• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Whoopwhoop ik ben thuis c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik leer autotheorie]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Rafael Greywood

    Anna liep naar de tafel waar Noralie aan zat, dus ik nam maar plaats aan een andere tafel, naast Nicholas.
    Ik kende hem nog van het afgelopen schooljaar, toen had hij ook geschiedenis samen met mij.
    'Goedemorgen', zei ik en zwaaide mijn tas op tafel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Al snel werd ik opnieuw wakker en ik griste naar mijn bril die op het nachtkastje naast me lag. Het was een grotere Ray-ban bril met een vage panterprint erop.
    Ja, normaal gebruikte ik lenzen, en nee, dat waren geen kleurlenzen, mijn ogen zijn altijd al zo blauw geweest.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Anna zit naast me en Rafael is naast een jongen gaat zitten die ik niet ken. Ik ken heel veel mensen niet. Zo'n 90% van de klas. Ach ja, ik hoef ze ook niet te kennen, ik vergeet toch hun namen. Ik let op tijdens de les en maak gewoon aantekeningen maar verveel me stierlijk. Geschiedenis is zo makkelijk en saai. Oke, ik moet er wel wat werk voor verrichten. Maar dat is weinig. Ik pak mijn mobiel erbij en stuur een berichtje naar een vriendin van waar ik hiervoor woonde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Zodra iedereen er is, begint de leraar met zijn les. Ik let goed op en maak aantekeningen. Naast me pakt Noralie haar telefoon en tikt er iets op, waarschijnlijk een berichtje ofzo. Zodra de leraar klaar is met zijn uitleg, begin ik alvast aan het maken van het huiswerk. Hoe meer opdrachten ik in de les kan maken, hoe minder ik thuis hoef te doen. Dan hoor ik een licht getril van mijn telefoon in mijn tas. Ik frons even mijn wenkbrauwen en pak vervolgens mijn telefoon uit mijn tas om het berichtje te lezen. Wil je een keer met me uit? X de verkoper van gister. Ik begin flink te blozen en er komt een verlegen glimlachje op mijn gezicht, ookal is hij niet hier en kan hij het niet zien. Dan begin ik me af te vragen hoe hij aan mijn nummer komt, maar ik kom al snel tot de conclusie dat hij die waarschijnlijk van mijn zus heeft. Heeft me zus je gedwongen me mee uit te vragen? stuur ik dan maar eerst terug. Ik heb geen zin om uit te gaan terwijl hij dat eigenllijk niet wil en gewoon gedwongen is door mijn zus, al heeft hij gister wel zelf zijn nummer achterop de bon geschreven. Niet veel later krijg ik al een antwoord terug. Nee, dat was niet nodig. Ik wil je best bellen, maar je zus zei dat je school had. Maar wil je met me uit?. Ik begin weer te blozen als ik lees dat me zus hem niet hoefde te dwingen. Ja ik zit op school, ik heb nu zelfs geschiedenis. Moet je niet werken? En ja ik wil wel een keer met je uit. Antwoord ik terug. Ik wil weer verder gaan met de volgende vraag, maar voordat ik de vraag helemaal gelezen heb, krijg ik alweer een antwoord terug. Je moet wel opletten hé. Hoelaat ben je uit vandaag? Dan bel ik je om een datum af te spreken, want volgens je zus heb je een vrij volle agenda. En ja ik ben aan het werk, maar er is niemand in de winkel. Ik glimlach even. Ik ben om 2 uur uit. En ja ik let goed op, de uitleg is al voorbij, ben nu bezig met mijn opdrachten die we als huiswerk hebben.

    [Zal ik een 16+ stukje schrijven met Bentley? hahahha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dear god :') van mij mag je hoor xd. Door Q ben ik nou wel wat gewend xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zeker? ^^]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Wie zegt dat ik het dan ook daadwerkelijk ga lezen? :') :P doe wat je niet laten kan schattig jongetje ^^ ik noem elke jongen schattig -dus of je nou schattig bent of niet. Bij deze! :P-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben ontzettend schattig, hahahaha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hahah schattig en zeker ook heeeeeel onschuldig? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    16+
    Bentley Heathrow


    Niet veel later werd ik opnieuw wakker. Ik voelde aan mijn bril, of hij nog wel heel was. Ik ben ooit eerder in slaap gevallen met mijn bril op, maar toen ik wakker werd, was hij kapot.
    Ik voelde, en alles zat nog op zijn plaats.
    Ik voelde hoe mijn ochtenderectie in mijn boxer spande.
    Ik pakte een apparaatje van mijn nachtkastje, waarmee ik de deur van afstand op slot kon doen.
    De witte deken sloeg ik van me af en lag alleen nog maar in mijn donkerblauwe boxer aan in bed.
    Ik liet mijn hand over mijn lid glijden en met de andere hand trok ik mijn boxer naar beneden.
    Mijn hand sloot om mijn erectie en ik begon mezelf te trekken.
    Een fijn gevoel ging door mijn lichaam.
    Mijn gedachten vlogen naar Noralie, ik fantaseerde over haar, over hoe ik seks met haar had.
    Na een paar minuten had ik door dat ik steeds sneller trok en ik voelde mijn hoogtepunt aankomen.
    Ik kreunde en het witte goedje spoot op mijn buik.
    Ik hijgde even en haalde mijn hand door mijn, van zweet natte, haren.
    Ik trok een tissue uit de doos op het nachtkastje en veegde het witte goedje van mijn buik, waarna ik het doekje in de prullenbak gooide.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ontzettend onschuldig]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja ja, net zoals je 16+ stukje zeker ;P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.