• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Trev
    Ik was nou niet van plan om het te vertellen. Ik schaamde me er namelijk eigenlijk best wel voor. Dit was niet iets wat ik vaak deed. Het was een vreemd dronken impuls geweest, neit meer, maar ik voelde me nu echt heel schuldig. Ik gooide de tennisbal weer weg en glimlachte toen ik zijn verhaal hoorde. "Gezellig." In zijn ogen zag ik nieuwschierigheid, maar moest ik het nou wel vertellen? De schuld knaagde aan me, maar ik wist echt niet of dat over zou gaan door het aan Austin te vertellen. Na even tobben hakte ik toen toch de knoop door. "Ik ben met Ally straalbezopen geworden en we hebben sex gehad... onbeschermt." Ik zei het heel zachtjes. Hij stond minder dan een meter van me vandaan, maar ik wist niet hoe goed hij het zou kunnen verstaan. Enerzijds voelde ik me nu iets beter, aangezien ik het had opgeboegt, maar aan de andere kant voelde het alsof ik Ally nog veel erger had verraden. Kon deze dag nog erger?!


    Bowties were never Cooler

    Austin

    Ik kijk hem aan na zijn woorden en mijn mond valt een beetje open.Hij zei het misschien zachtjes maar mijn oren waren goed en ik on het prima horen. 'je d- he- wa' stotter ik een beetje verbaast en schud daarna een beetje me hoofd. 'Sukkel' mompel ik daarna en kijk hem hoofdschuddend aan. 'Zeg der alsjeblieft dat ze de morning after pil moet nemen en wees alsjeblieft nooit meer zo stom om met je straalbezopen kop iemand onveilig te nemen' zeg ik en kijk hem aan. Hij had gewoon sex gehad met een vriendin van hem en een vriendin van mij. 'Ach ja, ik snap ook wel weer dat je der niks aan kan doen als je zo straalbezopen bent maar zorg alsjeblieft dat het nooit meer gebeurt' zeg ik en grinnik lichtjes. 'Anders de volgende keer veilig' zeg ik en kijk hem aan. Hopelijk was ze niet zwanger. Ik denk eigenlijk dat ze zich nu beide nogal rot voelen door dit.

    Trev
    Ik luister naar hem. Ik heb dit allemaal verdient. Al helemaal dat hij me een sukkel noemt, want dat ben ik ook. Ik schud mijn hoofd als hij vraagt naar de morning after pil. Volgens mij had ze die namelijk niet genomen. "Het gebeurt ook nooit, normaal zit er namelijk altijd een in mijn achterzak." mompel ik. Ik gooi nog een keer afwezig de tennisbal naar Fred, maar die heeft blijkbaar geen zin meer om te spelen en komt dus maar met de bal in zijn mond voor mijn en Austin's voeten liggen. "Ik hoop gewoon niet dat ze zwanger is, Aus. Ik heb echt geen idee wat ik dan zou doen..." Ik zou haar er nooit alleen voor laten staan, dat niet. Ally bleef mijn beste vriendin en als ik haar dit aandeed moest ik daar zelf ook de gevolgen van dragen, maar alsnog was het niet mijn favorite optie. Ik hoopte maar gewoon dat er niks aan de hand was.


    Bowties were never Cooler

    Austin

    Ik bijt op mijn lip na wat die allemaal zegt. 'Ze moet echt die pil nemen, als ze die niet neemt dan is de kans groot en dat willen jullie beide niet' zeg ik en kijk hem aan.'Dat is al beter en ik hoop dat je die nu altijd gebruikt' zeg ik en knik daarna even. 'Dat snap ik Trev en ik zou eigenlijk ook niet weten wat je dan zou moeten doen maar laten we er nou maar van uitgaan dat ze gewoon zo'n pil neemt en dat het allemaal klaar is' zeg ik en kijk hem aan. Wat was dit toch allemaal weer voor problemen, we waren er pas net en er was nu al gezeik. 'Heb je afleiding nodig?' vraag ik dan aan Trev omdat mij het niet echt fijn lijkt hier de hele tijd aan moeten te denken. Alleen maar zorgen moet maken of het wel zo is of niet. We hadden vakantie en vakantie hoort leuk te zijn, niet met allemaal problemen.

    Trev
    Ik knikte als andwoord op zijn vraag. Ik had zeker de afleiding nodig, maar als hij weer wilde gaan drinken, zou ik afslaan. Een keer in een vakantie was genoeg en ik wist van mezelf dat ik het als ik echt heel veel op had het niet alleen bij meisjes hield, al was dat nog maar 2 keer ofzo gebeurt. Ik keek even naar Austin en toen naar Fred. Die pup lag al bijna te slapen. Hij was nu al bijna te zwaar om binnen te dragen naar mijn bed. Hij was maar een week of 20, maar hij was echt al heel groot. Hij zou nog veel groter worden. Hij zou qua schouderhoogte zo'n meter hoog worden en een kilotje of 70 a 80. Nu was die nog maar zo'n halve meter hoog en 'maar' zo'n 40 kilo. Ik met mijn kippekracht kon dat echt niet optillen. Ik haalde een hand door mijn haar. "Waar dacht je aan?" vraag ik dan terwijl ik me omdraai en naar het huisje kijk.

    (Weet jij of het busje weg is?)


    Bowties were never Cooler

    [ik heb eigenlijk geen idee, gewoon doen van niet?]

    [Is goed]


    Bowties were never Cooler

    [Ja busje is weg :3 Lauren, Celeste, Aimee en Camerons zijn in de stad ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okeyz thanks]


    Bowties were never Cooler

    [hmm ow oké, dan is die wel weg:p
    Even iets bedenken hoe ik Austin Trev leuk kan laten afleiden xd]

    [ik denk dat de reactie morgen komt, ik ben nogal moe]

    [prima]


    Bowties were never Cooler

    Austin Davers

    Hij knikte al dat hij afleiding nodig had, hmm wat zou ik is verzinnen. 'Ik dacht aan wat er is gebeurt' zeg ik en kijk even naar Fred die bijna ligt te slapen. 'Moet die niet eens naar binnen voordat die echt inslaap valt?' vraag ik en kijk Fred aan. Ik bedenk even wat we kunnen doen maar eigenlijk weet ik niet gelijk iets. 'Wat wil je eigenlijk gaan doen?" vraag ik dan. Volgens mij was er nu weinig te doen hier op de camping, ik had wel een bal bij me dus we zoden kunnen voetballen. Zwemmen kon ook nog maar of er nog veel meer was? Waarschijnlijk niet. Als Trev niks wist konden we wel even gaan kijken bij de receptie of der wat te doen was. Ik dacht eerst aan om naar het stadje te gaan maar volgens mij was het busje al weg. Deze camping was ook echt heel erg veranderd, in de brugklas was het hier echt geweldig, nu is het oud en verlaten.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Celeste Annabel Twice
    Mijn ogen volgen de vingers van Cameron even die richting zijn glas gaan en dan schud ik een keer met mijn hoofd en glimlach naar Aimee, Lauren en Cameron. Niets gemist toch? Ik zie Cam grinniken en zijn hoofd lachend schudden. 'Hoezo verbaast je dat niks?' vraag ik hem zogenaamd onschuldig met een onschuldig lachje. Oke, het is algemeen bekend dat ik niet zo van regels houd. 'Hm, en zat er ook nog ergens een vriendin tussen?' zeg ik dan pesterig tegen hem. Ik kijk toe naar Cameron die de menukaart pakt en een serveerster roept. Dit keer ben ik degene die lachend haar hoofd schud. 'Ja, jij hebt gewoon een obsessie voor voedsel. En het is niet echt beleefd van je om niet te vragen aan ons of we wat willen eten eh!' Ik lach en drink verder. Hm, het smaakt altijd zo goed. 'Want ik wil ook wel een tosti hoor.' Ik kijk dan naar Lauren. 'Wil jij toevallig ook iets te eten, het zal vast wel heeeeerlijk zijn. Hoewel eten sowieso wel heerlijk is.' Ik lust echt alles, dus dat is echt een voordeel. En ik heb een snelle spijsvertering dus het maakt niet uit hoeveel ik eet, ik kom niet aan.


    [Lauren, Cameron?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ohhh ik ga zo reageren, ik ga bijna weg naar mijn broer >< is het goed als ik straks reageer ?? :3 )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.