• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Anna zegt dat ze zichzelf ook niet herkent en ik grinnik. Ze ziet er echt goed uit. Ikzelf zou zo een deuk in mijn zelfvertrouwen kunnen oplopen, maar dat heeft toch geen zin. Ze vraagt welke les we hebben en Rafael antwoordt dat hij geschiedenis heeft. 'Ik ben een noob en nieuw dus moet even op mijn rooster kijken,' zeg ik dan. Vanuit mijn tas pak ik mijn rooster en zie dan dat ik ook geschiedenis heb. 'Ik join Rafael,' zeg ik dan en stop het rooster weer weg. 'En Rafael, je mag me er heen brengen aangezien ik geen idee heb waar dat lokaal is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    "Logisch dat je moet wennen, het ziet er ook heel anders uit!" zegt Rafael terwijl hij me nog steeds aankijkt. Als ik vraag welke les ze hebben antwoord Rafael met geschiedenis. "Ik ben een noob en nieuw dus moet even op mijn rooster kijken" antwoord Noralie terwijl Rafael zijn kluisje opent en er een schrift uit haalt. "Ik join Rafael" zegt Noralie dan terwijl ze haar rooster weer weg stopt. "En Rafael, je mag me er heen brengen aangezien ik geen idee heb waar dat lokaal is" vervolgt ze dan. "Ik begin ook met geschiedenis, dus jullie zitten ook met mij opgescheept het eerste uur" zeg ik dan met een glimlach. Ik stop de boeken die ik nodig heb in mijn tas en doe vervolgens mijn kluisje weer dicht.

    [Hallooo]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [heuuujjjjj c:

    Wie heeft er eerder deze avond het nieuws gezien op rtl4? xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik niet, was net hardlopen, hoezo?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Erg schamend, ik was op het nieuws :3 niet echt duidelijk ofzo geloof ik xd. Hoop ik tenminste. Het ging over de nieuwjaarsduik c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahahhahaa, wat coooool]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [noooo schamend ;P

    Ik stond samen met m'n zus en moeder in Hawaï pakjes :Y) en we hebben die dag 5 interviews gegeven :') zelfs aan Japanse tv :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat doet me echt denken aan Ushi, hahahah]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Lol, ik vraag me af of dat positief is of niet >.<

    En ga je nog reageren met Rafael? :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja zo, ik ben nu druk bezig met tv kijken]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    'Oke, kom op! Ik heb geen zin om meteen te laat te komen, zoals gisteren', grijsnde ik en sloeg rechts een gang in die leidde naar een van de vele trappen hier in school.
    Op de tweede verdieping stopte ik en bedacht me even welk lokaal ik moest hebben.
    Toen het weer in me op kwam sloeg ik links en stopte voor het derde lokaal aan mijn rechterhand.
    'Welkom bij Geschiedenis', zei ik plechtig en hield de deur voor Noralie en Anna open.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Shit, ik heb m'n 2222e post gemist :c]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik had die wel gezien ^.^ dat was een post waarin je op mij antwoordde :3]

    Noralie Anderson
    Ik glimlach terug naar Rafael en volg hem gewoon omdat ik niet weet waar ik anders heen moet. Anna heeft ook geschiedenis, ik heb dus al twee lessen samen met haar tot nu toe. Biologie en geschiedenis, dezelfde vakken als die ik met Rafael heb. Ik probeer op te letten waar Rafael heen gaat, zodat ik er in het vervolg zelf heen kan lopen, maar ik zie al in dat dit net zo'n ramp gaat worden als ik met namen.
    We komen toch wel aan bij geschiedenis en ik grinnik als Rafael zo plechtig zegt 'welkom bij geschiedenis'. Hij houdt de deur voor ons open en ik ga naar binnen. Ik zeg goedemorgen tegen de leraar en ga dan aan zo'n tweeding zitten. Van mij mogen Rafael en Anna best samen gaan zitten, ik moet me toch wel concentreren op de les.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    "Oke, kom op! Ik heb geen zin om meteen te laat te komen, zoals gister" zegt Rafael dan met een grijns en begint richting het lokaal te lopen. Ik loop net als Noralie achter Rafael aan. Zodra we op de tweede verdieping aankomen, blijft hij even stil staan en net als ik wil vragen of hij misschien iets is vergeten ofzo, loopt hij alweer verder richting het lokaal. "Welkom bij geschiedenis" zegt Rafael plechtig en zowel ik als Noralie grinniken even. Hij houdt de deur netjes voor ons open en ik loop achter Noralie aan naar binnen. Ik had deze leraar nog nooit gehad voor geschiedenis, ik had hem wel al een paar keer in de school gezien. Hij zag er nog best jong uit. Hij zegt ons goedemorgen als we binnenkomen en ik glimlach even en zeg goedemorgen terug. Zijn ogen glijden even over mijn lichaam heen, van top tot teen en ik voel me een beetje ongemakkelijk terwijl ik naar de plek loop waar Noralie zit. Ik ga naast haar zitten, pak mijn spullen uit mijn tas en negeer de leraar.