• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik krijg eindelijk weer een smsje terug en open die dan met een glimlach. Ik bijt op mijn lip om niet breder te glimlachen en lees de tekst nog een keer. Hij zegt dat ik gemeen ben en evil. Ik kijk even op naar de leraar of die echt op me let maar dat doet hij niet. Dus typ ik op mijn gemak een antwoord.
    Liever gemeen dan een gebroken been. En dat klopt omdat het rijmt (; En als je me echt zo gemeen vind kan ik ook wel wegblijven vanmiddag... x
    Dit doe ik eigenlijk om hem te plagen, natuurlijk kom ik wel mee vanmiddag. Ik kijk even naar Rafael. Ik vraag me echt af hoe het vanmiddag gaat lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Al snel kreeg ik een sms'je terug. Ik glimlachte en het is maar goed dat er niemand in de buurt was, want volgens mij zag het er erg idioot uit.
    En wat nou als ik zeg dat ik je het mooiste, leukste, grappigtse, liefste, geweldigste meisje op deze aardbol vind? En dat klopt, want het rijmt niet x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Hayden komt naast me zitten en pakt zijn spullen. Hij kijkt even om naar Drew als die zit om hem gedag te zeggen en vervolgens vinden zijn ogen mij. Zijn mond valt letterlijk open. Ik grinnik even "Je hebt toch geen emmer nodig he?" zeg ik zacht tegen hem om hem te herinneren aan het feit dat zijn mond nog altijd open staat. Hij steekt zijn duim op en ik glimlach even. Dan vraagt Noralie me om vraag 4 uit te leggen dus draai ik me weer om naar haar. Ik lees de op gave even kort door en begin dan met het een en ander uit te leggen over die tijdsperiode.

    Noralie Anderson
    Ik kijk op van mijn mobiel en zie Hayden zijn duim opsteken naar Anna. Waarschijnlijk vindt hij het er goed uti zien. Anna zegt iets tegen hem wat ik niet versta en dan draait ze zich weer om naar mij. Ze begint me uitleg te geven over de vraag en ik luister naar haar. Ik knik dan als ze klaar is ten teken dat ik het begrijp. 'Hm, dat moet me wel gaan lukken,' zeg ik dan. Ik voel mijn mobiel weer trillen en haal die erbij. Ik moet het sms'je een paar keer lezen en er ontstaan blosjes op mijn wangen.
    Dan zou dat erg lief klinken.. Weet je dat het niet handig uitkomt om midden in de klas te blozen? En als je dat zou zeggen dan moet dat wel tegen me in het echt c; dus laat ik maar komen vanmiddag. X


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Volgens mij werden mijn wanger langzaam roder en roder. Ik meende elk woord wat ik naar haar toe verzond.
    Kun je school niet skippen voor mij? Ik trek nu een smekend gezicht, maar dat kun je niet zien, haha x


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Al snel heb ik een antwoord van Bentley en ik aarzel even. Het klinkt wel erg verleidelijk. Maar straks hebben mijn ouders door dat ik spijbel.. Ik besluit het over een andere boeg te gooien.
    Klinkt aanlokkelijk, maar wat moet Rafael daar wel niet van denken? Ik wil hem niet op ideeën brengen.. En ik kan me dat smekende gezicht best wel van je voorstellen. X


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Oke, ergens had ze gelijk. Ik liet mijn blik nog een keer over de letters glijden.
    Ik weet dat je het wilt.
    Ik wist het helemaal niet, gewoon een wilde gok.
    Maar dan zeg je dat je je niet lekker voelt, en dan meld je je af bij de concierge en dan ga je naar mij toe, en anders geen kusjes voor jou, beeldschone dame!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk naar zijn bericht en word weer iets rood. Die eerste zin... Hij weet dat ik het wil. En is dat zo? ... Ja, ik wil het ook. Anders geen kusjes voor mij..
    Alsof je zelf zonder de kusjes wilt? Ik kan wel zonder hoor. Dit is echt de enige en de laatste keer dat ik dit ga doen.. Zie je over een twintig minuten X.
    Ik stop mijn mobiel weg. Ik kijk even naast me naar Anna.
    'Ik voel me niet zo lekker,' zeg ik dan tegen haar en trek een misselijk gezicht.
    Ik weet hoe ik dat moet doen, ik heb het wel eens eerder gefaket.
    'Dus ik ga naar huis. Ik zie je morgen wel ja?'
    Ik pak mijn spullen in en loop naar de leraar. Ik leg hem uit dat ik weg wil. Ziek ben. Hetzelfde doe ik ook nog bij de conciërge en binnen 10 minuten ben ik de school uit. Mijn schooltas gooi ik mijn auto in waarna ik zelf in stap. Ik rijd richting het ziekenhuis en ben er al in 5 minuten. Dan ben ik eerder bij Bentley dan ik dacht. Ik parkeer mijn auto en stap dan uit. Ik loop naar het gebouw en weet nog van de vorige keer waar Bentley ligt. Ik loop naar zijn kamer en klop dan eerst netjes aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Je bent echt geweldig, ik hou van je x
    Ik legde mijn mobiel op het nachtkastje en pakte een spiegeltje, waarmee ik checkte hoe mijn haar zat.
    Bril of lenzen?
    Ik besloot mijn bril op te houden.
    Snel haalde ik mijn deo uit mijn toilettas, die ook op het overvolle nachtkastje stond, en spoot er wat van onder mijn oksels.
    Ik pakte ook nog mijn parfum, 'Dior intense', en spoot die in mijn hals.
    Ik sloot nog even mijn ogen en bleef een paar minuten zo liggen.
    Niet lang daarna klopte er iemand op de deur.
    Ik haalde met behulp van de afstandsbediening de deur van het slot.
    'Binnen?', riep ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Op het sms'je heb ik niet meer gereageerd. Ik ken hem pas een dag. Houden van dat gaat niet zomaar. En daarbij weet ik niet of ik al zijn andere woorden moet geloven. Ik hoor hem binnen zeggen en doe de deur open. Ik stap naar binnen.
    'Zat je deur nou op slot?' Is het eerste wat ik zeg als ik naar binnen loop.
    Ik zie hem liggen. Zelfs zo in een ziekenhuisbed ziet hij er nog goed uit. Ik ruik iets van een luchtje wat echt lekker ruikt. Bentley is een jongen die zich zelf goed verzorgd. Ik loop de kamer verder in en kijk dan naar hem en glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik knikte.
    'Jup, ik haat het als mensen ieder moment van de dag zomaar je kamer in en uit kunnen lopen, zo heb je toch helemaal geen privacy', mompelde ik.
    Ik trok haar naar me toe en drukte een kus op haar mondhoek.
    'Hi beautiful', fluisterde ik zachtjes.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik begrijp wel wat hij bedoelt, zelf ben ik ook wel gesteld op mijn privacy. 'Klinkt logisch,' zeg ik dan nog tegen hem. Bentley trekt me dan naar zich toe en ik moet glimlachen als hij een kus op mijn mondhoek drukt. Hij noemt me weer beautiful. 'Hi mankepoot,' zeg ik met een scheve lach tegen hem. 'Maar wel een hele leuke mankepoot.' Ik knipoog naar hem en zie dat hij een bril op heeft. 'Heeft meneer slechte oogjes?' Vraag ik dan met een glimlachje.



    NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 22:32 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen, good night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'En jij bent gemeen', zei ik glimlachend en prikte haar lachend met mijn wijsvinger in haar zij.
    'En ja, een beetje. Vind je hem lelijk?', vroeg ik en trok een pruillipje.
    'Hoe was school?', grijnsde ik.


    [Oke, ik ga nu slapen, night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hallo! En vol! XD]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp