• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn vriend is 16,5 en ik 17 en mijn vriend kennende (we hebben het al bijna twee weken) gaat hij daar nog niet over beginnen. We hebben nog niet eens gezoend.
    Maar ik heb zoiets van; als het nu gebeurt, gebeurt het nu. Dan ben ik niet meer maagd en als het ooit uit mag gaan, zal ik aan hem terug denken aan de goede tijd die we gehad hebben. Zo moet je het toch eigenlijk zien? (Als in, van de goede tijd, niet als in, hoe eerder hoe beter.)

    Gefeliciteerd trouwens, Narsilion!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Narsilion schreef:
    ...ok, ik vind het stiekem best wel awkward dat ik hier post maar ik zou niet weten waar anders, want de meeste van mijn vriendinnen zitten dus nog in die "jongens zijn eng"-fase. D:
    Anyway, ik heb nu dus anderhalve week een vriend en hij begint het nu al over seks te hebben. De meeste jongens die ik ken zijn daar nogal mee bezig dus zo vreemd is het aan de ene kant niet... maar ik vind dit wel érg vroeg, en het is dus ook mijn eerste relatie en ik heb geen idee hoe zulke dingen gaan, haha. Hij zegt dat hij niets gaat doen wat ik niet wil en rekening houdt met mijn gevoelens en whatnot maar ik ben zo bang dat hij tóch zijn zin gaat doordrijven en alles, en ik weet niet echt of ik er al aan toe ben, want dit vind ik toch nog wel vroeg.
    Dit klinkt echt kansloos, I know. Maar is dat normaal, dat je vriend er al na anderhalve week over begint? (Hij is 18 en ik ben 16, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft...).

    Nou, als hij zijn zin niet doordrijft is het niet zo erg denk ik, maar als hij dat wel doet moet je hem duidelijk maken dat hij dat niet moet doen en anders moet je het uit maken, want jij bepaalt wanneer je ergens aan toe bent.
    En verder of het normaal is dat hij er zo vroeg mee begint, dat kan ik helaas niet bepalen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Narsilion schreef:
    ...ok, ik vind het stiekem best wel awkward dat ik hier post maar ik zou niet weten waar anders, want de meeste van mijn vriendinnen zitten dus nog in die "jongens zijn eng"-fase. D:
    Anyway, ik heb nu dus anderhalve week een vriend en hij begint het nu al over seks te hebben. De meeste jongens die ik ken zijn daar nogal mee bezig dus zo vreemd is het aan de ene kant niet... maar ik vind dit wel érg vroeg, en het is dus ook mijn eerste relatie en ik heb geen idee hoe zulke dingen gaan, haha. Hij zegt dat hij niets gaat doen wat ik niet wil en rekening houdt met mijn gevoelens en whatnot maar ik ben zo bang dat hij tóch zijn zin gaat doordrijven en alles, en ik weet niet echt of ik er al aan toe ben, want dit vind ik toch nog wel vroeg.
    Dit klinkt echt kansloos, I know. Maar is dat normaal, dat je vriend er al na anderhalve week over begint? (Hij is 18 en ik ben 16, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft...).


    Sommigen beginnen al na een week, anderen na een paar maanden. Ik zelf na een half jaar. En zeker als het je eerste keer is, moet je er goed over nadenken. Wil je het met die jongen doen en ben je er echt klaar voor. Persoonlijk zou ik hem eerst wat beter leren kennen, dan voel je je ook vertrouwder en is de eerste keer veel fijner. (lijkt mij)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Maagd! (al zou je dat niet zeggen als je sommige van mn verhalen leest, en kijkt naar wat ik soms lees...)
    Best grappig soms, ben 19, en zit dan tussen klasgenoten die al een hoop vriendjes hebben gehad (ik nog geen een) en bezig zijn over seks en dat ze het niet kunnen missen. En dan zit ik daar zo van hallo, wat is daar zo bijzonder aan, ik doe het al 20 jaar zonder! (over twee weken 20 dus...) Al begin ik het stiekem wel te snappen met meer lezen en schrijven... Maar ja, eerst op de ware wachten hé


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Wat weinig Dominant mensen op Q zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Wat weinig Dominant mensen op Q zeg.

    Mja, ik denk dat in de meeste gevallen de man sterker is, dus vaak de ander stuurt. Ik heb wel 'ns momenten van dominantie, maar lang niet altijd. xd


    You are beautiful, you are love.

    Oromis schreef:
    Wat weinig Dominant mensen op Q zeg.


    Ik zit er ergens tussenin. :3

    katl1 schreef:
    Maagd! (al zou je dat niet zeggen als je sommige van mn verhalen leest, en kijkt naar wat ik soms lees...)
    Best grappig soms, ben 19, en zit dan tussen klasgenoten die al een hoop vriendjes hebben gehad (ik nog geen een) en bezig zijn over seks en dat ze het niet kunnen missen. En dan zit ik daar zo van hallo, wat is daar zo bijzonder aan, ik doe het al 20 jaar zonder! (over twee weken 20 dus...) Al begin ik het stiekem wel te snappen met meer lezen en schrijven... Maar ja, eerst op de ware wachten hé


    Zo dacht ik eerst ook, voordat ik het met mijn vriend had gedaan, hahaha. xd Zelfs toen ik het al met hem gedaan had, dacht ik dat ik daar makkelijk een tijd zonder kon, maarja, toen was ik daar nog logeren, want nu is het een heel ander verhaal. :')
    (Een afstandsrelatie van Nederland Midden - Luxemburg)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Oromis schreef:
    Wat weinig Dominant mensen op Q zeg.
    Ik ben opzich beide, maar ik vind submissive fijner, hehehe :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Abo:Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oromis schreef:
    Wat weinig Dominant mensen op Q zeg.


    op zich zou men mij wel bij dominant kunnen zetten...ik heb graag de touwtjes in handen, maar af en toe vind ik het ook wel fijn Submissive te zijn ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Over het algemeen ben ik Dominant, maar af en toe Submissive zijn is helemaal niet verkeerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Villique schreef:
    Mijn topics


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik hoor nergens bij :')
    Ik geen dominant type meisje maar absoluut ook niet submissive.
    Ik hang er zo ergens tussenin.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb even een vraagje voor degene met een relatie. Hoe vaak per week zien jullie elkaar en hoe vaak heb je dan seks? :Y) Waarom ik dit wil weten is gewoon puur interesse en ter vergelijking haha


    -