• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Javadd Malik

    'Ja oké dat snap ik wel en zou het zelf ook niet leuk vinden.Gelukkig wel, want ik zou niet anders willen ook en dat is het zeker' zeg ik en de glimlach op mijn gezicht word alleen maar breder door de kus op mijn neus. 'Je bent gewoon te lief.'
    Ik knik na haar woorden. 'Dat is het inderdaad en we zullen daar inderdaad mee moeten leven. We moeten ons richten op de mensen die geen haatmails sturen' zeg ik en pak zelf ook mijn beker met koffie. Ik grinnik zacht als ze een blos op haar wangen krijg door mijn woorden. 'Het is wel waar.'
    'Nee, want ik weet het zeker en omdat zoals je zegt gaat het hier om om ons gaat. Dan kunnen we toch kijken en haal een keer rustig adem, want je ratelt weer een keer' zeg ik glimlachend.
    Ik grinnik zacht als ze doorheeft dat de andere twee er ook zijn en over de koffie en muffin begint.
    Als ze opstaat neem ik zelf ook een slok van mijn koffie. 'Het is dat jullie er ook zijn' zeg ik dan met dezelfde glimlach en kijk dan weer naar Elena die weer tegen me aan komt zitten.

    ( Ik ga verhuisdozen inpakken dus kan laat reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [meeh ik heb gister twee wedstrijden achter elkaar gespeeld maar heb me helemaal dood gerent, kan nu bijna niet meer lopen door spierpijn]

    [ Verhuis maar fijn... Ik moet het his aan kant maken denk ik en hw doen...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Meehh dat is minder)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xNialldos schreef:
    [ Verhuis maar fijn... Ik moet het his aan kant maken denk ik en hw doen...]


    ( het is maar wat je fijn noemt xD is goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Wat is het hier stil )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry mensen, ik weet niet of ik nog reageer vandaag, er komt nu denk ik een periode dat ik veel minder op Q zal zijn....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    'Ik ben blij dat het zo is gelopen, anders had ik nu thuis gezeten, en studie gevolgd. Hoewel een studie ook niet slecht is, maar dit is beter.En dank je, jij bent liever.' zeg ik lief.
    'Je bent echt amazayn en je hebt helemaal gelijk. Ik ben echt heel graag bij je, en als daar dan wat haat mails bij moeten komen, dat is dan maar zo. Bovendien kan ik die sowieso al krijgen van mensen die vinden dat ik niet in bepaalde films zou moeten spelen'. Ik draai me om zodat ik mijn benen over die van hem kan slaan en dat doe ik dan ook. Ik pak opnieuw zijn handen en houd ze tegen me aan. Ik voel me echt moe worden, door de koffie denk ik of misschien de spanning van de film, en dat ik eindelijk Zayn weer kan zien.
    'I love you Zayn' zeg ik zachtjes waarna ik mijn ogen sluit en een beetje wegdoezel.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Ik zal zo even met Zayn reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    ( Ik zal zo even met Zayn reageren (: )


    [Okie dokie]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    'Dan zijn we beide blij dat het zo is gelopen en misschien was dat inderdaad el het geval geweest. Maar denk er niet teveel over na, want het is niet zo maar ben wel blij dat dit beter is. Het is graag gedaan, maar jij blijft het liefste' zeg ik met een glimlach.
    'Ah dat hoor zijn door die zorgen voor een glimlach en fijn om te horen dat ik gelijk heb. Haatmails en bij jou zijn of geen haatmails en niet bij jou zijn? De keuze is voor mij dan ook heel snel gemaakt, want dan kies ik voor het eerste. Zo moet je niet denken en als er iemand in de films moet spelen ben jij het wel.'
    Ik zet mijn beker weer op tafel en kijk haar aan. Zo te zien is ze niet helemaal wakker meer.
    'I love you too' zeg ik zacht waarna ze haar ogen sluit en een beetje wegdoezelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Ik schrik wakker, als ik merk dat ik was weggedommeld. Wauw ik mag niet slapen dat is ongepast, denk ik. Bovendien moeten de jongens zingen, en niet worden tegen gehouden door een of ander dom wicht dat ik zou moeten zijn.
    'Hoelang ben ik weg geweest!? O mijn God, ik houd jullie van je werk hè met mijn geslaap!' zeg ik. Ik gok dat ik maar tien minuten weg ben geweest, echt niet meer, maar toch. Ik ben niet langs gekomen om te gaan slapen. Meteen ga ik recht op zitten.

    [Sorry voor de kortheid, ben inspi loos]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [sorry dat ik niet reageer, doe het later misschien nog wel maar moet blijkbaar een practicum maken wat ik helemaal vergeten was dus dat moet ik nu gauw in een half uurtje doen]

    ( Is het nog gelukt met het practicum? (: Uhg zie er nu echt uit als een verzopen kat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja is gelukt ^^, ik ga nu gelijk even reactie maken]