• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, Cece, Cammie, Lau en Aims zijn in de stad xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Dat is echt stom, ik vond hem wel awsome! XD Echt niemand Allison meeten of iets...]


    [Allison kan naar Austin en Esmée?]

    quin98 schreef:
    (...)

    [Allison kan naar Austin en Esmée?]


    [ik denk dat ze nu niet zo 1 2 3 baar iemand toe gaat nadat wat er net gebeurd is en de alcohol en alles en Austin ligt toch ook bij Trev in het huisje en Allison zit daarvoor op een bankje nog steeds in haar bikini... Maar waar zijn ze anders. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ze kunen ook wel naar het huisje gaan dat hij daar wat moet doen of zo, ze zijn op het strand. Denk alleen dat ik morgen par reageer ben moe ]

    Sorry, had het druk met school en alles dus kan niet reageren, maar wat is er allemaal gebeurd?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Joeri Miller
    In gedachten verzonken baal ik ervan dat ze ouder is. In mezelf woedt een tweestrijd. aan de ene kant ben ik smoor op haar, en aan de andere vindt ik haar een geweldige vriendin. En wat zal ze van mij vinden? Ik ben maar een peuter op een stom plankje. Wat zou ze van mij vinden? Sowieso ken ik haar pas een paar uur, minder zelfs. 'Dus, wat gaan we nu doen?' Vraag ik, en ik trap tegen een steentje aan. Daarna kijk ik de lucht in. Als ik ooit hier weg ga, hoe kan ik deze mooie natuur dan missen? Van iedereen die hier komt hoor ik dat het hier ongelooflijk mooi is, hoe moet het in de stad dan zijn? Ik ben eigenlijk gewoon een kleuter die nog niks van de wereld gezien heeft, leuk, maar ik heb de drang om hier weg te gaan, even weg, op vakantie. Het probleem is dat ik toestemming moet hebben van mijn ouders, en die willen dat niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlotte Rosaya.
    'Erm, ik weet het niet? Jij bent hier de expert, je woont hier, wat is hier zoal voor leuks te doen?' Ik glimlach voorzichtig naar hem, hij lijkt een beetje in gedachten, hij kijkt minder vrolijk dan net. Ik bijt op mijn lip, slechte gewoonte, mijn hele lippen gingen ervan kapot. Toch logisch dat ik nog nooit een echt vriendje of vriendinnetje heb gehad, ik heb gewoon allemaal van die slechte gewoontes. Ik moest het afleren, misschien lukte het dan wel... 'Is er misschien iets?' Ik sla mijn linkerbeen over mijn rechterbeen en kijk richting de zee, wat er nu gewoon heel erg mooi uit ziet. Alles ziet er zo zorgeloos uit. Ik kijk weer richting Joeri, en kijk hem verwachtingsvol aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    [Reactie van Zoë staat op vorige pagina x]

    David Jonatathan Williams
    Terwijl Zoë me recht in mijn ogen blijft aankijken slik ik weer mijn laatste hap brood door, ik ben een snelle eter.'Hoe oud schat je mij dan?' ik wiebel even voor de grap met mijn wenkbraauwen, straks zegt ze vier. Ik lijk niet echt op een vier harig kind, maar je weet maar nooit wat Zoë gaat zeggen. Ik ken haar humor nog niet heel goed, maar ze lijkt me wel een leuke humor te hebben. Ik grits nog een stuk vlees weg en steek het snel op mijn stok, waarna ik hem in het vuur steek. Uit mijn tas pak ik een zak met van die typische spekjes, volgens mij heten ze marsmellows ofzo. Ze zijn in ieder geval lekker. Ik trek de zak open en pak nog een stok, waarna ik drie van die dingen op een stok steek. Ook die houd ik in het vuur en als de voorste een beetje begint te druipen haal ik ze er snel uit. Ik stop ze snel in mijn mond en de heerlijke smaak dringt mijn mond binnen. Wat houd ik toch van eten. Ik kijk Zoë aan en vraag snel:' Hou oud ben jij dan?'


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn broodje verder opat, "Hoe oud ik je schat ?" vroeg ik nogmaals, "12" antwoordde ik zonder enige vorm van emotie op mijn gezicht. Ik keek hem aan met 1 opgetrokken wenkbrauw en tuitte mijn lippen, "Dus je weet blijkbaar niet dat je nooit de leeftijd aan een meisje mag vragen huh ?" vroeg ik lachend, "Maargoed, ik ben 17, ik word 18" gaf ik toen antwoord". Ik deed nog wat vlees op mijn stokje, niet te geloven dat ik dit echt deed, en hield het weer in het vuur om zo mijn 2e hotdog te maken. Vanuit mijn ooghoeken nam ik David in me op. Hij was eigenlijk echt nog knap. Wat ? Zoë, stop met daaraan denken. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en at rustig verder. "Wat zijn je hobby's ?".


    [DAVIEE ? ;3]

    Joeri
    Ik schrik een beetje als ze weer begint te praten, ik was even van de aarde. 'Sorry, wat zei je?' Vraag ik, en ze herhaalt haar vraag. 'Nee hoor, gewoon een beetje in gedachten verzonken. We zouden een wandeling kunnen maken door het bos,' Stel ik voor. Ik sta op en kijk haar verwachtingsvol aan. 'De keuze is aan jou hoor, er zijn namelijk best veel dingen die we kunnen doen, klifduiken bijvoorbeeld,' Zeg ik, en ik wijs naar de hoge klif. Als je er van af zou springen, ben je dood. Het is de perfecte plek voor zelfmoord. Er is wel een klif waar je vanaf kan springen, maar het is wel eng. Toch kan het fijn zijn om even alleen te kunnen denken aan het water dat onder je stroomt. Een keer is het verkeerd gegaan. Bijna was ik te pletter gevallen, maar mijn tweelingbroer heeft me uit het water gevist. We kunnen het maar soms goed samen vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Was van het weekend bij mijn vader dus kon ik niet reageren, maar wat is er gebeurd? Ik had stage en zo dit is mijn laatste week moet nog woensdag en vrijdag dan ben ik klaar dus die week daarop ga ik weer volop reageren. ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Charlotte Rosaya.
    'Romantisch, hoor,' uitdagend grijns ik naar hem, voordat ik ook op stond. Ik had nog nooit echt een boswandeling met iemand gemaakt. 'Klifduiken? En dat is?' Mijn wangen voelde ik langzaam brandde, wat betekende dat ik bloosde. Wat een vreselijke hekel had ik daar toch aan. Lichtelijk zuchtte ik voordat ik me weer op Joeri richtte. 'En wat is er nog meer te doen dan? Je klinkt alsof je heel erg veel spectaculaire dingen hier kan doen.' Ik hield van alle engen dingen, het is zo geweldig, je krijgt er zo'n kik van, zin in meer. Vroeger was ik ook altijd wel degene die alles durfde, net waarneer ik uit de kast was gekomen en iedereen zich tegen me begon te werpen was het wel wat afgezwakt. Wat een rot mensen leefde er toch eigenlijk op de wereld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Het is hier echt dood.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp