• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Tss jaa ga jij maar je tanden poetsen >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Alexander Robinson

    Ik grinnik en schud mijn hoofd "Ja ik weeet het zeker Lauren je bent niet zwaar" ik loop dan in de richting waar iedereen het mee eens is en kijk een beetje om me heen voordat ik gewoon naar eentje toe loop en Lauren langzaam laat zakken en knik. "Deze dan maar" vraag ik en kijk Lauren, Aimee en Cece aan maar zonder nog op hun antwoord te wachten trek ik ze mee en ga zitten aan een tafeltje onder een parasole en glimlach als de serveerster al langs komt en bestel in ieder geval voor mezelf een becardi cola en laat dan de keuze aan de dames over en leun lekker achterover in de stoel. De drang om mijn shirt gewoon over mijn hoofd te trekken was groot maar ik laat hem toch maar gewoon aan, ik sla mijn armen over elkaar en snuif genietend de frisse lucht in en glimlach "Dus hoe bevalt het jullie tot nu toe." vraag ik met een scheve glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Reactie komt eraan ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Cookiemonsterr]

    Celeste Annabel Twice
    Ik hoor Cameron weer beamen dat Lauren niet te zwaar is, want dat is ze ook echt niet. 'Ja Lau, je bent dunner dan ik. En Cam vond mij ook niet te zwaar,' stel ik haar gerust met een glimlach. Dan loopt Cameron gewoon naar een random terrasje en ik vind het helemaal prima. Als ik maar kan drinken. Ik kijk toe hoe Cam Lauren laat zakken, hmpf, ik had op zijn rug gewild. Ik ben niet jaloers.. 'Ja hoor, deze is prima,' antwoord ik op Cam en ga naast hem zitten. Er komt een serveerster. 'Voor mij hetzelfde,' zeg ik nadat Cam een bacootje heeft besteld. Ik kijk opzij naar Cam en zie dat hij met een scheve glimlach vraagt of het ons bevalt. Ik zie hoe Lauren haar shirt uit trekt, ze is eigenlijk te dun naar mijn mening. En ze geeft antwoord op Cam's vraag. 'Hm, daar ben ik het wel mee eens ja. Die huisjes.. Dat is gewoon echt balen. Maar des te meer reden om onder de sterren te slapen. En dit keer doe ik wel anti-muggen spray op!' Het is 1 keer faliekant mis gegaan.. Toen zat ik helemaal onder de muggenbeten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Reageer morgen slaaplekker iedereen <3 *


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    *Reageer morgen slaaplekker iedereen <3 *


    [=.= Reageer ik net xd

    ACH JA! Ik ga ook slapen ^.^ Baayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik lig nog een tijdje tegen Trev aan en streel nog seeds met mijn nagels zijn borst en begin al langzaam nog lichter in mijn hoofd te worden en merk dan dat Trev zijn ademhaling regelmatiger is geworden en zijn ogen gesloten zijn, die zal wel in slaap zijn gevallen ik grijns en leg mijn hoofd weer op zijn borst en sluit ook mijn ogen. Veel kan ik nu ook niet doen aangezien hij zijn armen stevig om me heen geslagen heeft. Ik probeer zo comfortabel mogelijk tegen hem aan te gaan liggen en mijn handen rusten nu op zijn borstkas, ik merk dan hoe mijn admehaling ook regelmatiger wordt en ik langzaam ook wegzak en in een droomloze inslaap val. Nog steeds zijn we beide naakt, maar dat maakt me niks uit nu. Morgen zal dat allemaal wel anders zijn, maar daar kijk ik nu niet naar. Inmiddels lig ik al diep te slapen en een glimlach zit op mijn gezicht.

    [Je kan Trev laten wakker worden!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk genietend even om me heen en glimlach even naar Lauren en Celeste die allebij al bestellen en sla mijn benen over elkaar terwijl ik een beetje met mijn vingers op de tafel trommel en bijt op mijn lip. Mijn zonnebril heb ik inmiddels van mijn neus af gehaalt aangezien we toch in de schaduw zaten en glimlach naar de serveerster als ze de drankjes komt brengen en ik neem een slokje van mijn becardi cola en knik instemmend. "Ja de huisjes zijn echt heel erg jammer, als ze nou nog net zoals waren toen we hier de laatste keer waren was alles perfect geweest" grinnik ik en leun achterover in het plastic stoeltje nadat ik me lang had uitgerekt. "Maarja wat hebben jullie zo'n beetje gegaan toen de groep een beetje uit elkaar viel" vraag ik dan en kijk ze even aan. Het was allemaal heel jammer dat onze vrienden groep uiteindelijk uit elkaar was gevallen, ik heb nog wel een tijdje contact gehad met Celeste maar na een tijdje was dat ook wel over, je gaat gewoon verder met je eigen leven en maakt weer nieuwe vrienden. Ik zucht kleintjes en neem nog een slokje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Joeri
    'Ik ook niet hoor, echt niet erg, maar met mij is ook moeilijk contact te houden,' Zeg ik grijnzend, hoewel het de keiharde waarheid is. Ik zwem wat heen en weer. Ik zwem weer terug naar Charlotte en til haar op mijn rug, waarna ik naar de kant zwem. Ik ren over het strand terwijl ik lach. Ik struikel over een tak en struikel. Het warme zand dat overal kleeft, voelt op zich wel fijn. Lachend Ga ik zitten en trek Charlotte omhoog. 'Nu sta je bij mij in het krijt en moet je vanavond wel komen,' Zeg ik, met een nep-boze blik in mijn ogen. In mijn hart hoop ik dat ze hier vaker komt, want ik heb het idee dat we goede vrienden kunnen worden. Van het een op het andere moment is de gedachte aan een relatie met haar verandert in een van vriendschap, voor het leven misschien zelfs. Nou ja, sowieso voor de tijd dat ze hier zijn. 'Dus, nu kun je het niet maken om niet meer te komen,' Herhaal ik, om haar een schuldgevoel aan te praten. Dat is misschien wel een van mijn goede kanten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlotte Rosaya.
    'Echt niet?' Verbaasd keek ik hem aan. Wat raar, het is zo'n mooie jongen en dan nog nooit een vaste relatie gehad? Tuurlijk woonde hij hier... Maar dan nog. Afstandsrelaties konden ook werken... Na een paar minuten doelloos rondjes te hebben gezwommen komt Joeri op me af, en trekt me op zijn rug. Ik slaak een gilletje, terwijl hij naar de kant zwemt en over het strand rent. Ik hou me stevig aan hem vast, en lach even hard mee als hem. Na een tijdje belandde we op de grond. Overal zand. Ik grinnik als ik aan het idee moet denken, dat resultaat zal ik straks wel zien in de spiegel. Ik glimlach naar hem. 'Tuurlijk kom ik, dat had ik toch al gezegd?' Ik veegde met mijn handen even het zand af van mijn gezicht, al een stuk beter.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joeri
    'En wat gaan we nu doen? Wil je leren surfen? Of kan je het al?' Vraag ik hoopvol. Als het zo zou zijn dan komt mijn droom uit. Een surfmaatje. Ik haal mijn hand door haar zodat er wat zand uitgaat. 'Je moet trouwens douchen,' Grijns ik, en ik kijk naar Bryani, die nog steeds op het bankje zit. Ik begin het zand van mijn lichaam te vegen, en kijk even naar de zon. Voor mij is die als een horloge. (hoe laat is het trouwens?) Ik ga in de zon liggen en draai me om naar Charlotte. Hoe kan zo iemand nou nog nooit een relatie hebben gehad? Nou ja, aan mij vroeg ze het ook, maar dat is anders. Ik probeer vooral om niet verliefd op Charlotte te worden of zo, want dan zou ik nog zo'n "gewoon voor de lol" relatie hebben, en daar ben ik wel een beetje klaar mee. Als ik over twee jaar achttien ben ga ik studeren, en dan heb ik wel de kans op en relatie, nu niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlotte Rosaya.
    'Ik heb ooit een keertje gedaan, het leek mijn broertje leuk om te doen, en ik moest per se van m'n ouders, om op hem te letten. Ik ben er niet zo'n ster in, laten we maar gewoon zeggen barslecht.' En dat was waar. Over het algemeen vind ik sporten hartstikke leuk, maar het surfen lukte me toen gewoon niet. 'Hoelang surf je al? Het lijkt me wel echt super leuk om te kunnen...' Met mijn rechterhand gleed ik door het zachte zand heen, terwijl er een klein windje heerste. Precies goed. 'Goh, echt? Dat was me nou nog niet opgevallen,' zei ik sarcastisch. Sarcastische opmerkingen is ook een van mijn "specialiteiten", vaak denken mensen dan ook dat ik het echt meen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joeri
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik surf al sinds mijn vijfde,' zeg ik, en ik probeer het niet opschepperig te klinken. Ik ren richting het strandhuisje en haal twee surfplanken. Een geef ik aan Charlotte. Daarna loop ik iets dichter naar zee. 'Als eerst ga je op je board liggen, zo,' zeg ik, en ik doe het voor. Daarna loop ik naar haar toe en help haar met de houding. Lachend om haar houding op de plank help ik. 'Dan ga je staan, en dat doe je zo,' Zeg ik, en ik sta op mijn plank als ze het liggen een beetje onder de knie heeft. Ik ren het water in en ga liggen op mijn surfplank. Ik geniet van de golven onder mijn lichaam en kijk weer naar Charlotte, die ook in het water is. Ik peddel naar haar toe.'We gaan staan,' Merk ik op, en ik pak haar hand zodat ze kan gaan staan. Er komt een golf aan, dus laat ik haar alleen. Dat het haar niet lukt om te blijven staan, is geen wonder. Bij bijna iedereen gaat het de eerste keer fout. Als ze is gevallen peddel ik gelijk naar haar toe. Ik vis haar uit het water en trek haar op mijn plank. Missie mislukt; ik ben verliefd op haar geworden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik lig nog een tijdje tegen Trev aan en streel nog seeds met mijn nagels zijn borst en begin al langzaam nog lichter in mijn hoofd te worden en merk dan dat Trev zijn ademhaling regelmatiger is geworden en zijn ogen gesloten zijn, die zal wel in slaap zijn gevallen ik grijns en leg mijn hoofd weer op zijn borst en sluit ook mijn ogen. Veel kan ik nu ook niet doen aangezien hij zijn armen stevig om me heen geslagen heeft. Ik probeer zo comfortabel mogelijk tegen hem aan te gaan liggen en mijn handen rusten nu op zijn borstkas, ik merk dan hoe mijn admehaling ook regelmatiger wordt en ik langzaam ook wegzak en in een droomloze inslaap val. Nog steeds zijn we beide naakt, maar dat maakt me niks uit nu. Morgen zal dat allemaal wel anders zijn, maar daar kijk ik nu niet naar. Inmiddels lig ik al diep te slapen en een glimlach zit op mijn gezicht.

    [Je kan Trev laten wakker worden!]

    Trev[/v]
    Na nog niet eens zo belachelijk lang begon ik wakker te worden. Mijn hoofd deed verschrikkelijke veel pijn, alsof het hellevuur zelf erin brandde. Ik legde mijn hand op mijn voorhoofd. Met die beweging voelde ik een lichte druk verschuiven op mijn borst. "Fuck!" zei ik zacht. Ik wilde haar niet wakker maken, maar ik wist vreemd genoeg nog precies wat we wel niet hadden gedaan voor ik mezelf out had gezopen. Ik kon raar genoeg altijd herrinderen wat ik precies als dronkenlap had gedaan, maar dat maakte het er niet erger of minder erg van. Voorzichtig trok ik mezelf onder haar vandaan en ik liep zo voorzichtig mogelijk, want met elke stap die ik zette kraakte heel het freaking huisje, naar mijn kamer om me aan te kleden. Fred zat daar nogsteeds. Hij sprong veels te blij tegen mijn borst op. "Zo Fred." zei ik en hij ging braaf zitten wachten terwijl ik kleren zocht. Ik liep naar de douche en zette die aan. Het rook vrij muf, maar zo te zien werd hij wel warm. Ik stapte eronder, net als Fred omdat ik de deur niet had gesloten. Die kleine hield echt van water... Nouja, klein. Hij was nu al echt heel groot... En hij was nog maar een pup. Ik schrobte mezelf schoon, en ook Fred's vacht voor ik de douche uit deed en me afdroogde en aankleedde.


    Bowties were never Cooler