijn al te laat voor de eerste les. Ik kom uit bed en heb eigenlijk totaal geen zin om snel te doen. Ik loop naar de badkamer en hou mijn gezicht even door de kraan. Daarna loop ik terug en kleed me gauw aan. Vervolgens ga ik naar beneden waar me moeder al een broodje heeft klaarstaan en een glas drinken. 'Bedankt mam' zeg ik met een glimlach en begin gauw te eten. 'Een beetje sneller Drew' zegt ze en ik knik. 'Ik doe al snel' zeg ik en prop de laatste had in mijn mond. Ik ren de trap op waarna ik de badkamer inga en heel gauw mijn tandenpoets en daarna mijn haar een beetje in model doe. Uiteindelijk besluit ik gewoon een pet op te doen en pak die gauw. Daarna pak ik mijn tas en loop naar beneden. 'Doei!'roep ik en loop naar mijn fiets. Gauw race ik naar school en prop mijn fiets ergens tussen wat andere, er was nooit plek daaro. Ik haal gauw een briefje dat ik te laat ben en loop daarna richting geschiedenis. Ik kom het lokaal binnen en de docent kijkt me gestoord aan. 'Sorry' mompel ik en geef het briefje. Ik kijk even en ga dan in de buurt bij Hayden, Anna en Rafael zitten.

    Anna Bailey Miller
    Ze zegt dat ze niet na een dag al voor iemand valt en dat ze niet naar liefde op zoek is. Dan vraagt ze of ik zo iets van geschiedenis wil uitleggen en ik knik. "Tuurlijk" zeg ik met een glimlach. Dan komt Hayden de klas binnen gelopen, veel te laat. Zeker verslapen, of geen zin in geschiedenis. Ik glimlach even en vraag me dan af of hij me wel herkend, aangezien het bij Rafael even duurde en hij even goed moest kijken. Na Hayden komt ook Drew nog binnen lopen. Hij geeft een briefje af en gaat vervolgens bij ons in de buurt zitten.
    [beetje kort xD,, ff geen inspiratie haha]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:27 ]

    Hayden Clark

    Snel ga ik zitten naast Anna en Noralie. Aangezien de leraar ook weer niet de jongste is heeft hij niet eens door dat ik binnen ben gekomen. Best voor mij. Ik lach even naar Anna en Noralie als begroeting, waarna ik snel op mijn stoel ga zitetn. OOk pak ik mijn schrift te voorschijn, niet dat ik van plan ben om te winkelen. Ik zit nog niet eens vijf seconden of de deur vliegt weer open. Drew verschijnt, met een briefje in zijn hand. Hij geeft die aan de leraar en al snel komt hij onze kant op. Als hij in onze buurt gaat zitten draai ik me even naar hem om, waarna ik hem ook even begroet. Snel dwaalt mijn blik weer af en al snel vinden mijn ogen Anna. Mijn mond valt gewoon letterlijk open. Gister, in de winkel, zag ze er al anders uit, maar nu nog veel meer. Het staat haar echt goed. Ik steek mijn duim naar haar op om te laten weten dat het haar goed staat, straks zal ik het haar nog wel even zeggen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:30 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Rawwrr, ik ga even lekker reageren want ik zit nu op de computer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik weet niet wie er allemaal bij me in de klas zitten met elk vak. Want ik heb nog niet al mijn lessen gehad, en ken ook nagenoeg niemand op Rafael, Bentley, Hayden, Anna, Charly en Drew na. Voor de rest ken ik de anderen niet. Ik zou niet eens echt gezichten herkennen. Hayden loopt verder de klas in zonder dat de leraar ook maar iets opmerkt. Ik weet nog wel hoe hij gisteren zo zat te lachen met dat andere meisje. Ik ben haar naam vergeten, volgens mij het zusje van die ene jongen. Die ene die zijn naam ineens veranderde, heel irritant. Oja, die jongen waarvoor Drew me ditchte. Samuel ofzo? Hayden komt bij ons zitten en dan komt ook Drew snel binnen. In tegenstelling tot Hayden legt hij wel een briefje neer bij de leraar. Ik kijk even naar hem voordat ik me op Anna richt. 'Dank je,' zeg ik glimlachend tegen haar. 'Kan je me uitleggen hoe het met opgave 4 zit. Ik snap de vraag niet helemaal,' zeg ik tegen haar. Overal in de klas zijn verschillende gesprekjes, maar weinig zijn echt bezig met geschiedenis. Ik kijk even naar mijn mobiel. Nog geen antwoord van Bentley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [EYWAAAH, BENTLEY HEEFT WEL GEREAGEERD, KUTNORALIE]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Is het dan zo duidelijk? Ze vraagt of ik gevallen ben voor zijn blauwe ogen. Ik ga even met mijn hand langs mijn nek. Langs de plek waar een zuigzoen staat, maar bedekt is door make-up. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ga toch niet voor iemand vallen na een dag?' Zeg ik lachend. De situatie een beetje weglachend. 'Ik ben niet op zoek naar liefde of wat dan ook. Dus nee, geen geheime liefde.' En nu maar hopen dat ze me geloofd. Tijd voor een ander onderwerp. 'Zou je me trouwens zo even iets kunnen uitleggen over geschiedenis, ik heb een ander boek gehad en ook andere stof. Dus ik begrijp niet alles even goed.' Dan krijg ik weer een sms'je. Bentley. Ik open het en mijn ogen glijden over het scherm. Angel... Zo lief.. Ik moet me echt niet zo laten meeslepen.
    Nou, dan hoop ik toch niet voor je dat je straks 1 heel erg gespierd been heb en dat de ander gewoon nog steeds zo slap is (; X
    Op dat moment komt Hayden de klas binnen. Ik glimlach eventjes naar hem. Hij is veel te laat, de les is al bijna afgelopen volgens mij.

    [Smakelijk!](lol)


    STFFUUUUUUU NIETWAAR!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OH, DAN ZAG IK DIE NIET, STOMBO
    Oke, ik reageer binnen nu en een paar minuten]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [:Y) Geeft niets hoor schattig jongetje ^^

    EN IK DENK ER NU EIN-DE-LIJK AAN OM HET TE ZEGGEN!

    Ik vind je profielfoto echt zooooo cute c: Zayn is daar echt om op te eten ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte toen ik het sms'je teruglas die Noralie me gestuurd had. Glimlachend schudde ik mijn hoofd.
    Jij bent zo gemeen he, evil die je bent ):


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik vind zayn echt geweldig, hij is echt mijn inspiratie, maar dat klinkt zo idioot (cat)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf