• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charlotte Rosaya.
    'Hoe oud ben je dan?' Vraag ik, wanneer Joeri terug komt met twee surfplanken en er eentje aan mij overhandigd. We lopen richting de zee, en hij doet voor hoe ik het moet doen. Dit kan nog eens lang duren voordat ik het echt zal snappen... Ik ga voorzichtig op het board liggen, terwijl Joeri me helpt. Als het me iets beter lukt dan daarvoor, gaat hij terug naar zijn eigen surfplank, en ik probeer zo goed als mogelijk te blijven liggen. Joeri probeert me voor te doen hoe ik moet staan, uiteindelijk pakt hij m'n hand en probeer ik te staan, er komt een grote golf aan en Joeri laat me alleen. Ik slaak een gilletje als de golf over me heen komt en kom proestend weer boven water, Joeri trekt me weer op zijn plank en ik kijk hem aan. 'Dat ging niet zo best,' ik grinnik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    (...)
    Trev
    Na nog niet eens zo belachelijk lang begon ik wakker te worden. Mijn hoofd deed verschrikkelijke veel pijn, alsof het hellevuur zelf erin brandde. Ik legde mijn hand op mijn voorhoofd. Met die beweging voelde ik een lichte druk verschuiven op mijn borst. "Fuck!" zei ik zacht. Ik wilde haar niet wakker maken, maar ik wist vreemd genoeg nog precies wat we wel niet hadden gedaan voor ik mezelf out had gezopen. Ik kon raar genoeg altijd herrinderen wat ik precies als dronkenlap had gedaan, maar dat maakte het er niet erger of minder erg van. Voorzichtig trok ik mezelf onder haar vandaan en ik liep zo voorzichtig mogelijk, want met elke stap die ik zette kraakte heel het freaking huisje, naar mijn kamer om me aan te kleden. Fred zat daar nogsteeds. Hij sprong veels te blij tegen mijn borst op. "Zo Fred." zei ik en hij ging braaf zitten wachten terwijl ik kleren zocht. Ik liep naar de douche en zette die aan. Het rook vrij muf, maar zo te zien werd hij wel warm. Ik stapte eronder, net als Fred omdat ik de deur niet had gesloten. Die kleine hield echt van water... Nouja, klein. Hij was nu al echt heel groot... En hij was nog maar een pup. Ik schrobte mezelf schoon, en ook Fred's vacht voor ik de douche uit deed en me afdroogde en aankleedde.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik schrik wakker van wat gekraak en zie dat ik alleen op een bank lig en ik kijk even naar mijn lichaam, dat ik naakt op een bank lig. 'Shit!' vloek ik dan zacht en er schieten wat vlagen van toen straks voorbij. Wat had ik gedaan. Ik zie dan al snel ergens op de grond mijn bikinitopje liggen en ga rechtop zitten, maar kreun even en schiet met mijn hand naar mijn hoofd en voel de barstende hoofdpijn en sta dan langzaam op en loop naar het topje toe en trek die snel aan en vind dan ook mijn bikinibroekje al snel en trek die ook aan en nog steeds heb ik barstende koppijn. Ik wankel wat naar een hoek van de kamer waar een spiegel hangt en kijk er even in en ik zie er nu echt uit als een wrak. Ik hoor de douche en daar zal Trev wel zijn, ik zucht even en loop dan het huisje uit en ga op een bankje zitten dat ervoor staat en steun met mijn hoofd op mijn handen, mijn hoofd doet zo'n pijn. Ik kijk dan weer op en staar wat doelloos voor me uit, probeerend alles te herinneren wat we net gedaan hebben, maar er komen alleen korte beelden voorbij die wel heel duidelijk waren, wie weer wat hiervan de consequenties zijn?!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naoomz, bedoel je toevallig consequenties? :3

    En erzssiii, ik ga al reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( wat heb jij toch met mensen corrigeren >< haha maar okee ^^ )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ben grammar-nazi :Y) Nee oke, de reden dat ik mensen corrigeer is omdat mensen het anders altijd fout blijven schrijven >.< stel dat ze dat ook in nette solicitatie brieven doen? x) dus ik ben alleen maar lief bezig (A)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Zijn knipoog op het einde van zijn zin liet me lachen en daarna nog harder. Waarom ? Welja, zulke dingen zou hij dus niet moeten zeggen tegen mij. Als hij zei dat ik alles mocht vragen, en ik kende hem beter, dan zou ik hem dingen vragen die niet gepast waren in ons gesprek. Alhoewel, we waren worsten aan het eten- Nee, nee, nee. Ik moest stoppen met mijn eigen gedachten lachen. Ik beet zacht op mijn lip en nam een hap van mijn broodje. Ik knikte en keek toen terug naar hem, "Hoe oud ben je ?". Het was misschien niet iets dat mensen interesseerde, maar dit gaf me de tijd om over betere vragen na te denken. Ik bleef hem aankijken recht in zijn ogen. Sommige mensen durfden dat niet, maar hoe langer ik het deed en tegen mezelf zei, kijk nu in die persoon zijn ogen, des te beter het ging.

    Celeste Annabel Twice
    Cameron trommelt met zijn vingers op de tafel en ik kijk even naar zijn vingers. Meer eigenlijk staren, omdat ik even een momentje alleen in mijn gedachten zit. Ik kijk op als de serveerster terug komt met onze drankjes. Ik bedank haar en neem dan gelijk een teug ervan. Ik houd wel van bacardi cola, gewoon zo lekker. En ik kan er best wel wat van drinken voordat ik begin te merken dat ik echt drank drink. Cam vraagt wat wij zoal gedaan hebben toen de groep uit elkaar viel. Ik krab even aan mijn hoofd terwijl ik nadenk. Cam en ik hebben nog wel even contact gehad, maar ook dat soort dingen verwateren. Ik drink wat terwijl ik nadenk. Ik heb eigenlijk niet echt een idee waarom de groep uit elkaar gevallen is, maar wel dat het gebeurt is. ´Hm, ik heb dingen gedaan waarvan mensen me wilden tegenhouden,´ zeg ik grinnikend. Eigenlijk ben ik daar heel rebels in, als iemand zegt dat ik het niet moet doen, doe ik het juist. Puberaal? Hm, zal best. Maar zo ben ik gewoon. 'En voor de rest, gewoon met anderen rondgehangen. Je weet wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Jaaa je bent heel lief :3 )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Iemand Allison meeten die een kater heeft en barstende koppijn en nu pas beseft wat ze net heeft gedaan en nu eenzaam voor het huisje van Trev op een bankje zit? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Cameron Alexander Robinson

    Ik zie Celeste naar mijn vingers staren en even denk ik dat er wat is maar het zou waarschijnlijk eerder zijn omdat ze vast zat met haar gedachten, ik neem nog een kleine slok van mijn Becardi en probeerde zo klein mogelijk te drinken zodat hij niet heel snel op zou zijn en luister naar wat Celeste zegt. Zachtjes grinnik ik en schud lachend mijn hoofd "Het verbaast me niks om dat te horen Cece" ik wieg een beetje heen en weer op mijn stoel "Een beetje wat iedereen gedaan heeft denk ik, school, werk en vrienden" grijns ik en kijk even naar mijn glas, ik kon niet ontkennen dat ik eigenlijk wel zin had om vanavond wat sterkers te drinken dan dit maar dat zou nog wel komen dacht ik in mezelf en pak de menu kaart voordat ik de serveerster roep en om een tosti vraag met kaas en glimlach "Nou als we hier dan toch zitten kan ik net zo goed wat eten" lach ik met een kleine glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Joeri
    Ik moet lachen als ze zegt dat het nog even gaat duren. 'Je deed het echt goed hoor, je had 'm bijna, maar toen ging het mis,' Leg ik uit terwijl ik naar de kust peddel. 'Misschien vindt je het stom dat ik je de hele tijd dit soort vragen stel, maar ben je op zoek naar een nieuwe vriend of zo? Niet dat ik...' Zeg ik, en ik heb een kop als een boei. Hoe kan ik nou zo stom zijn om te denken dat dit "cool" kan klinken? Nu heb ik mezelf helemaal verraadden en vindt ze me raar, ik heb het gewoon verpest. 'Ik ben trouwens zestien,' Antwoord ik op de vraag die ze een paar minuten geleden gesteld heeft. We zijn aangekomen op het strand, en ik pak haar plank op. Daarna ga ik op het bankje zitten. Hopelijk schelen we niet veel kwa leeftijd, anders zou het echt een afgang zijn...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlotte Rosaya.
    'Je wilt gewoon niet zeggen dat het echt een afgang was, ik kan dus gewoon niet surfen,' ik trek een pruillipje, wat jammer. 'Hm, ach ja, wat zal ik zeggen? Als er een leuk iemand is, wie weet wat er dan opbloeit, niet?' Ik grinnik zachtjes. 'Ik vind het niet erg als je zulke dingen vraagt, hoor,' Het was eerder schattig, maar dat ging ik dus echt niet zeggen. 'Hm, zestien, oke. Dat verschilt niet zoveel.' Gelukkig maar, zo'n groot leeftijdsverschil hield ik niet van. Wacht, waar was ik nu over na aan het denken? Ik wist het precies, dat als we in een relatie zouden zitten dat hij dan niet veel ouder mocht zijn als mij, in dit geval was ik ouder, maar toch. Ik ging ver, misschien wel te ver, maar hij is leuk. Ik zuchtte en ging naast Joeri op het bankje zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ohfucklarry -> NOI.
    De mods waren het niet eens met mijn username. ): Na een week. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dat is echt stom, ik vond hem wel awsome! XD Echt niemand Allison meeten of iets...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik dus ook... Ik mis 'm nu al, meh.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you