• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lifeisajoke schreef:

    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn broodje verder opat, "Hoe oud ik je schat ?" vroeg ik nogmaals, "12" antwoordde ik zonder enige vorm van emotie op mijn gezicht. Ik keek hem aan met 1 opgetrokken wenkbrauw en tuitte mijn lippen, "Dus je weet blijkbaar niet dat je nooit de leeftijd aan een meisje mag vragen huh ?" vroeg ik lachend, "Maargoed, ik ben 17, ik word 18" gaf ik toen antwoord". Ik deed nog wat vlees op mijn stokje, niet te geloven dat ik dit echt deed, en hield het weer in het vuur om zo mijn 2e hotdog te maken. Vanuit mijn ooghoeken nam ik David in me op. Hij was eigenlijk echt nog knap. Wat ? Zoë, stop met daaraan denken. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en at rustig verder. "Wat zijn je hobby's ?".


    Ik trek een pruilmondje, aangezien ze me twaalf schat. Ik weet bijna zeker dat ze dit doet om mij te plagen, dus veel trek ik me er niet vanaan. 'Wat mijn hobby's zijn?'. Ik denk even na, waarna ik al snel het antwoord weet. ''Wel, ik vind het leuk om foto's te trekken van alles. Van natuur tot iemand.'' Een grijns verlaat mijn mond als ik weer verder ga met praten.''Verder ben ik echt gek op plezier maken en ga ik gewoon mijn eigen gang. Oh, en ik mag voedsel natuurlijk niet vergeten.'' Ik kijk Zoë aan, ik wist niet hoe ik dit precies kon verwoorden. Volgens mij heb ik bijna geen hobby's van mij zelf genoemd, maar er is een begin. Snel pik ik nog wat vlees en steek die weer in het vuur. Ik kan echt urenlang blijven eten, zonder misselijkheid of buikpijn. Ik ga even met mijn handen door mijn haar, nooit zit dat goed. Dan pas besef ik dat ik nog niet heb gevraagt wat haar hobby's zijn. 'Dus, vertel eens. Wat zijn jouw hobby's?'
    [Blaast hopelijk leven in dit topic. :3]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 15:23 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [NOI -> Slade.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Jaaaaaa sorry! Hier moet idd weer wat leven in komen c: ik ga alleen zo slapen. Dus morgen post ik hier weer wat zodra ik tijd heb c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pineapples schreef:
    Cameron Alexander Robinson

    Ik zie Celeste naar mijn vingers staren en even denk ik dat er wat is maar het zou waarschijnlijk eerder zijn omdat ze vast zat met haar gedachten, ik neem nog een kleine slok van mijn Becardi en probeerde zo klein mogelijk te drinken zodat hij niet heel snel op zou zijn en luister naar wat Celeste zegt. Zachtjes grinnik ik en schud lachend mijn hoofd "Het verbaast me niks om dat te horen Cece" ik wieg een beetje heen en weer op mijn stoel "Een beetje wat iedereen gedaan heeft denk ik, school, werk en vrienden" grijns ik en kijk even naar mijn glas, ik kon niet ontkennen dat ik eigenlijk wel zin had om vanavond wat sterkers te drinken dan dit maar dat zou nog wel komen dacht ik in mezelf en pak de menu kaart voordat ik de serveerster roep en om een tosti vraag met kaas en glimlach "Nou als we hier dan toch zitten kan ik net zo goed wat eten" lach ik met een kleine glimlach.


    Celeste Annabel Twice
    Mijn ogen volgen de vingers van Cameron even die richting zijn glas gaan en dan schud ik een keer met mijn hoofd en glimlach naar Aimee, Lauren en Cameron. Niets gemist toch? Ik zie Cam grinniken en zijn hoofd lachend schudden. 'Hoezo verbaast je dat niks?' vraag ik hem zogenaamd onschuldig met een onschuldig lachje. Oke, het is algemeen bekend dat ik niet zo van regels houd. 'Hm, en zat er ook nog ergens een vriendin tussen?' zeg ik dan pesterig tegen hem. Ik kijk toe naar Cameron die de menukaart pakt en een serveerster roept. Dit keer ben ik degene die lachend haar hoofd schud. 'Ja, jij hebt gewoon een obsessie voor voedsel. En het is niet echt beleefd van je om niet te vragen aan ons of we wat willen eten eh!' Ik lach en drink verder. Hm, het smaakt altijd zo goed. 'Want ik wil ook wel een tosti hoor.' Ik kijk dan naar Lauren. 'Wil jij toevallig ook iets te eten, het zal vast wel heeeeerlijk zijn. Hoewel eten sowieso wel heerlijk is.' Ik lust echt alles, dus dat is echt een voordeel. En ik heb een snelle spijsvertering dus het maakt niet uit hoeveel ik eet, ik kom niet aan.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 10:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (iemand voor Trev?)


    Bowties were never Cooler

    [kan Austin wel, weet toch niet meer wat die aan het doen was :P]

    (Trev is ergens, hij is namelijk nu al vrij dom geweest... Zullen we ze bij de huisjes laten meeten?)


    Bowties were never Cooler

    [Ja is goed, ik zal zo een post schrijven dat die daarheen gaat :)]

    (okey, ik ook)


    Bowties were never Cooler

    [Allison heeft ook nog niks te doen. Ow, ze zit wel op een bankje voor het huisje van Trev en ze waren idd echt dom bezig. XD Nu kater! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik zette de douche uit en droogde mezelf af. Wat was ik toch een eukkel. Ik had een gigantische koppijn en was zo dom geweest. Fred sprong tegen me op en ik aaide over zijn kop. Ik liep naar de slaapkamer en trok simpele shorts aan. Daarna pakte ik mijn spullen uit. Fred was ondertussen heel druk aan het worden. Ik trok mijn sneakers aan en ging voor de spiegel staan om mijn haar te doen. Toen dat was gedaan pakte ik de tennisbal uit mijn tas en liep naar de deur. Natuurlijk was Fred daar al lang met een hyperactief kwispelende staart. Hij was nu echt al best groot, en nog maar een pup. Ik deed de deur open en hij was weg. Ik liep ook naar buiten en leunde tegen de veranda railing terwijl Fred door het lint ging in de bosjes. Ik volgde hem met mijn ogen terwijl ik nadacht over alles wat ik nu al had verpest deze vakantie.


    Bowties were never Cooler

    [gaat ze dan ook mee meeten?]

    Austin Davers

    Ik ga het water weer uit nadat ik even een vlugge duik heb genomen en pak mijn handdoek. Ik droog mezelf vlug af en sla mijn handdoek dan om me heen, het is best koud als je zo het water uitkomt. Ik loop gauw naar het huisje toe, die ik eigenlijk nog niet eens goed bekeken had, ik had alleen me koffers er even ingelegd veder niet. Ik zie Trev al staan en glimlach even. 'Heey' zeg ik vrolijk en kijk even naar Fred die ik zie rennen. Ik lach even en kijk Trev even aan. 'Ik trek even gauw wat aan' zeg ik en loop naar binnen. Gauw kleed ik me daar om en zet een pet op zodat het niet opvalt dat me haar totaal niet zit en ik het niet nu ook nog in model hoef te gaan doen, daar had ik niet zoveel zin in. Ik ga naar buiten en ga naast Trev staan terwijl ik ook even naar Frodo kijk. 'Leuke vakantie tot nu toe?' vraag ik hem en kijk hem even kort aan.

    Trev
    Ik zie Austin langs lopen, maar die verdwijnt dan ook weer gouw. Hij draagt dan ook niet veel, niet dat ik veel aan heb ofzo, en is vrij nat. Hij komt vast van het meer. Ik zuchtte even en staarde weer naar de bosjes waar Fred nogsteeds doorheen dartelde. Austin kwam terug net op het moment als Fred verveelt wordt en aandacht gaat vragen, waardoor ik de tennisbal voor me uit gooi de bosjes in. Zo blijft die gek nog wel even bezig. Ik keek naar Austin en zuchtte, "Valt tegen. Ik heb nu al een kater van hier tot tokio en ik heb het stomste gedaan in jaren." Ik zuchtte, pakte de bal af van Fred en gooide die weer weg. "Is jou vakantie beter?" Veel slechter dan mijn vakantiestart kon vast niet. Het enige wat het echt nog erger kon maken was als Ally zwanger bleek te zijn.


    Bowties were never Cooler

    Austin

    Ik kijk even naar Fred die een tennisbal aan het zoeken is en luister daarna naar het verhaal van Trev. 'Hmm dat klinkt niet echt goed, ik denk dat niet je enige kater zou zijn, maar wat is het gene dat je gedaan heb wat zo stom is?' vraag ik dan en merk dan dat me zin een beetje onlogisch is maar dat maakt niet uit. Ik zet mijn pet even af en haal mijn hand even door mijn haar om mijn pet vervolgens weer op te zetten. 'Mijn vakantie is wel oké, ik heb alleen nog weinig andere gezien, ik was net samen met Esmée in het meertje' vertel ik met een lichte glimlach en wordt eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat hij nou gedaan heeft wat zo stom is. Hij lijkt er nogal van te balen maar veder weet ik het niet echt. Misschien had die ruzie gemaakt of zo? Ik had eigenlijk echt geen idee en besluit maar gewoon zijn antwoord af te wachten omdat ik anders toch maar blijf denken.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 21:44 ]