• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Op zich is het onschuldig, aangezien ik duidelijk heb vermeld dat het 16+ was, dus ik kan er niks aan doen dat er 16- kindjes het gingen lezen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ben bijna 16 :Y)

    Ik moet zeggen dat ik al best wat heb gelezen in rpg's maar dat je toch wel het origineel beschrijft :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Geschiedenis is dus echt saaaaai. Ik heb een berichtje verstuurd naar een vriendin van mijn vorige woonplaats en leg mijn mobiel weer weg. Ik besluit dat het misschien handig is als ik wat aantekeningen maak. Ook voor Bentley, dat zou hij misschien wel waarderen. Ik zucht een keer en maak achterin mijn schrift de aantekeningen. Ik blik een keer naar Rafael die met een andere jongen zit. Dan zie ik vanuit mijn ooghoek dat Anna bezig is op haar mobiel en uiteindelijk zelfs bloost. 'En waarom moet jij blozen?' Vraag ik nieuwsgierig met een lachje aan haar. 'Wie is je stiekeme liefde?' Ik maak maar een grapje, ik doel gewoon op wie haar smst. Ik ga ondertussen verder met de aantekeningen en kijk af en toe naar haar. Dan pak ik ook mijn mobiel erbij. Misschien is het handig om een berichtje te sturen naar Bentley. Zodat we beiden weten hoe het zit als Rafael en ik vanmiddag komen.
    Hi, hoe doen we dat vanmiddag..? Als Rafael er bij is.. En hoe gaat het met je been? X N.
    Wat mij betreft gebeurt er niets meer tussen Bentley en mij.. Nee oke, ik wil het wel. Met Bentley voelt het gewoon fijn en opwindend. Dat komt mede door zijn uiterlijk. Zijn bruine haren en die ogen. Ja die ogen zijn echt mooi. Maar het is niet goed voor me om me te laten gebruiken door hem. Dan kijk ik weer naar Anna.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is dat origineel positief of negatief?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hm.. Wat jij wilt ^^ kan wel positief zijn.. Ik zou kunnen zeggen grote fantasie.. Maar ik bedenk me dat het voor jou geen fantasie hoeft te zijn aangezien je een jongen bent >_<

    En nu wordt dit ongemakkelijk en ga ik eten :Y)\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    Nadat ik mijn boxer weer aan had gedaan en mijn deken weer mijn lichaam liet bedekken kreeg ik een sms'je.
    Ik pakte mijn mobiel en zag dat het Noralie was.
    Hi, hoe doen we dat vanmiddag..? Als Rafael er bij is.. En hoe gaat het met je been? X N.
    Ik liet mijn vingers even over het toetsenbord zweven.
    Hi beautiful,
    Ja, weet niet. Laten we gewoon normaal doen? Al vind ik het wel kut om iets achter te houden voor hem, het is m'n beste vriend..
    Maar met mijn been gaat het echt supergoed!
    Ik zie je straks, schoonheid x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja, beetje awkward inderdaad]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Zo, zal ik hier eindelijk weer eens reageren.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Laaaten we dat maar eens doen! Haha!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Was dit topic een beetje vergeten:Y)]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [haha xD]

    Anna Bailey Miller
    "En waarom moet jij blozen?" hoor ik dan naast me en ik kijk op. "Wie is je stiekeme liefde?" vraagt ze er nog achteraan terwijl ze nog wat aantekeningen maakt. Vervolgens pakt ze haar telefoon en tikt ze iets en dan kijkt ze weer naar mij, wachtend op een antwoord. "Ehm.. nou toen we gister aan het shoppen waren voor nieuwe outfits voor mij, heeft de jongen van de winkel ook een outfit voor me uitgezocht en bij het afrekenen heeft hij dus zijn nummer op de achterkant van de bon geschreven. Blijkbaar heeft mijn zus een beetje haast, want die is dus vanochtend weer langs de winkel gegaan om hem mijn nummer te geven en net vroeg hij dus of ik een keer met hem uit wil..." vertel ik een beetje blozend. Dan licht mijn telefoon weer op en richt ik me weer even op het schermpje waar zijn volgende berichtje staat. oke, dan bel ik je om kwart over 2, dan heb je tijd om het lokaal uit te lopen, spullen te pakken en weet ik het allemaal. Ik spreek je straks x. Ik glimlach even en leg mijn telefoon weer neer. "En met welke geheime liefde zit jij berichtjes uit te wisselen?" vraag ik dan, aangezien zij ook de hele tijd berichtjes aan het sturen is.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:12 ]

    Noralie Anderson
    Ze kijkt op na mijn vraag en geeft dan antwoord. Over outfits scoren en een telefoon nummer op een bon. Het klinkt wel awesome eigenlijk, dat soort dingen gebeuren mij nooit. Niet dat ik dat nodig heb, eigenlijk ben ik juist niet op zoek naar liefde of andere ingewikkelde opbrekende gevoelens. Ze bloost en ik zie dat haar mobiel dan weer oplicht. Ze antwoordt en ik voel me licht betrapt als ze dan vraagt wie mijn geheime liefde is. 100 punten voor Anna. Ik word lichtelijk rood. 'Wat ik?' Zeg ik dan. 'Ik sms met een vriendin. En nu net stuurde ik even een sms naar Bentley. Meer niet.' Dan krijg ik een sms binnen en open die. Hij noemt me beautiful... Dat is wel echt vet lief. Ik hoop maar dat mijn wangen niet roder kleuren. Dat is altijd zo afschuwelijk, blozen, en ook nergens goed voor. Ik typ snel een antwoord.
    Gelukkig maar dat het beter gaat met je been? Hangt die nog steeds omhoog? (; En ja, voor mij is het nou ook niet bepaald gemakkelijk. Maar wil je het voor me doen? Anders zou Rafael er misschien kapot van zijn.. X
    Ik zeg niets over de lieve dingen die hij zegt, hij meent het toch niet.. Maar ik wil er wel graag in geloven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Ze wordt een beetje rood als ik vraag wie haar 'geheime liefde' is. "Wat ik? Ik sms met een vriendin. En nu net stuurde ik even een sms naar Bentley. Meer niet" antwoord ze en dan kijkt ze weer op haar telefoon waar net een berichtje op is binnen gekomen. Als ze hem leest wordt ze nog wat roder en ik grinnik even. "Ah, Bentley. Ben je gevallen voor zijn blauwe ogen?" vraag ik dan en ik wiebel even met mijn wenkbrauwen. "Waar is hij eigenlijk?" vraag ik dan als ik even om me heen kijk en hem niet zie zitten. Ondertussen typt ze weer een berichtje op haar telefoon.

    [ik ben ff eten =)]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:35 ]

    Bentley Heathrow

    Niet veel later kreeg ik weer een sms'je terug. Mijn blik gleed over het scherm.
    Hmm ja, nog steeds. Ik beoefen hier dikke beenspieroefeningen, jwz, haha.
    And I'll do anything for you, angel x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hayden Clark

    Zuchtend sta ik op uit mijn bed. Gelijk voel ik de bonkende pijn bij mijn arm en als ik er voorzichtig naar kijk zie ik dat er een grote blauwe plek zit. Wat ik heb gedaan weet ik niet meer, maar het is niet belangrijk. In een rustig tempo kleed ik mij om, ik heb alle tijd. Als ik al mijn kleren aan heb gedaan pak ik ook nog even mijn schoenen, die ik aantrek. Ik donder de trap af, de stilte is angstaanwekkend. Uit de kast pak ik wat brood en besmeer die met extra veel boter. Ook pak ik een plak kaas waarna ik die op mijn brood leg. Rustig werk ik alles naar binnen en neem er ook nog een glas water bij. Het valt me op dat mijn zus nog niet beneden zit, normaal zou ze er al moeten zien. Wacht eens. Met een ruk beweeg ik mijn hoofd naar de klok toe en ik zie dat ik al veel te laat ben. In mijzelf haal ik mijn schouders op, waarna ik nu in een iets sneller tempo mijn brunch op eet. Ik vertel ze wel dat ik bij de tandarts ben geweest, ik hoef me daar echt geen zorgen om te maken. Ik pak mijn tas van de tafel en loop er mee naar buiten, waarna ik in mijnauto spring. Binnen vijf minuten ben ik weer op school, waar ik even met mijn ahnd door mijn haar breng. Ik kijk even in de spiegel en doe dan mijn auto op slot. Ik loop de school binnen en snel ga ik naar mijn klusije toe. Ik pak er de juiste boeken en loop snel naar het goede lokaal toe. Voor de deur blijf ik even staan waarna ik beleefd aanklop. Ik gooi de deur open en stap naar binnen. Een grote neppe glimlach versierd mijn mondhoeken.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:38 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."