• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHAHA. XD
    O geniaal.
    Mmm. Misschien, maar ik hoop er niet op. Hoe groot is de kans dat je zo'n jongen weer tegenkomt?

    Die kans is natuurlijk heel klein, maar je weet nooit. Probeer eens rond te vragen? ZIjn er geen foto's getrokken die avond waar hij op staat? Die kan je aan je vrienden in Amsterdam laten zien, en via via misschien?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Apocalyptic schreef:
    Oeh wat is dit voor clubje? Ik kom in elk geval niet in aanmerking voor de maagd-lijst. :'D

    Geen clubje, gewoon een topic waar mensen over seks gerelateerde dingen kunnen praten. Maar niet teveel in detail natuurlijk. Het is meer gedacht voor vragen die mensen hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat betekent submissive?:$ Ben iig geen maagd meer ;p


    I solemny swear i am up to no good

    BlockB schreef:
    Wat betekent submissive?:$ Ben iig geen maagd meer ;p

    Dat je onderdanig bent en je vriend/vriendin de baas is tijdens de seks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    was vorige week paintballen met vrienden en het was ijskoud en regen en daar was ook zon hele knappe jongen. die ging me de heletijd warm knufflen. en later toen ik hem en de andere vrienden op de trein zette in uitgeest gaf ie me een kus op mijn mond. hele zachte lippe joh. beetje jammer dak de volgende dag erachter kwam dattie een vriendin heeft.....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    was vorige week paintballen met vrienden en het was ijskoud en regen en daar was ook zon hele knappe jongen. die ging me de heletijd warm knufflen. en later toen ik hem en de andere vrienden op de trein zette in uitgeest gaf ie me een kus op mijn mond. hele zachte lippe joh. beetje jammer dak de volgende dag erachter kwam dattie een vriendin heeft.....

    Haha, leuk voor jou. Wel jammer dat die een vriendin heeft.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rechazame schreef:
    was vorige week paintballen met vrienden en het was ijskoud en regen en daar was ook zon hele knappe jongen. die ging me de heletijd warm knufflen. en later toen ik hem en de andere vrienden op de trein zette in uitgeest gaf ie me een kus op mijn mond. hele zachte lippe joh. beetje jammer dak de volgende dag erachter kwam dattie een vriendin heeft.....

    Dat is inderdaad wat minder. Heeeel wat minder. Ik vind het zelfs slecht van hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad wat minder. Heeeel wat minder. Ik vind het zelfs slecht van hem.


    ik ook voelde me knap lulliig tegenover haar toen ik daarachter kwam...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    ik ook voelde me knap lulliig tegenover haar toen ik daarachter kwam...

    Ik snap dat je je lullig voelt, maar jij kunt daar niets aan doen. Hij had dat moeten zeggen, of je gewoon niet moeten kussen.
    Als ik niet wist dat die jongen een vriendin had, had ik hem ook niet tegen gehouden toen hij me wou kussen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat je onderdanig bent en je vriend/vriendin de baas is tijdens de seks.

    thanks voor de uitleg xD

    Ik zit tussen submissive en dominant in xD
    Afwisseling tussen die 2 xp

    maar dump mij maar bij dominant n.n

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:19 ]


    I solemny swear i am up to no good

    weetje wat pas lullig is?
    Als ten 1e een jongen niet goed kan zoenen en denkt dat je een wasmachine bent
    en ten 2e : als hij denkt heel goed te zijn is bed maar eigenlijk zwaar suckt xD

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:36 ]


    I solemny swear i am up to no good

    BlockB schreef:
    Ik heb een stelling voor jullie !

    Een man die niet kan zoenen, is slecht in bed

    ik ben het eens want ik heb exen gehad die niet konden zoenen en seriously slecht in bed waren


    Dit topic is niet voor stellingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Calantha schreef:
    (...)

    Dit topic is niet voor stellingen.


    ohh.. dan verander ik mijn bericht wel ff 8D


    I solemny swear i am up to no good

    BlockB schreef:
    Ik heb een stelling voor jullie !

    Een man die niet kan zoenen, is slecht in bed

    ik ben het eens want ik heb exen gehad die niet konden zoenen en seriously slecht in bed waren


    Zou het niet weten, want ik heb gelukkig geen ervaring met iemand die slecht zoent en slecht in bed is.


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Zou het niet weten, want ik heb gelukkig geen ervaring met iemand die slecht zoent en slecht in bed is.



    lucky you! haha


    I solemny swear i am up to no good