• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Calantha schreef:
    Misschien dat dat bij ons wat minder is, aangezien er maar 3 jongens in onze klas zitten en 2 ervan (de derde weet ik niet) een lief hebben :')

    Wij hebben ook maar vier jongens (en dit driedaagse 7 meisjes) en die twee jongens met vriendin waren het ergste^^

    Oromis schreef:
    Oh, okay. Wat een raar woord zeg, maar goed. Nee, nooit gemerkt tijdens mijn klassen feesten. Hoewel er in onze klas wel meer meisjes zaten dan jongens.

    Bij ons kent iedereen dat woord, dusja. Oké, dan ligt het dus gewoon aan mijn klas :p


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Maar zoals ik al zei, wij gaan nooit weg dus ja :')
    Niet dat ik mee wil om het uit te testen ofzo :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hm, ik heb het op mijn vorige school gemerkt, maar toen waren het vooral de homo's lol.


    Your make-up is terrible

    Jep. Op schoolreisjes ging iedereen met elkaar, behalve ik en nog twee vriendinnen. :'D Ik vind het echt walgelijk, lol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achrijf mij ook nog maar bij maagd haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Barnabas schreef:
    Jep. Op schoolreisjes ging iedereen met elkaar, behalve ik en nog twee vriendinnen. :'D Ik vind het echt walgelijk, lol.


    Dat snap ik wel ja. Ik heb dat gevoel ook gekend


    26 - 02 - '16

    230710 schreef:
    Maagd. c;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh haha, dan zijn wij toch niet de enige^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Like a virgiinnn touched for the every first time haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    Like a virgiinnn touched for the every first time haha

    Wat bedoel je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Wat bedoel je?


    Oh gewoon dat liedje er zat niet echt een speciale boodschap achter ofzo


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xSCHUT schreef:
    (...)

    Oh gewoon dat liedje er zat niet echt een speciale boodschap achter ofzo

    Oh okay (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, ik mis de genegenheid van een relatie. Niet dat ik mijn ex mis ofzo, maar ik kon wel altijd heerlijk met hem knuffelen. Dat mis ik, het knuffelen en zoenen met een leuke jongen. Ik moet volgende week maar weer eens uit, haha. Twee maanden nadat ik het uitgemaakt heb, mag ik wel weer eens rondkijken, of niet? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ugh, ik mis de genegenheid van een relatie. Niet dat ik mijn ex mis ofzo, maar ik kon wel altijd heerlijk met hem knuffelen. Dat mis ik, het knuffelen en zoenen met een leuke jongen. Ik moet volgende week maar weer eens uit, haha. Twee maanden nadat ik het uitgemaakt heb, mag ik wel weer eens rondkijken, of niet? :'D

    Ik ken dat gevoel! Je mag zelfs na 2 minuten al terug rondkijken als je dat wilt^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Barnabas schreef:
    Ugh, ik mis de genegenheid van een relatie. Niet dat ik mijn ex mis ofzo, maar ik kon wel altijd heerlijk met hem knuffelen. Dat mis ik, het knuffelen en zoenen met een leuke jongen. Ik moet volgende week maar weer eens uit, haha. Twee maanden nadat ik het uitgemaakt heb, mag ik wel weer eens rondkijken, of niet? :'D

    Waarom zou dat niet mogen? Het is jou leven en je hebt geen verantwoordelijkheid tegenover hem :Y) Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat mist. Ik zou dat ook heel erg missen. Ik vind het al erg als ik Nikki 5 dagen niet kan knuffelen D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.