• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Frodo schreef:
    Het gerucht gaat toch dat jongens/mannen om de 3 seconden aan seks denken :'D true story?


    Pfg, lijkt me sterk x'D. Zou wel erg ziek zijn.

    Bizarre seksrecords. Een penis met de lengte van 34 cm en een omtrek van 16 cm, spring gelijk in bed met een paard .____.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Pfg, lijkt me sterk x'D. Zou wel erg ziek zijn.

    Bizarre seksrecords. Een penis met de lengte van 34 cm en een omtrek van 16 cm, spring gelijk in bed met een paard .____.


    HAhahahahaha
    Dat lijkt me echt vreselijk voor die man.
    Ze willen wel allemaal 'een grote', maar daar wil je als vrouw toch geen seks mee....


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Oromis schreef:
    Pffft, ik was 17 jaar single. :Y)


    Ik nu anderhalf jaar *O*

    Frodo schreef:
    Het gerucht gaat toch dat jongens/mannen om de 3 seconden aan seks denken :'D true story?

    Als mijn vriend aan het gamen is dan klopt die regel totaal niet haha. :Y) Maar om de 3 sec is wel heel erg.


    -

    Dump mij maar bij maagd!

    Genius schreef:
    (...)
    Als mijn vriend aan het gamen is dan klopt die regel totaal niet haha. :Y) Maar om de 3 sec is wel heel erg.


    Dat is dan waarschijnlijk ook heel erg overdreven, maar vaker als vrouwen.. dat sluit ik niet uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    delightful schreef:
    (...)

    HAhahahahaha
    Dat lijkt me echt vreselijk voor die man.
    Ze willen wel allemaal 'een grote', maar daar wil je als vrouw toch geen seks mee....


    Dan ga je echt dood, hahahaha, ruige seks zit er in ieder geval niet in. xd

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 21:32 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Audacity schreef:
    (...)

    Pfg, lijkt me sterk x'D. Zou wel erg ziek zijn.

    Bizarre seksrecords. Een penis met de lengte van 34 cm en een omtrek van 16 cm, spring gelijk in bed met een paard .____.

    Als je dat gehad hebt... is bevallen een eitje. :'D

    Fantasia schreef:
    (...)
    Als je dat gehad hebt... is bevallen een eitje. :'D


    Dat weet ik niet maar ik denk dat het alles behalve prettig is, tenzij je het bent gewend.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet maar ik denk dat het alles behalve prettig is, tenzij je het bent gewend.

    De omtrek van een hoofdje is ongeveer 32cm bij de bevalling, dus dan heb je iig de helft er al op zitten! 8)

    Virgin here :3

    Maar, over dat seks tijdens menstruatie... Bij mij, vergeleken met de aanslagen in Syrië en zo, de bloedbaden daar, dat valt dan nog mee .__.
    Het lijkt me in ieder geval niet prettig.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 14:30 ]


    Destroy what destroys you.

    230710 schreef:
    Maagd. c;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb best wel last van iets genants.. ik heb nooit zin, terwijl ik nog maar 2 jaar samen ben met mijn vriend.. best wel vervelend want dan voelt het net alsof we 80 zijn (krul) iemand hier ook last van of tips? :"D


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Ik heb best wel last van iets genants.. ik heb nooit zin, terwijl ik nog maar 2 jaar samen ben met mijn vriend.. best wel vervelend want dan voelt het net alsof we 80 zijn (krul) iemand hier ook last van of tips? :"D

    Lees 50 tinten^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    xDesire schreef:
    Ik heb best wel last van iets genants.. ik heb nooit zin, terwijl ik nog maar 2 jaar samen ben met mijn vriend.. best wel vervelend want dan voelt het net alsof we 80 zijn (krul) iemand hier ook last van of tips? :"D


    Ik heb juist teveel zin. xd Uhm, gewoon geen zin of komt het door een bepaald iets? Tja tips.. lees erotische verhalen of ga fantaseren? ;p


    You are beautiful, you are love.