• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:08 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    Aahw, ben ik toch niet de enige. Mijn vriend was helemaal van de kaart toen ik dat deed, hahaha. Heb hem nog nooit zo verbijsterd gezien. He loved it. :'D

    Het is inderdaad geweldig :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat is dat?


    Of je doorslikt na het pijpen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Patholoog schreef:
    Na hoe lang komt de kus, denken jullie?
    Hoe lang nadat het aan was, was bij jullie de eerste kus?

    Ik deed het al met Nikki voordat we officieel een relatie hadden, maar er speelde al wat langer wat tussen ons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    Aan de meisjes: swallowen jullie? :3


    Jep :)
    Iedereen doet altijd alsof dat super vreselijks mega vies is, maar zo erg vind ik dat helemaal niet hoor :)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Patholoog schreef:
    Na hoe lang komt de kus, denken jullie?
    Hoe lang nadat het aan was, was bij jullie de eerste kus?

    De kus nadat het aan is pas? Maar hoe weet je dan dat je elkaar leuk vind? Voor mij is mijn eerste kus altijd de bevestiging dat degene met wie ik zoen en ikzelf enigszins interesse in elkaar hebben. Ik heb met verschillende jongens gezoend maar met lang niet allemaal vervolgens een relatie gehad.
    Bij mijn huidige vriend hebben we gezoend op zijn kamer. Er hing al veel langer wat in de lucht maar we waren allebei bang om gefriendzoned te worden. x) Nadat we hadden gezoend hebben we het er daarna nog over gehad, en allebei bekend hoe leuk we elkaar wel niet vinden. :) Toen hadden we pas wat, maar dat was dus nadat we gezoend hadden.


    ars moriendi

    delightful schreef:
    (...)

    Jep :)
    Iedereen doet altijd alsof dat super vreselijks mega vies is, maar zo erg vind ik dat helemaal niet hoor :)

    Snap dat ook nooit. Wel zuigen maar vervolgens vies zijn van wat er uit komt, vind ik een beetje krom. x)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Snap dat ook nooit. Wel zuigen maar vervolgens vies zijn van wat er uit komt, vind ik een beetje krom. x)

    Mag ik hierom lachen? Ben het helemaal met je eens.
    En daarbij, voor de jongen is echt ongelofelijk lekker, vooral als het eruit gezogen word. Het is dan zo gevoelig. Dat heb je dan toch wel voor hem over? Ik bedoel, goede vriendjes nemen toch ook om jou klaar te laten komen (goed, bij jullie komt er niets uit, maar alsnog, het kan toch best wat tijd kosten).

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Mag ik hierom lachen? Ben het helemaal met je eens.
    En daarbij, voor de jongen is echt ongelofelijk lekker, vooral als het eruit gezogen word. Het is dan zo gevoelig. Dat heb je dan toch wel voor hem over? Ik bedoel, goede vriendjes nemen toch ook om jou klaar te laten komen (goed, bij jullie komt er niets uit, maar alsnog, het kan toch best wat tijd kosten).


    Feit :)
    Ik zou het wel nooit doen bij een one-night stand ofzo denk ik.
    Maar het is toch fijn omp iemand die je gr


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Oromis schreef:
    (...)
    Mag ik hierom lachen? Ben het helemaal met je eens.
    En daarbij, voor de jongen is echt ongelofelijk lekker, vooral als het eruit gezogen word. Het is dan zo gevoelig. Dat heb je dan toch wel voor hem over? Ik bedoel, goede vriendjes nemen toch ook om jou klaar te laten komen (goed, bij jullie komt er niets uit, maar alsnog, het kan toch best wat tijd kosten).


    Feit :)
    Ik zou het wel nooit doen bij een one-night stand ofzo denk ik.
    Maar het is toch fijn om iemand die je graag ziet te zien genieten.


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Patholoog schreef:
    Na hoe lang komt de kus, denken jullie?
    Hoe lang nadat het aan was, was bij jullie de eerste kus?
    Eén seconde ofzo. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Mag ik hierom lachen? Ben het helemaal met je eens.
    En daarbij, voor de jongen is echt ongelofelijk lekker, vooral als het eruit gezogen word. Het is dan zo gevoelig. Dat heb je dan toch wel voor hem over? Ik bedoel, goede vriendjes nemen toch ook om jou klaar te laten komen (goed, bij jullie komt er niets uit, maar alsnog, het kan toch best wat tijd kosten).
    Misschien vinden sommige dametjes het gewoon niet fijn als er iets in hun mond wordt gespoten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Misschien vinden sommige dametjes het gewoon niet fijn als er iets in hun mond wordt gespoten.

    Dat snap ik ook wel weer hoor, daar niet van.

    delightful schreef:
    (...)

    Feit :)
    Ik zou het wel nooit doen bij een one-night stand ofzo denk ik.
    Maar het is toch fijn om iemand die je graag ziet te zien genieten.

    En dat snap ik (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    De kus nadat het aan is pas? Maar hoe weet je dan dat je elkaar leuk vind? Voor mij is mijn eerste kus altijd de bevestiging dat degene met wie ik zoen en ikzelf enigszins interesse in elkaar hebben. Ik heb met verschillende jongens gezoend maar met lang niet allemaal vervolgens een relatie gehad.
    Bij mijn huidige vriend hebben we gezoend op zijn kamer. Er hing al veel langer wat in de lucht maar we waren allebei bang om gefriendzoned te worden. x) Nadat we hadden gezoend hebben we het er daarna nog over gehad, en allebei bekend hoe leuk we elkaar wel niet vinden. :) Toen hadden we pas wat, maar dat was dus nadat we gezoend hadden.


    Right. Nee, we hebben dus nog niet gezoend. En we weten dat we elkaar leuk vinden omdat we al vaker hebben afgesproken met ons tweeën en omdat we zo'n beetje iedere dag mailen. Dus.
    Verder dan handen houden en 'cuddlen' zijn we niet gekomen, dus..

    Maar pijpen (+evt. swallowen) lijkt me zo vies. Ik weet niet. Beetje smetvrees maar, béétje.^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Right. Nee, we hebben dus nog niet gezoend. En we weten dat we elkaar leuk vinden omdat we al vaker hebben afgesproken met ons tweeën en omdat we zo'n beetje iedere dag mailen. Dus.
    Verder dan handen houden en 'cuddlen' zijn we niet gekomen, dus..

    Maar pijpen (+evt. swallowen) lijkt me zo vies. Ik weet niet. Beetje smetvrees maar, béétje.^^

    Gewoon hem opeens op zijn mond kussen :Y) En anders, maak je niet druk. Het komt vanzelf. Jullie zijn beide heel erg zenuwachtig voor dat moment.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vol :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.