• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Mue: 'je moet ook niet drinken ik weet heus wel wat je uitspookt'zeg ik en poor hem in zijn zij.
    Yue:'jij kan meer hebben aangezien je wat ouder bent nu'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ik ga slapen schatjes, ik ben dood moe...
    Tot morgenxxxxxxxx (K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Kom op wees is aardig voor elkaar! Het is laat' zucht ik.
    Ik loop het huis in en sluit af als Haru binnen is met Selena.
    'Wil je je zusje naar bed brengen Haru? En Leif me dat je zelf dan ook gaat slapen?' Zeg ik zacht.

    Haru;
    Ik zucht zacht en gaap even.
    'Ja ja, ik snap je mam' zucht ik en rol met mijn ogen.
    'Slaap lekker mam, pap' zeg ik met een kleine glimlach en loop naar boven.
    Ik leg Selena in bed en ga mijn eigen bed in als ik me omgekleed heb.
    Ik sluit mijn ogen en val gelijk in slaap.

    Kenji;
    Ik grom zachtjes en kijk wat droog uit mijn ogen.
    'Ik had ook je lieve vriendje wat aan kunnen doen Michiko, ik was gewoon boos en dat was het eerste wat ik kon pakken' snauw ik een beetje.
    'Kunnen we nu dan gaan? Ik heb hoofdpijn' mompel ik.

    Slaap lekker schat xxx (K)(K)(K)

    Michiko:
    'voortaan niet meer doen. Je mag je eerder afreageren op de bomen in het bos. Drank verpest je groei' zeg ik en kus zijn kruin. ' ik haal nog even mijn spullen uit het bos. Want snowie kan niet zonder haar speeltjes' zeg ik
    yue:
    'wees wel voorzichtog:

    Hihi ik heb zin er in dat michiko word aangevallen en dan dat haru wakker schrikt omdat michiko bloedend en verkracht in het bos ligt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Awwww nee, wan Selienna laat ik alsnog boos reageer. Dat Haru zomaar weg is gegaan.. En dan wordt Kenji boos omdat Selienna zijn zusje niet wil helpen, reageert het af op Slena en Hue bemoeit zich er niet mee..... Selena zal dan alleen komen te taan, en en en en en... Weglopen en hopen daar haar liefde te vinden wat haar niet zal lukken en ze wil Kenji nooit meer zien en hij lijdt veel pijn en alles. En en en en en en en ik ben te veel aan bet dromen xD


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    okeeey dan niet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Sorry schat, moet jij echt weten, maar ik droomde een beetje heel erg, dus, niet op letten x-x


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    hahaha geeft niet
    of dat michiko dat toch gebeurt en haru voelt het aan dan en maakt selienna wakker

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 12:41 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hmmmmm, ja dat kan ;D Dan is er verder geen probleem, denk ik :P


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    hahah en dan gaan hun samen kijken en dan vinden ze michiko naakt en onder de blauwe plekken in het bos


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaa.. maar, ik ben eventjes nieuwe topic maken ;x xD Voor de zekerheid
    maar moet ik dan even die rapepersoon spelen, of is dat gwn zo pats boem gebeurt, word niet geschreven enzo?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    laat maar niet geschreven worden xD
    en is goed darlin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hierna nog 2 reacties en de topic is vol xD
    Awwww, had je dan iets heftigs in gedachten?
    Je maakt me steeds nieuwsgieriger xD
    De link btw van de nieuwe topic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145025


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    hahaha nee dat niet maar
    dan moet ik janken en het is awkward


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    lol xD Ik moest janken met het stuk over de ruzie tussen Kenji-Michiko-Amaury en Haru-Selienna xD
    Maar ik spreek je bij de volgende topic :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin