• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat minder sinds ik een vriend heb eigenlijk. :Y) Maar ik val nou eenmaal ook op vrouwen.


    he, jij ook al? :W


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hmm, soms ben ik Dominant x'D
    Maar ik pas toch beter onder Submissive denk ik (':


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    jaa kijk wel eens naar andere borsten...ofcourse...maar eerder naar andermans konten...:o heb toch iets met kontjes hihi


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Villique schreef:
    (...)Graag zelfs, hehehe :Y)


    Uhm, de vraag was eigenlijk voor de dames maar goed.


    Physics is awesome

    Uchiha schreef:
    (...)
    Yep.


    Ik doe het ook wel eens maar daarna voel ik me zo ongemakkelijk.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik heb een beetje rare vraag. Kijken jullie wel eens naar andermans borsten?

    Ja, vrouwen hebben nou eenmaal mooiere dingen om naar te kijken dan mannen. :Y)


    -

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik doe het ook wel eens maar daarna voel ik me zo ongemakkelijk.


    Het is niks ernstigs hoor. Vrouwen kijken sowieso veel naar elkaar is mij opgevallen, van kleren tot borsten. Maar het hoeft niet te betekenen dat je meteen op vrouwen valt. Ik betrap mijzelf er ook wel eens op dat ik er naar kijk, maar ik heb een vriend en ik zou niks anders willen.
    Het kan zijn dat het je spannend lijkt en daarom er naar kijkt? Maar zoals ik al zei, het HOEFT niks te betekenen. Vrouwen kijken altijd overal naar x'D


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Is er geen lijst voor dood normale vanilla sex? Ghehe

    Anyway, maagd hier...


    Believe in yourself.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Het is niks ernstigs hoor. Vrouwen kijken sowieso veel naar elkaar is mij opgevallen, van kleren tot borsten. Maar het hoeft niet te betekenen dat je meteen op vrouwen valt. Ik betrap mijzelf er ook wel eens op dat ik er naar kijk, maar ik heb een vriend en ik zou niks anders willen.
    Het kan zijn dat het je spannend lijkt en daarom er naar kijkt? Maar zoals ik al zei, het HOEFT niks te betekenen. Vrouwen kijken altijd overal naar x'D


    Inderdaad, ik kijk en vergelijk. Helaas, lijken die van mij 7 van de tien keer groter. En dat is al zo lang geleden maar toen Kate met William ging trouwen toen zat ik echt naar die trouwjurk te kijken en op een gegeven moment had ik echt zoiets van er mist iets. Oftewel ze had een prachtige jurk aan maar d'r borsten hadden gewoon wat groter moeten zijn voor die jurk.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik heb een beetje rare vraag. Kijken jullie wel eens naar andermans borsten?

    Ik niet meer. Vroeger natuurlijk wel, maar nu niet meer. Ik heb genoeg aan die van Nikki :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb net een epub van 50 tinten grijs gedownload. :Y) Die ga ik zo eens lekker lezen. :9~


    Your make-up is terrible

    Ik heb daar previews van gelezen en vond hem echt slecht :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    Ik heb net een epub van 50 tinten grijs gedownload. :Y) Die ga ik zo eens lekker lezen. :9~

    Yeah me *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    (...)

    Uhm, de vraag was eigenlijk voor de dames maar goed.
    weet ik, maar alsnog :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barack schreef:
    Ik heb daar previews van gelezen en vond hem echt slecht :')


    Dat hoor ik wel meer ja, maar ik ben nu gewoon erg nieuwsgierig geworden hehe.


    Your make-up is terrible