• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zayn Malik
    'Goed zo.' zei ik meteen een stuk vrolijker.
    'Luister Haz, niet om nu ineens emotioneel te gaan doen. Maar je bent de enige van de jongens waar ik nog echt goed contact mee heb, en dat wil ik niet zomaar verpesten.' gaf ik serieus toe.
    Het was zo. Ook al had ik het nooit verwacht dat ik uiteindelijk nog het meeste om zou gaan met Harry, was deze vriendschap me heel wat waard. Ik had eerder verwacht dat Harry bij Louis bleef, en ik meer met Liam om zou blijven gaan. Maar hem sprak ik eigenlijk nooit meer. Niet door ruzies of zo, maar het contact was gewoon doodgelopen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Joanne Mikayla Brights
    "Dat kost alleen maar geld. En bovendien vind ik het wel leuk om mensen op te sporen." Grijnsde ik.

    (Kort , maar ik ga slapen. Doei.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson.

    Ik luisterde naar Rhoda's verhaal en begon weer zachtjes te jammeren toen ze het mes in mijn zij zette. Toch liet ze het vallen, wat me duidelijk verbaasde. Ze liet zichzelf zakken op de grond en ik hoorde dat ze zachtjes schreeuwde.
    Wat deed zij nou?! Was dit een speciaal geloof of zo...?
    "Als ik je vrijlaat, dan ga je zeggen wat je hebt meegemaakt is het niet? Dan ga ik worden opgepakt omdat jij en je vrienden me gaan vinden, heb ik gelijk?" vroeg ze toen ze uiteindelijk opkeek.
    Ik beet op mijn lip. Ja, dat was eigenlijk mijn plan geweest, ja... Ik antwoordde niet en staarde haar ongelovig aan. Wauw, ik wist dat Harry het nog voor elkaar zou krijgen om een meisje letterlijk voor zijn voeten te laten vallen, en Zayn misschien ook nog... Maar mij?!
    "Roep maar, zorg dat ze je hoort." mompelde Rhoda.
    Ik zuchtte diep en schudde twijfelend mijn hoofd. Dit wilde ik zo niet... Ik had nog nooit een vijand gezien die zo met me omging! Alsof ze medelijden met me had...
    "Ik ga je niet verraden." zei ik zacht, wetend dat ik hiermee in de problemen zou geraken. Maar Rhoda gaf om me, dacht ik... Anders zat ze hier niet sentimenteel te doen, toch? "Denk ik..."
    Ik hoorde wat M tegen me zei, maar antwoordde niet. Ik kon moeilijk ontsnappen als ik vastzat, M!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Charabella Aidenn Borges

    'Oh kom op, zeg!' Zuchtte ik en ik keek boos Joanne aan. 'We beroven een bank, geven het geld aan iemand, volgen hem, schieten hem neer en dan schok ik die onnozele sukkels van geheimagenten uit' mompelde ik. 'Hoe simpel is het? Oh wat gemeen, sorry, likje?' Vroeg ik aan Joanne toen ik het ijsje half in haar gezicht duwde.

    [Trusten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louise Mackenzie
    "Zorg dat ze je losmaakt. Acteer. Je bent goed bezig." Zei ik even tegen hem.
    (Ik kon t niet laten..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    "Goed zo!" zei Zayn meteen een stuk vrolijker.
    Ik knikte zachtjes, waarna ik even naar mijn schoot keek en met de plooien van mijn vest speelde.
    "Luister Haz, niet om nu ineens emotioneel te gaan doen. Maar je bent de enige van de jongens waar ik nog echt goed contact mee heb, en dat wil ik niet zomaar verpesten." zei Zayn opeens, waardoor ik opkeek en zachtjes lachte.
    "Sorry, maar volgens mij ben je telepathisch aangelegd. Ik dacht namelijk precies hetzelfde." zei ik, waarna ik mijn hoofd een tikkeltje schuin hield.
    Ik wist eigenlijk ook wat Zayn nu ongeveer dacht. Dat deze puppy wel achter Louis aan zou blijven lopen... Maar dat deed ik niet, nee. Normaal gesproken had ik het wel gedaan, hoor...


    Reading a good book is like taking a journey.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:28 ]


    Happy Birthday my Potter!


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Ik schudde mijn hoofd. Je kon aan zijn gezicht zien dat hij zo verbaasd was. Hij kreeg medelijden met me, iets wat ik niet wou, ik verdiende het niet. "Je moet niet liegen tegen me Louis" zei ik simpel, waarna ik naar hem toeliep. Ik maakte de handboeien los en liep naar een stoel die ik naar hem toeschoof. "Je vindt me nu vast zo raar, maar om eerlijk te zijn, ik ben het ook". Ik nam een EHBO doosje, ja ik had dat hier gezet, het kon altijd gebeuren dat een gevecht uit de hand liep, en liep naar hem toe. Ik nam een 2e stoel mee en zette die voor hem neer waar ik op ging zitten. "Weet je waarom ik mensen ben beginnen vermoorden ? Nee natuurlijk niet, de waarheid is dat het een opdracht was van een ander, ik vermoordde mensen omdat het me een kick gaf, nu heb ik het er alleen maar moeilijker mee en kan ik alleen mensen vermoorden waarvan ik weet dat ze iets fout gedaan hebben, ik wil mijn vriendinnen niet teleurstellen, maar dat gebeurd sowieso, dus nu ik er zo over nadenk, het is misschien beter dat ik word opgepakt". Ik tuitte mijn lippen en fronste eventjes. Wauw, ik praatte echt veel. Ik had trouwens net mijn gehele verleden aan een geheim agent verteld, terwijl mijn vriendinnen amper wisten wat er in me omging. Mijn ogen werden groot maar ik schudde mijn hoofd. Het kon me ook allemaal niet meer schelen. Ik nam een watje uit de doos en deed er wat ontsmettingsmiddel op waarna ik het aan hem gaf, bedoeld voor de wonde in zijn zij, "Mij vertrouw je toch niet, dus je kan het beter zelf doen". Ik keek hem eventjes aan en zuchtte, "En de reden dat je nu los bent en dat je niet daar dood hangt is omdat je niets misdaan hebt en omdat je veel te schattig bent, al moet ik dat nu zo gewoon tegen je zeggen, er zijn vast vrienden die je gaan missen of zo".

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:31 ]

    (Mensen ik ben dyslectisch. Zo houd ik dit niet bij -_-)


    Happy Birthday my Potter!

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Ik nam plaats achter de computer van M en sloot mijn draagbare harde schijf aan. Ik nam het contact met Louis over en zorgde ervoor dat ik beeld en geluid had. Ik keek even naar de map met de coördinaten van Louis en zuchtte. Waarschijnlijk zou hij zonder hulp niet behendig genoeg zijn om weg te komen.
    'Een goede dag agent 002. Ik ben de nieuwe Q en heb het even van M overgenomen. Zeg je vriendin gedag van mij,' zei ik grinnikend. Ik merkte echter dat M keek en hield toen maar weer op met mijn opmerkingen.
    'Je hebt te maken met iemand waarvan de kans groot is dat ze je makkelijk bij kan houden. Leidt haar dus niet zomaar naar MI6!' Ik keek even schuldig naar M, maar ik beschikte soms nou eenmaal over meer informatie dan zij.
    'Kijk in je linkerbroekzak. Er zit als het goed is een aansteker in. De vlam is alleen een stuk groter dan normaal. Waarschijnlijk kan dat een voorsprong bezorgen. Ik zal een wapen voor je regelen, maar ik wil eerst dat je daar wegkomt. Hier heb ik slecht beeld.'

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Nu heb ik de neiging om met Charabella naar Louis en Rhoda te komen ;< ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    [Kan niet ;p Je weet ze niet zijn, haha. Rhoda is zo geen mannenhater als Bella, ik vind het echt eng gewoon hoe Bella doet soms ;p]

    Louis William Tomlinson.

    "Je moet niet liegen tegen me, Louis." zei ze simpel, waarna ze naar me toeliep en me losmaakte. Zo verbaasd als ik was ging ik ook nog eens zitten op de stoel die ze voor me neerzette ook!
    "Je vindt me nu vast zo raar, maar om eerlijk te zijn, ik ben het ook." zei Rhoda, waarna ze een tweede stoel pakte en tegenover me ging zitten. Ik zweeg. Eigenlijk zou ik nu M haar commando moeten opvolgen en mezelf uit de voeten maken, maar ik kon dit meisje hier niet laten zitten. Eigenlijk kon ik dat wel, maar ze gaf om me. Anders had ze me gewoon koelbloedig vermoord.
    "Weet je waarom ik mensen ben beginnen vermoorden ? Nee natuurlijk niet, de waarheid is dat het een opdracht was van een ander, ik vermoordde mensen omdat het me een kick gaf, nu heb ik het er alleen maar moeilijker mee en kan ik alleen mensen vermoorden waarvan ik weet dat ze iets fout gedaan hebben, ik wil mijn vriendinnen niet teleurstellen, maar dat gebeurd sowieso, dus nu ik er zo over nadenk, het is misschien beter dat ik word opgepakt." legde ze uit, waardoor ik echt even goed moest nadenken wat ze nou allemaal tegen me zei.
    Ik vond het vreemd dat ze mij, een geheim agent, gewoon alles eventjes vertelde. Was dit een truc? En het leuke was ook nog dat dit een van de eerste keren was dat ik met mijn mond vol tanden stond. Ik was gewoon sprakeloos!
    Opeens gaf Rhoda me een watje met ontsmettingsmiddel, althans, ik gokte dat het ontsmettingsmiddel was...
    "Mij vertrouw je toch niet, dus je kan het beter zelf doen." zei ze.
    Ik fronste, maar liet het watje toch uit mijn handen vallen. Neem niks aan van je kidnapper... Het spookte gewoon door mijn hoofd!
    Ik beet op mijn lip en sprong op, waardoor de stoel naar achteren viel en ik een excuus mompelde. Het was beter dat ik vertrok, anders zou M misschien doorkrijgen wie Rhoda was... Ik negeerde de nieuwe Q voor het gemak. Leuk voor die aansteker... Ik reageerde dadelijk wel op haar.
    Ik trok het oortje uit mijn oor en beet op mijn lip terwijl ik het uitzette. Dit was strikt verboden...
    "Ik ga je niet verraden, Rhoda. Vertrouw me maar. Een keer..." zei ik zacht.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rider schreef:
    (Mensen ik ben dyslectisch. Zo houd ik dit niet bij -_-)


    (Sorry! Zelf hou ik het met mijn twee personages ook heel moeilijk bij, vooral als ik met Louis een dubbel gesprek heb... :\ Ik probeer wat rustiger te reageren voor je. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (In wat voor gebouw zitten ze enzo? Dan kan ik daar wat mee, aangezien mijn personage dat kan zien en ik het niet weet :') En thanks dat je wat langzamer gaat. Het is gewoon dat mijn personage geen domme impulsieve dingen kan doen, ik moest nog bij lezen en nog reageren )


    Happy Birthday my Potter!