• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ja ook, maar mist ook zijn blonde plukken..volgens mij heeft hij je gehoord xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Die zijn onder zijn andere haar... denk ik... althans dat is logisch, of hij heeft het weer geverfd.. ik ga zo reageren met Elena..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Nope zijn niet onder zijn andere haar en heeft het inderdaad weet geverfd...is goed...en er gaan meer geruchten weer ond)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeeeee]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [OMG ik had de reactie getypt klik ik hem weg!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik heb even gedaan dat het een uur verder is... Anders kon ik niet door.]

    Elena

    Een aantal "takes", geschreeuw en "cuts" verder, was de scène ein-de-lijk opgenomen. Ik had me laten vertellen dat ik de rest van de dag vrij had. De scènes die nu zouden komen waren zonder mij, en ik zal pas de volgende keer nog moeten verschijnen. Een beetje mijn dag verpesten zeker?! Maar ja, ik vind dit leuk, en voor niks komen, van alles steeds opnieuw doen en kritiek hoort er nu eenmaal bij. Nu ik toch moet wachten om de mensen die mijn make-up zouden verwijderen en me weer een normaal opgemaakt uiterlijk zullen gaan geven.

    Elena: Danku Danku, ik geloof dat je dat nu ook niet doet haha. Dat wordt het zeker! Dan zijn jullie helemaal in spanning en ik weet dan wat er is en wat komen gaat! Ik lach me nu al rot! Maar je bent echt heel erg lief! Ik spreek je misschien later nog, ik moet mijn telefoon nu uitdoen, want ik moet de set op. Ik hou van je! Ik zal niet denken dat jij me vermoord! Doeiiixx
    Zayn: Graag gedaan, wie zal zeggen of ik dat doe of niet haha. Daar zijn we het dan over eens, maar het duurt nog zolang! Ja laat ons maar lekker in de spanning zitten en daar moeten we dan maar mee leven. Het is dat je nu niet hier bent anders..nou ja eigenlijk niet heel veel. Ahh jij bent ook heel erg lief! Is goed en snap wat je bedoelt. Moet mijn telefoon ook uitdoen en succes. Ik hou ook van jou! Je bent te lief om vermoord te worden dus denk dat inderdaad maar niet (: Doeggxx

    Elena: Hé, ik heb de rest van de dag vrij. De scènes die nog worden opgenomen vandaag zijn zonder mij. De volgende keer ben ik weer nodig. Zal ik langs de Studio komen? Ik heb trek ik Starbucks, moet ik wat meenemen? En voedsel voor Nialler? Weet je wat, ik kom gewoon langs de studio, of je het nou leuk vind of niet. Laat wel even weten of je Starbucks wilt of niet. Doegx

    Het bericht is verzonden als er iemand aan komt om me te verlossen van mijn bloederige uiterlijk. Mooi dat ik weg kan vandaag. Ook al wil de rest niks, ik ga sowieso naar Starbucks. Hoewel het me sterk lijkt dat Niall niks wil eten, dat is onmogelijk.
    Als ik klaar ben met het schoonmaken en opmaken van mijn gezicht loop ik naar buiten door de straten van Londen. Zo daar heb ik trek in.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    Ik kijk even naar de andere twee jongen en haal dan mijn telefoon uit mijn zak om mijn What's App te lezen. Nog steeds probeer ik ze te overtuigen dat we er alles aan moeten doen om hier weg te gaan. Zo makkelijk geef ik dit dus echt op.

    Elena: Hé, ik heb de rest van de dag vrij. De scènes die nog worden opgenomen vandaag zijn zonder mij. De volgende keer ben ik weer nodig. Zal ik langs de Studio komen? Ik heb trek ik Starbucks, moet ik wat meenemen? En voedsel voor Nialler? Weet je wat, ik kom gewoon langs de studio, of je het nou leuk vind of niet. Laat wel even weten of je Starbucks wilt of niet. Doegx

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik lees dat ze langs de studio komt. Dat zal zorgen voor weer wat rust en wat minder gezeur gezien ze volgens mij niet echt blij met me zijn. Ik besluit om een berichtje terug te sturen aangezien we hier niets zitten te doen..of nou ja te wachten op de andere twee.

    Zayn: Hé daar hebben we dan beide geluk mee. Zo krijg ik de kans om je toch weer te zien. Dat je dat nog moet vragen..je bent altijd welkom. Starbucks klinkt ook goed en zou zeggen verras ons maar met wat je meeneemt. Als je het hier wilt overleven lijkt het me handig om ook wel wat voedsel voor Nialler mee te nemen. Dan zien we je zo en natuurlijk vind ik het wel leuk. Doeggxx


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Eenmaal bij Starbucks stal ik mijn scooter en loop naar binnen. Sommige mensen hebben wel door wie ik ben, voornamelijk mensen met kinderen, die me in de kinderfilm hebben gezien, en Directioners.
    'Zes koffie en acht muffins graag' zeg ik tegen het meisje achter de balie die me vaag aankijkt.
    'Heb je honger dat je acht muffins wil?
    'Nee, dat heet Niall Horan' lach ik. Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen want ik voel gelijk een aantal gillende meiden in mijn nek hijgen. Gelukkig gebaarde ze de mensen er geen aandacht aan te schenken en liep naar "achter" om mijn bestelling klaar te maken. Een mooi moment op mijn What's App even te bekijken.

    Elena: Hé, ik heb de rest van de dag vrij. De scènes die nog worden opgenomen vandaag zijn zonder mij. De volgende keer ben ik weer nodig. Zal ik langs de Studio komen? Ik heb trek ik Starbucks, moet ik wat meenemen? En voedsel voor Nialler? Weet je wat, ik kom gewoon langs de studio, of je het nou leuk vind of niet. Laat wel even weten of je Starbucks wilt of niet. Doegx
    Zayn: Hé daar hebben we dan beide geluk mee. Zo krijg ik de kans om je toch weer te zien. Dat je dat nog moet vragen..je bent altijd welkom. Starbucks klinkt ook goed en zou zeggen verras ons maar met wat je meeneemt. Als je het hier wilt overleven lijkt het me handig om ook wel wat voedsel voor Nialler mee te nemen. Dan zien we je zo en natuurlijk vind ik het wel leuk. Doeggxx

    Elena: Ik wacht nu op de spullen en dan kom ik naar de studio. Ik heb zes koffie en acht muffins. Iedereen één, en Niall drie. Nu moet ie wel blij met me zijn, niet? Ik hoop dat het een beetje warm is als ik aankom. Maar ja, ik zie je zo! Tot dadelijk! xx

    Het meisje stopt de bekers in zo'n kartonnen houdertje en de muffins in het zakje erbij. Zo nu naar mijn scooter en naar de jongens.
    Wauw, die studio is ook best groot. Ik loop naar binnen en zoek de jongens. Eenmaal gevonden sluip ik naar Zayn toe.
    'Boe!' roep ik in zijn oor waarna ik in lachen uitbarst.

    [Wahaha ik moet echt leren dat er geen dalijk is maar dadelijk --']

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:42 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [yay beter zo der de blonde pluk! :x]

    Zayn Javadd Malik

    Ondertussen ben ik al aardig ongeduldig geworden en kan dan ook niet meer wachten. Op dit moment kan je me vergelijkem met hoe Lou zich normaal gedraagt en laat me eerlijk zijn dat ik niet snap hoe hij het volhoud. Nog voor geluid van mijn telefoon afgaat, heb ik mijn What's App alweer geopend.

    Elena: Ik wacht nu op de spullen en dan kom ik naar de studio. Ik heb zes koffie en acht muffins. Iedereen één, en Niall drie. Nu moet ie wel blij met me zijn, niet? Ik hoop dat het een beetje warm is als ik aankom. Maar ja, ik zie je zo! Tot dadelijk! xx

    Zayn: Laat ze dan maar opschieten met de spullen en je bent echt een van de weinige die zorgt dat ik ongeduldig word. Klinkt goed, maar het allerbeste blijft toch dat je hier naartoe komt. Niall zal inderdaad blij zijn, maar hij is niet de enige. Denk dat dat wel zo is en tot zo. xx

    Ik gooi mijn telefoon daarna op de bank en een zucht verlaat mijn mond. Dit gedrag ben ik niet van mezelf gewend, maar ja zo zie je ook weer eens een andere kant van jezelf. Ik schrik me dood als iemand ineen 'Boe' in mijn oor roept en dan begint te lachen. 'Wie haalt het in zijn--.' Ik stop met praten als ik degene zie staan. 'Een simpel hallo was ook genoeg geweest..in plaats van dit' zeg ik met een grijns en geef haar een knuffel.'Maar ben echt heel erg blij om je weer te zien.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [yay beter zo der de blonde pluk! :x]


    ( Volgens mij vinden we dat allemaal)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet zo uit eten en een vriendin blijft slapen dus ik reageer later weer...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [mag ik laatste reactie van Lou?]

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Als de rest dat ook vind is er waarschijnlijk toch wel eens kans zijn dat dat gebeurd' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. Het lijkt me niet dat ze zin hebben om met ons te werken als we er toch geen zin in hebben, maar aan de andere kant eet je het toch maar nooit. 'We waren ook best wel snel weg en komt wel goed uit' zeg ik met een glimlach en knik. dus de sneller is het tijd voor leukere dingen. Niet dat dit niet leuk is, maar soms heb je er gewoon geen zin in. 'Zoals bijna altijd' zeg ik dan en knik. 'Lijkt me een goed plan en dat dan doen we dat toch.' Ik kijk hem aan en weet wel waar hij aan denkt. 'Dat ben ik ook met je eens zoals altijd en natuurlijk wel' beantwoord ik de vraag van Harry en glimlach even. Mijn blik gaat erna even naar de studio en toch verbaasd dit me ook weer. 'Hadden ze soms door dat we toch opgebeld zouden worden om te komen werken?'


    (Volgens mij was het deze)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké maar ga nu naar vriendinnen, ben 10 uur terug. misschien reageer ik tussendoor nog maar denk het niet]