• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hoe ging je rij les? (:]

    Noralie Anderson
    Rafael vraagt verbaasd aan me hoe ik weet dat hij daar lonely ligt. Hij trekt een wenkbrauw op en ik kijk hem aan. 'Eh, ik was er gisteren. Heb ik je dat niet gezegd?' Vraag ik hem dan. Ik strijk mijn lok weer achter mijn oor. Er was wel een reden voor, want anders is hij dadelijk jaloers. 'Zullen we alvast de school in gaan?' Vraag ik dan om over te gaan op een ander onderwerp.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik schudde mijn hoofd.
    Ik kon nu wel chagrijnig worden, maar ten eerste, Bentley was mijn beste vriend. Ten tweede, ik kan niet nog eens jaloers en chagrijnig zijn bij Noralie.
    'Oh, oke! Ging het goed met hem?', vroeg ik toen.
    Ik knikte en trok haar mee naar het gebouw.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ging goed btw! Maar ik ga nu weer, moet training geven! Doeidoei!]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [iemand voor Anna??]

    [Is Anna al op school?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Laat ik eens reageren!! (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Villique schreef:
    [Is Anna al op school?]
    [ja,, ze komt net aangereden in de auto =)]

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Nadat Hayden snel was weg gegaan en ik hem een beetje raar had nagekeken, heb ik me omgekleed om vervolgens naar de stal te gaan om de paarden te voeren. Ik poets een van de paarden, zadel hem met enige moeite op, omdat ie flink tegen stribbelt en ga hem vervolgens longeren. Als ik klaar ben met het paard komt mijn zus te stallen in om te zeggen dat het eten bijna klaar is en vraagt waar Hayden is. Ik vertel dat ie ineens weg moest en loop dan samen met haar naar huis om te eten. Na het eten doe ik de laatste paarden, spring als ik klaar ben onder de douche end wordt daarna nog door mijn zus onder handen genomen. Mijn hele klerenkast wordt leeg gehaald, sommige kleren mogen blijven, anderen gaan weg. Na een lange avond trek ik mijn pyjama aan en poets ik mijn tanden om vervolgens naar bed te gaan.

    De volgende morgen gaat mijn wekker te vroeg naar mijn idee. Ik loop nar de douche, stap eronder en als ik klaar ben en de badkamer in een badjas uitloop, staat mijn zus in de kamer in mijn kast te neuzen. "Ook goeiemorgen" zeg ik dan terwijl ik een jurkje in mijn handen krijg gedrukt. Ik leg het jurkje even op mijn bed en begin met het droogfohnen van mijn haar Als mijn haar droog is trek ik het jurkje aan, wat naar mijn idee te kort is. Ik loop mijn kamer uit en hoor me zus achter me roepen wat ik nou weer ga doen. "Eh, ontbijten.." roep ik terug en loop naar beneden. Ik maak mijn ontbijt klaar en eet deze op om vervolgens weer naar boven te gaan. Ik doe lichtjes make-up op en mascara. Ik pak de sieraden die me zus heeft neergelegd en doe alles om. Ik wissel de spullen van tas, omdat mijn zus natuurlijk ook een bijpassende tas heeft neergelegd. Ik stap in een paar slippers en pak de hakken op. Ik kan echt geen autorijden met die hakken aan. Met al mijn spullen loop ik naar mijn zus der kamer. "Goed zo?" vraag ik dan. Ze kijkt op, bekijkt me even en knikt. "Maar je moet wel die hakken aantrekken, want die slippers kunnen echt niet." zegt ze en ik glimlach even. "Maak je maar geen zorgen, ze zijn alleen voor het autorijden" geef ik als antwoord. "Ik ga nu, tot straks" zeg ik en terwijl ik de trap afloop roept ze me ook nog gedag. Ik pak de sleutels van het huis en de auto en loop naar de garage. Ik ging altijd met het openbaar vervoer, maar ik heb mijn rijbewijs deze zomer gehaald en in deze outfit durf ik niet eens met het openbaar vervoer te gaan en daarbij, kan ik maar beter gebruik maken van mijn auto. Ik stap mijn auto in, open de garagedeur en rij vervolgens naar school.

    Noralie Anderson
    Lang leve make-up en een niet jaloerse Rafael. Hij trekt me mee naar het gebouw en vraagt hoe het met Bentley gaat. 'Wel goed geloof ik,' zeg ik dan. Hij zoende in ieder geval goed. 'Zijn been is dus gebroken, dus dat is wel pijnlijk. Denk ik tenminste.' Ik kijk even naar Rafael met een glimlach. 'Je zal het straks wel zien right?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar Rafael en Noralie zijn al in school, als je Anna ook het gebouw in laat komen? :3]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [is goed =)]

    Anna Bailey Miller
    Ik sta op de parkeerplaats en kijk in mijn achteruitkijkspiegel naar mezelf. Ik zucht even. Ik was het niet gewend om mijn haar los te hebben en zoveel make-up op te hebben. Tuurlijk had ik meestal wel gewoon mascara op, maar meer eigenlijk niet. Mijn zus wou nog foundation op doen, maar dat wou ik niet. Ik wil geen barbiepop worden. Mijn haar had ik meestal in een staart of vlecht. Ik had het wel eens los, maar dan hing het niet helemaal in model en al helemaal niet in krullen, die mijn zus er vanochtend in heeft gedaan met een krultang. Ik zucht weer even en wissel dan maar de slippers om voor de hakken. Ik pak mijn tas van de passagiersstoel, haal de sleutel uit de auto, stap vervolgens uit en loop de school in. Misschien is het wel tijd voor een nieuwe ik. Het is nog vrij vroeg, dus veel mensen zijn er nog niet. Ik loop door de gangen richting mijn kluisje en zie dan Noralie en Rafael lopen, blijkbaar is het gesprek wel goed gegaan gister avond. "Hey Rafael en Noralie!" roep ik door de vrijwel lege gang heen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:51 ]

    Rafael Greywood

    Noralie en ik sloegen een bijna lege gang in. Hier en daar stonden andere groepjes leerlingen of ze stonden helemaal alleen.
    'Oke, we zien het zo wel', antwoorde ik op Noralie's vraag en ik knikte.'Het Rafael en Noralie!', hoorde ik achter me.
    Ik draaide me om maar zag niet iemand die ik echt kende en me zo bij mijn naam riep.
    Toen zag ik een meisje die verdacht veel op Anna leek. Wacht eens..
    'Anna?', vroeg ik toen maar toen ze voor ons stond.
    Yup het was Anna.
    'Wauw, Anna! Wat zie je er geweldig uit! Ik herkende je bijna niet eens!', zei ik enthousiast.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 7:07 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk achterom als we geroepen worden. Ken ik haar? Volgens mij heb ik... Bio met haar? Ja ik geloof van wel. Maar ik ben haar naam vergeten, maar die zegt Rafael dan. Het is dus Anna. Ze ziet er goed uit, ja wat? Meisjes kunnen dat best zeggen over andere meisjes. Want bij ons gaat het dan om kleding als we erover praten. 'Hee,' zeg ik glimlachend. 'Ik herkende je ook zowat niet, maar ik ben nieuw op school dus.' En ik glimlach nog steeds en kijk dan even naast me naar Rafael die er heel enthousiast over is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    Zowel Noralie als Rafael kijken om als ik ze roep en gedag zeg. Rafael kijkt een beetje raar, alsof hij niet weet wie hem riep totdat ik vlak bij ze ben. "Anna?" vraagt hij wat verbaasd als ik voor ze sta. Ik knik even. "Wauw, Anna! Wat zie je er geweldig uit! Ik herkende je bijna niet eens!" zegt hij dan enthousiast. Ik glimlach even. "Hee" zegt Noralie dan met een glimlach. "Ik herkende je ook zowat niet, maar ik ben nieuw op school dus." vervolgt ze met nog altijd een glimlach om dan vervolgens naar de enthousiaste Rafael te kijken. "Ik herken mezelf ook bijna niet hoor" zeg ik dan. "Het is flink wennen zo.." zeg ik dan terwijl ik even naar mijn eigen outfit kijk. "Welke les hebben jullie zo eerst?" vraag ik dan terwijl ik naar mijn kluisje loop en die open maak.

    Rafael Greywood

    'Logisch dat je moet wennen, het ziet er ook heel anders uit!', zei ik en keek haar nog steeds aan. Ongelooflijk hoe mensen kunnen veranderen.
    'Ik heb eerst geschiedenis, de revolutie, jeuh', zei ik sarcastisch en rolde met mijn ogen.
    Ik opende mijn kluisje en haalde daar mijn geschiedenis-aantekingen schrift uit, die was ik vorig jaar vergeten mee te nemen naar huis.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf