• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    BlockB schreef:
    weetje wat pas lullig is?
    Als ten 1e een jongen niet goed kan zoenen en denkt dat je een wasmachine bent
    en ten 2e : als hij denkt heel goed te zijn is bed maar eigenlijk zwaar suckt xD

    Dat is best slecht ja. Heb ik geen last van :Y)

    En nee, stellingen willen we hier niet. Dat is het doel niet van dit topic.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amused schreef:
    (...)
    Ahja, goesting hebben is hetzelfde als zin hebben in seks of gewoon heel geil zijn..
    Ik snap wat je bedoelt. Naja bij onze activiteiten merk je dat wel, maar wij zijn dan ook studenten en als wij feestjes geven is het met drank van jewelste.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had een keer een jongen die echt super lekker kon zoenen, maar hij was zó slecht in bed. Dat valt dan ook nogal tegen :Y)


    -

    Genius schreef:
    Ik had een keer een jongen die echt super lekker kon zoenen, maar hij was zó slecht in bed. Dat valt dan ook nogal tegen :Y)

    Hahahaha. Ik weet niet wat je liever hebt. Zoenen doe je volgens mij vaker dan seks, maar seks heeft weer een diepere betekenis (in mijn ogen dan).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Soms.. zou t wel es leuk zijn om niet vrijgezel te zijn. Yeah. Helaas, die shit is niet voor mij weggelegd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aan de meisjes: swallowen jullie? :3


    ars moriendi

    Sytze schreef:
    Soms.. zou t wel es leuk zijn om niet vrijgezel te zijn. Yeah. Helaas, die shit is niet voor mij weggelegd.

    Naawh ;c Dat vind ik wel stom voor je, hopelijk vind je snel een leuk iemand die voldoet aan je eisen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    Aan de meisjes: swallowen jullie? :3

    Nooit gedaan, niet van plan het te proberen ook. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    (...)
    Nooit gedaan, niet van plan het te proberen ook. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nikki doet het lekker wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beorn schreef:
    (...)
    Nooit gedaan, niet van plan het te proberen ook. (cat)


    Dat dacht ik eerst ook. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Apocalyptic schreef:
    Aan de meisjes: swallowen jullie? :3


    Jep. Always c:


    26 - 02 - '16

    Aahw, ben ik toch niet de enige. Mijn vriend was helemaal van de kaart toen ik dat deed, hahaha. Heb hem nog nooit zo verbijsterd gezien. He loved it. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Aan de meisjes: swallowen jullie? :3


    Wat is dat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Na hoe lang komt de kus, denken jullie?
    Hoe lang nadat het aan was, was bij jullie de eerste kus?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt