• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik keek nog steeds naar de jongens en dat doe ik nog steeds met volle teugen. Ik hou er van om gewoon te flirten, haha. Jammer genoeg kan dat niet als ik een relatie heb, dus voor mij geen relatie meer. :Y)


    Dat is inderdaad wel een nadeel van het hebben van een relatie. Kijken doe ik onderhand wel, maar ik blijf trouw en houd het bij kijken :3 i'm happy with my boyfriend :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik keek nog steeds naar de jongens en dat doe ik nog steeds met volle teugen. Ik hou er van om gewoon te flirten, haha. Jammer genoeg kan dat niet als ik een relatie heb, dus voor mij geen relatie meer. :Y)

    Ik flirt nog steeds. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik flirt nog steeds. :Y)

    Mja, dan voel ik me schuldig dat ik niet genoeg heb aan één jongen.
    En ik heb geen schuldig gevoel als ik single ben. Dus vandaar wil ik geen relatie meer. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mja, dan voel ik me schuldig dat ik niet genoeg heb aan één jongen.
    En ik heb geen schuldig gevoel als ik single ben. Dus vandaar wil ik geen relatie meer. (:

    Zo ben ik dan weer niet. Maar ik flirt enkel als ik uitga maar dat ga ik bijna nooit. :Y)


    -

    [mijn topics]

    En dump mij ook maar bij maagd en submissive =).

    Nikki, je mag mij wel bij dominant dumpen ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Genius schreef:
    (...)
    Zo ben ik dan weer niet. Maar ik flirt enkel als ik uitga maar dat ga ik bijna nooit. :Y)

    Ik zou het als vriendje heel erg vinden als ik erachter kom dat mijn vriendin achter mijn rug om flirt met anderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mismi schreef:
    [mijn topics]

    En dump mij ook maar bij maagd en submissive =).


    Hou het maar even bij één. :Y)


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik zou het als vriendje heel erg vinden als ik erachter kom dat mijn vriendin achter mijn rug om flirt met anderen.

    Mijne weet het wel ^.^ Maar flirten is niet zo erg, wat is daar nou mis mee. Zolang je niks doet met diegene is er niks aan de hand. Het is niet dat ik het expres doe, het gaat vanzelf. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mijne weet het wel ^.^ Maar flirten is niet zo erg, wat is daar nou mis mee. Zolang je niks doet met diegene is er niks aan de hand. Het is niet dat ik het expres doe, het gaat vanzelf. :Y)

    Wat daar nou mis mee is? Als ik weet dat mijn vriendin flirt met mensen terwijl ze uit is, zou ik echt pissig worden. Ze heeft een vriendje en dan hoor je niet doen alsof je single bent. Ligt er ook nog aan hoe je flirt, maar toch, flirten is flirten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Wat daar nou mis mee is? Als ik weet dat mijn vriendin flirt met mensen terwijl ze uit is, zou ik echt pissig worden. Ze heeft een vriendje en dan hoor je niet doen alsof je single bent. Ligt er ook nog aan hoe je flirt, maar toch, flirten is flirten.

    Ik doe dan ook helemaal niet alsof ik single ben :'D Het is maar net wat je onder flirten verstaat. :Y)


    -

    Submissive. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga volgende week uit in Groningen en dan ga ik me weer flink oriënteren op de knappe singles. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    (...)
    Ik doe dan ook helemaal niet alsof ik single ben :'D Het is maar net wat je onder flirten verstaat. :Y)

    Wat versta je er dan onder :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ik ga volgende week uit in Groningen en dan ga ik me weer flink oriënteren op de knappe singles. ^^

    Groningen heeft niet zoveel knappe jongens :Y)


    -