• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    't Is dat ik vaak op Q zit, anders had ik ook niet geweten wat men met 'regels' bedoelt x'D.


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het niet zo prettig. Trouwens, waar wij (Rechazame en ik) wonen, gebruiken we het woord regels ook niet voor ongesteldheid.


    Wij gebruiken helemaal niets behalve gewoon het woord 'ongesteld'. Ik vind het ook zo apart klinken als mensen iets anders zeggen :3

    hier ook al zegt me ouwe nog wel es ; de rode zee of maandelijks feestje waardoor ik dat automatisch overneem


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ah, wat een leuk topic voor hier op Q!
    Mmm, geloof het of niet, maar ik verschil bij iedereen tussen Dominant en Submissive. Ik ben er zelf nog niet uit waar mijn hart het meeste naar uit gaat. Ik geloof dat ik een -praktisch onmogelijke- combinatie van beiden ben. :)


    Bad decisions make good stories.

    LaJoie schreef:
    (...)
    Seks als je je regels hebt... Het blijft even goor met een condoom, gewoon ew.
    Ofja dat vind ik toch, ben ik de enige? ;x


    Ik heb dus echt geen last van bloedingen als ik ongesteld ben en seks heb. Dus ik heb er niet zo veel problemen mee. Ik zorg dat ik daarna gewoon voor de zekerheid onder de douche spring. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Volgens mijn beste vriend wel :'D

    Echt? Dat is kut voor die jongens dan :'D


    -

    LaJoie schreef:
    (...)
    Seks als je je regels hebt... Het blijft even goor met een condoom, gewoon ew.
    Ofja dat vind ik toch, ben ik de enige? ;x


    Nah, opzich vind ik het wel meevallen, mn vriend had er ook geen moeite mee.
    Alleen zat ik toen bovenop zegmaar, dus ik voelde me gewoon zo'n watertank gevuld met bloed, hahaha. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    April13th schreef:
    (...)

    Nah, opzich vind ik het wel meevallen, mn vriend had er ook geen moeite mee.
    Alleen zat ik toen bovenop zegmaar, dus ik voelde me gewoon zo'n watertank gevuld met bloed, hahaha. xd

    Mijn vriend vind het een beetje eng geloof ik :') Dus dat doen we maar niet meer. ;p


    You are beautiful, you are love.

    April13th schreef:
    (...)

    Nah, opzich vind ik het wel meevallen, mn vriend had er ook geen moeite mee.
    Alleen zat ik toen bovenop zegmaar, dus ik voelde me gewoon zo'n watertank gevuld met bloed, hahaha. xd

    Lijkt me een heel fijn gevoel (cat)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wist helemaal niet dat er al een nieuw topic was, loooool.


    26 - 02 - '16

    Rechazame schreef:
    hier ook al zegt me ouwe nog wel es ; de rode zee of maandelijks feestje waardoor ik dat automatisch overneem


    "when the river runs red, take the dirt road instead!"

    x)

    Impossibru schreef:
    (...)

    "when the river runs red, take the dirt road instead!"

    x)

    ...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Impossibru schreef:
    (...)

    "when the river runs red, take the dirt road instead!"

    x)


    bah..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    bah..


    Volgens mij was het als een grapje bedoeld ^^


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Volgens mij was het als een grapje bedoeld ^^



    (y) 10 punten voor u :3