• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Skylla schreef:
    (...)

    Ach ja...het is nog even volhouden tot na het examen in mei. Na de uitslag, als ik dan geslaagd ben, ga ik bij hem wonen...als ik nog een herkansing moet maken, wordt dat iets later, maar ik ga ervoor om direct te slagen, dus in mijn dromen en plannen houd ik 13 juni aan, dat ik lekker kan gaan juichen ^^

    Dan weet je ook waar je het voor doet ^.^


    -

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.


    Ik was net 3 dagen 17. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.

    Ik was 17. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dan weet je ook waar je het voor doet ^.^


    Daarom :3 dat is nog eens een mooie motivatie ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Daar zou ik niet zo zeker meer van zijn. Als je naar sommige typetjes op Facebook kijkt... wat mensen toch al niet doen om populair te worden. Ik zou d'r niet aan moeten denken om een lul in mijn lichaam te hebben om cool gevonden te worden. Koop dan een overprijsde mobiel, of strakke, onverhullende merkkleding. Maar nee, seks is tegenwoordig echt een hype of zo. ><

    Hmm, daar heb je ook weer gelijk in. Dat vind ik ook echt belachelijk inderdaad, alsof het cool is om met zoveel mogelijk mensen seks te hebben. Ik vind trouwens niet dat je als kind van veertien - ja, ik heb de leeftijd hier iets verhoogd omdat dertien wel érg jong is inderdaad - per se maagd moet blijven of zo, als je al een lange tijd een relatie hebt en het goed voelt. Die hele uitstraling van 'ik heb seks dus ik ben cool' vind ik wel inderdaad grote onzin. Als je je zo gedraagt, kan me niet voorstellen dat je later trots kan zijn als je terug kijkt naar je jeugd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Requille schreef:
    (...)

    In Juni zag ik die van mij zo'n 5 keer, toen was ik nog niet aan de pil dus toen nog geen seks. In Juli bleef ik daar een maand en hadden we zo'n 2 keer per dag seks. Totdat ie ziek werd, de laatste paar dagen.

    Dat is veel o.o

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.

    17.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.


    Ik was 13 en dat was wel erg jong ja. Op dat moment had ik wel al een half jaar een vriendje en daarna zijn we nog 3 jaar samen gebleven, dus het is niet zo dat ik het om bepaalde, verkeerde redenen deed. Ook heb ik het tegen bijna niemand gezegd. :x Mja, achteraf heb ik er dan wel een beetje spijt van, vooral dat ik zolang met die gast samen gebleven ben.


    Your make-up is terrible

    Maagd. c;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vraag me echt af waarom jij ooit met je ex een relatie hebt gehad. Je kan er niks goeds over zeggen :'D

    Liefde maakt blind, I guess.
    Hij was in het begin ontzettend lief voor me, maar hij ging zich daarna walgelijk gedragen. En tja, toen was ik er klaar mee.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Liefde maakt blind, I guess.
    Hij was in het begin ontzettend lief voor me, maar hij ging zich daarna walgelijk gedragen. En tja, toen was ik er klaar mee.


    Had ik ook met mijn ex. Ik was helemaal verliefd, maar toen begon hij zich echt vreselijk te gedragen...ik voelde mij ook alleen heupen en borsten...na een bepaalde tijd was de verliefdheid compleet weg en begon ik naar andere jongens te kijken, zoals ik zou doen als ik single was...toen ik dat merkte heb ik het snel uitgemaakt...nu kijk ik terug met zoiets van "was ik dronken tijdens de relatie?"


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.


    Ik was 16. Na 3 maanden durfde ik het pas aan!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.

    Ik was 16 jaar en een beetje, en toen net 5 maanden samen met mijn vriend.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Barnabas schreef:
    (...)
    Liefde maakt blind, I guess.
    Hij was in het begin ontzettend lief voor me, maar hij ging zich daarna walgelijk gedragen. En tja, toen was ik er klaar mee.

    Liefde maakt blind, dat klopt. :Y)


    -

    404NOTFOUND schreef:
    Ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie ontmaagd werden.

    Ik was 16. Maar ik was al wel een aantal maanden met hem samen.

    Nu vraag ik mij af hoe ik in hemelsnaam ooit op die gast heb kunnen vallen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Skylla schreef:
    (...)

    Had ik ook met mijn ex. Ik was helemaal verliefd, maar toen begon hij zich echt vreselijk te gedragen...ik voelde mij ook alleen heupen en borsten...na een bepaalde tijd was de verliefdheid compleet weg en begon ik naar andere jongens te kijken, zoals ik zou doen als ik single was...toen ik dat merkte heb ik het snel uitgemaakt...nu kijk ik terug met zoiets van "was ik dronken tijdens de relatie?"

    Ik keek nog steeds naar de jongens en dat doe ik nog steeds met volle teugen. Ik hou er van om gewoon te flirten, haha. Jammer genoeg kan dat niet als ik een relatie heb, dus voor mij geen relatie meer. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"