• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ik heb even een vraagje voor degene met een relatie. Hoe vaak per week zien jullie elkaar en hoe vaak heb je dan seks? :Y) Waarom ik dit wil weten is gewoon puur interesse en ter vergelijking haha


    Ik zie mijn vriend 1 keer per week, soms wel eens 1 keer per 2 weken en soms ook 1 keer per 3 weken...ik vind het vreselijk, maar mijn werktijden zijn soms zo klote, dat de tijd er niet is...
    meestal hebben we dan maar 1 keer seks...als het meezit 2 keer, maar momenteel is alles zeer vermoeiend, omdat hij veel werkt en allemaal dingen moet regelen voor het kopen van een huis...hij valt vaak sneller in slaap dan ik ==' maar ja, niets aan te doen...hij heeft ook zijn slaap nodig...ik trouwens ook, met het examenjaar, wat te volgepropt is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Genius schreef:
    Ik heb even een vraagje voor degene met een relatie. Hoe vaak per week zien jullie elkaar en hoe vaak heb je dan seks? :Y) Waarom ik dit wil weten is gewoon puur interesse en ter vergelijking haha

    Iedere vrijdagavond spreken we af, en verder zien we elkaar nog wel eens in de bus richting school. Heel soms spreken we ook wel vaker af in het weekend (dat heb ik liever wel, maarja.. werk). En dan doen we het dus meestal één keer in de week (in vakanties is dit anders natuurlijk ^^).


    You are beautiful, you are love.

    Gooi mij maar bij 'maagd', haha. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skylla schreef:
    (...)

    Ik zie mijn vriend 1 keer per week, soms wel eens 1 keer per 2 weken en soms ook 1 keer per 3 weken...ik vind het vreselijk, maar mijn werktijden zijn soms zo klote, dat de tijd er niet is...
    meestal hebben we dan maar 1 keer seks...als het meezit 2 keer, maar momenteel is alles zeer vermoeiend, omdat hij veel werkt en allemaal dingen moet regelen voor het kopen van een huis...hij valt vaak sneller in slaap dan ik ==' maar ja, niets aan te doen...hij heeft ook zijn slaap nodig...ik trouwens ook, met het examenjaar, wat te volgepropt is...

    Jeetje, wat een verrotte tijden heb je dan ja ;o Lijkt me lastig als je je vriend niet standaard elke week kan zien.


    -

    Ik blijf dit topic lekker volgen, ook al ben ik er eigenlijk te jong voor. Ik ben trouwens ook maagd maar volgens mij geld dat sowieso voor de meerderheid van de dertienjarigen :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Genius schreef:
    (...)
    Jeetje, wat een verrotte tijden heb je dan ja ;o Lijkt me lastig als je je vriend niet standaard elke week kan zien.


    Hij werkt full-time van dinsdag tot zaterdag...ik ga van maandag tot vrijdag naar school...en meestal moet ik dan zaterdag werken en soms zowel zaterdag als zondag...soms moet ik ook zaterdag tot 0:00 werken, dus dan heeft afspreken ook geen nut...heel erg frustrerend...
    tja...werken bij de mcdonalds...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jeetje, topic twee alweer! :'D
    Ik ben altijd wat huiverig om mijn "seks"ervaringen op internet te zetten, haha. Alleen één collega weet het, omdat zij daar heel erg bedreven in is.
    Lol. Maar mijn ex was wel altijd hitsig, hahahaha. Oké, dat klinkt heel erg apart. :'D Maar ik weerde hem altijd af, omdat hij zo vies zoende, lolol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Jeetje, topic twee alweer! :'D
    Ik ben altijd wat huiverig om mijn "seks"ervaringen op internet te zetten, haha. Alleen één collega weet het, omdat zij daar heel erg bedreven in is.
    Lol. Maar mijn ex was wel altijd hitsig, hahahaha. Oké, dat klinkt heel erg apart. :'D Maar ik weerde hem altijd af, omdat hij zo vies zoende, lolol.

    Ik vraag me echt af waarom jij ooit met je ex een relatie hebt gehad. Je kan er niks goeds over zeggen :'D


    -

    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.

    Skylla schreef:
    (...)

    Hij werkt full-time van dinsdag tot zaterdag...ik ga van maandag tot vrijdag naar school...en meestal moet ik dan zaterdag werken en soms zowel zaterdag als zondag...soms moet ik ook zaterdag tot 0:00 werken, dus dan heeft afspreken ook geen nut...heel erg frustrerend...
    tja...werken bij de mcdonalds...

    Oh wat vervelend ;o Maar ik snap het wel, ik werkte ook elk weekend en doordeweeks konden mijn vriend en ik elkaar ook niet zien vanwege school. Maar ik woon nu op kamers in de stad en dan komt hij wat vaker langs of blijft slapen. Maar anders zagen wij elkaar ook niet standaard elke week.


    -

    Brennan schreef:
    Ik blijf dit topic lekker volgen, ook al ben ik er eigenlijk te jong voor. Ik ben trouwens ook maagd maar volgens mij geld dat sowieso voor de meerderheid van de dertienjarigen :'D

    Daar zou ik niet zo zeker meer van zijn. Als je naar sommige typetjes op Facebook kijkt... wat mensen toch al niet doen om populair te worden. Ik zou d'r niet aan moeten denken om een lul in mijn lichaam te hebben om cool gevonden te worden. Koop dan een overprijsde mobiel, of strakke, onverhullende merkkleding. Maar nee, seks is tegenwoordig echt een hype of zo. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Genius schreef:
    Ik heb even een vraagje voor degene met een relatie. Hoe vaak per week zien jullie elkaar en hoe vaak heb je dan seks? :Y) Waarom ik dit wil weten is gewoon puur interesse en ter vergelijking haha


    In Juni zag ik die van mij zo'n 5 keer, toen was ik nog niet aan de pil dus toen nog geen seks. In Juli bleef ik daar een maand en hadden we zo'n 2 keer per dag seks. Totdat ie ziek werd, de laatste paar dagen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.


    ik was net 19...was met mijn huidige vriend, die officieel mijn verloofde is ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Genius schreef:
    (...)
    Oh wat vervelend ;o Maar ik snap het wel, ik werkte ook elk weekend en doordeweeks konden mijn vriend en ik elkaar ook niet zien vanwege school. Maar ik woon nu op kamers in de stad en dan komt hij wat vaker langs of blijft slapen. Maar anders zagen wij elkaar ook niet standaard elke week.


    Ach ja...het is nog even volhouden tot na het examen in mei. Na de uitslag, als ik dan geslaagd ben, ga ik bij hem wonen...als ik nog een herkansing moet maken, wordt dat iets later, maar ik ga ervoor om direct te slagen, dus in mijn dromen en plannen houd ik 13 juni aan, dat ik lekker kan gaan juichen ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.

    16,5.


    You are beautiful, you are love.