• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rider schreef:
    (In wat voor gebouw zitten ze enzo? Dan kan ik daar wat mee, aangezien mijn personage dat kan zien en ik het niet weet :') En thanks dat je wat langzamer gaat. Het is gewoon dat mijn personage geen domme impulsieve dingen kan doen, ik moest nog bij lezen en nog reageren )


    (Geen idee, iets met een trap in ieder geval... Een ondergrondse kelder of zo? :') Met twee stoelen, een tafeltje en een deur.
    Nee, dat snap ik. Jij kan ook niks eraan doen dat het allemaal wat ingewikkelder is, dus moeten wij ons maar even aanpassen. Is toch niet zo moeilijk, die kleine minuut verschil om te wachten en iemand de tijd te geven om bij te lezen is geen moeite, vind ik. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Charabella is ook eng, daarom is ze zo uniek. Ze is gewoon een kind van vier in het lichaam van een achttienjarige die perfect kan omgaan met tasers en een revolver. Als je haar de kans geeft vermoordt ze ook niet iedereen. Ze luisterdt naar haar vriendinnen voordat ze wat doet]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Ik gromde toen hij mij negeerde en zijn oortje uitdeed. Geïrriteerd gaf ik hem via de multifunctionele aansteker een zachte stroomstoot en bedacht wat nu te doen. Waar ik ook werkte, ik werkte met een stel idioten. Hij had nu allang weg kunnen komen daar, of die aansteker kunnen gebruiken om haar vast te zetten. Zo was dam misschien behendig, maar ik had overzicht (voor zover dat kon in die kelder) en ik kon hem spullen bieden.
    'Louis, laat dat kind zitten en luister naar ons, achterlijke idioot die je bent!' bromde ik, wetend dat hij het waarschijnlijk niet zo horen. Waarom lieten mannen zich altijd maar inpalmen door knappe chicks.
    'Hij heeft het contact verbroken. Moet ik de auto eropaf sturen?' vroeg ik aan M.


    Happy Birthday my Potter!


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik keek naar hoe hij het watje had laten vallen. Verbaasd keek ik naar de stoel die achteroverviel en hij die opsprong. Het oortje haalde hij uit zijn oor. "Vertrouwen ? Waarom zou ik jou vertrouwen als jij me nog niet eens vertrouwt ? Ik wil gewoon helpen, want het is maar dat je het weet, het mesje dat ik gebruikt heb snijd diep, dus het is beter dat het ontsmet wordt" zei ik waarna ik onschuldig mijn handen omhoog stak. Ik beet zacht op mijn lip en keek rond. Waarom was ik hier ooit aan begonnen ? Waarom had ik hem niet gewoon kunnen laten liggen, zodat hij Bella kon aangeven ? Oké, no offence tegen haar, ze was echt enorm leuk, maar ze maakte me echt bang. Ik ging rechtstaan en nam het watje van de grond om het in de vuilbak te gooien. Ik keek naar Louis. Hij had zijn oortje uitgezet. Dat was een feit. Ik probeerde zijn blik te vangen, wat na een eventjes ook lukte. Donkerbruine ogen staarden in de van hem, oceaanblauw, zoiets.
    "Why am I doing this ?" vroeg ik mezelf mompelend af, "Oké, ik vertrouw je" mompelde ik uiteindelijk, "Laat me hier geen spijt van krijgen". Ik nam een paar messen en stak die terug vast. Als je wist waar ze zaten viel het op, maar als je het niet wist waren ze ontzichtbaar.
    "Wat ben je van plan ?".

    CxStylinson schreef:
    Harry Edward Styles.

    "Goed zo!" zei Zayn meteen een stuk vrolijker.
    Ik knikte zachtjes, waarna ik even naar mijn schoot keek en met de plooien van mijn vest speelde.
    "Luister Haz, niet om nu ineens emotioneel te gaan doen. Maar je bent de enige van de jongens waar ik nog echt goed contact mee heb, en dat wil ik niet zomaar verpesten." zei Zayn opeens, waardoor ik opkeek en zachtjes lachte.
    "Sorry, maar volgens mij ben je telepathisch aangelegd. Ik dacht namelijk precies hetzelfde." zei ik, waarna ik mijn hoofd een tikkeltje schuin hield.
    Ik wist eigenlijk ook wat Zayn nu ongeveer dacht. Dat deze puppy wel achter Louis aan zou blijven lopen... Maar dat deed ik niet, nee. Normaal gesproken had ik het wel gedaan, hoor...


    Zayn Malik
    'Sorry, maar volgens mij ben je telepathisch aangelegd. Ik dacht namelijk precies hetzelfde.' zei hij en hij hield zijn hoofd een tikkeltje schuin.
    Ik knikte. 'Wie weet vangt mijn kuif wel signalen op van jou gedachten.' zei ik grijnzend.
    Ik zuchtte en hing weer achterover in de bank.
    'Ik wil iets doen!' zeurde ik en ik zette een preullipje op.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson.

    Ik piepte zachtjes toen ik opeens een stroomstoot voelde en pakte de aansteker uit mijn zakken. Ik wist dat ik hartstikke fout bezig was, maar ik kon het niet riskeren dat Q me zou horen praten met haar als ik haar naam per ongeluk zei. Dat kon haar levenslang kosten! En als ze tegenwerkte werd het misschien nog wel eens haar dood...
    Ik luisterde naar Rhoda en haalde mijn schouders op. "Het is niks, wonden genezen vanzelf."
    Ik knikte tevreden toen ze zei dat ze me vertrouwde, waarna ze de messen weer op de goede plek verborg. Ik moest toegeven, ze was slim... Ik beet op mijn lip toen we oogcontact hadden en schudde lichtjes mijn hoofd.
    "Wat ben je van plan?" vroeg ze uiteindelijk.
    Ik haalde mijn schouders op. "Niks. Ik praat met Q, zorg ervoor dat ik je naam niet noem en laat je verder met rust."
    Ik zuchtte en deed het oortje weer in, waarna ik zachtjes gromde.
    "Moest dat? Die stroomstoot?!" beet ik haar toe. Niet echt handig om ruzie te gaan zoeken met Q Louis... M maakte je nog eens af. Ik beet op mijn lip en mimede een 'sorry' naar Rhoda, waarna ik de aansteker pakte en haar onhandig insloot in een cirkel van vuur.
    "Dat vuur gaat toch wel uit?!" vroeg ik aan Q, een beetje benauwd terwijl ik weg begon te lopen.
    Ik hoopte dat Rhoda me begreep en dat ik haar niks zou doen, maar als dat vuur haar levend zou verschroeien had ik mezelf toch mooi aan geprijsd...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Voelt zich diep beledigd. Verveeld zich dood]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oeh, nu ziet Charabella vuuuuur! Kan ze nu inspringen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles.

    Zayn knikte. "Wie weet vangt mijn kuif wel signalen op van jouw gedachten." zei hij, waarna ik mijn hoofd schudde terwijl ik grinnikte.
    "Ja, net als een antenne zeker... Weet je wel hoe lang je kuif is?!" riep ik uit, waarna ik naar zijn kuif keek en fronste.
    Zayn zuchtte en ging weer achterover zitten in de bank. "Ik wil iets doen!" zeurde hij, waarna hij een pruillipje opzette.
    "Je klinkt nu net als Lou." zei ik nonchalant, waarna ik even op mijn lip beet. Nu ik zo over hem nadacht miste ik Louis toch wel... "We kunnen naar de stad gaan en daar wat rondlopen?" stelde ik voor.

    (Nu kan Charabella ze ook vinden in de stad of zo...? Je kan kiezen. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Ik had net de programma's voor het nieuwste MI6 Aston Martin model tevoorschijn gehaald, toen Louis stem weer door de luidspreker kwam. 'Moest dat? Die stroomstoot?!' Ik rolde met mijn ogen en negeerde de opmerking. Hij was degene die dom bezig was en niet luisterde. Dan moest hij ook niet zeuren.
    'Dat vuur gaat toch wel uit?!' vroeg hij opeens benauwd en ik haalde het beeld tevoorschijn voor zover ik dat had. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik merkte dat dat mens omsingeld was door vlammen en nergens heen kon.
    'Ik kan het weer uit laten gaan ja,' antwoordde ik droog. 'Maar dan moet je mij wel een rede geven om dat te doen. Bovendien is het nu de bedoeling dat je zo snel mogelijk terug komt naar MI6.'


    Happy Birthday my Potter!


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op, "Ook goed". Een geheim agent die niets van plan was, ja tuurlijk. Ik volgde het allemaal niet goed, maar van het 1 op het andere moment stond ik in een cirkel van vuur en was Louis aan het weglopen.
    "Dat krijg je dus als je een agent vertrouwt" mompelde ik waarna ik mijn lippen even tuitte. Ik haalde mijn schouders op. Eitje. De stalen buizen die over het gehele plafond liepen, en waar Louis daarnet aan vastzat, hielpen me ook altijd. Ik sprong op en klemde mijn beide handen om een buis waarna ik wat begon te slingeren. Zodra ik ver genoeg kwam liet ik mijn handen los en kwam neer. Dit was zo makkelijk. Ik likte over mijn lippen heen en liep Louis snel achterna, "Leuk om je te leren kennen" glimlachte ik naar hem waarna ik van de trap sprong die hij aan het aflopen was. Ik kwam neer en maakte een koprol om mijn val te breken. Meteen begon ik te lopen en sloeg snel een straatje in waarna ik via een brandladder het gebouw opkroop. Ik kende deze stad vanbinnen en vanbuiten. Ik ging op het dak zitten en sloot mijn ogen. Hij had gezegd dat hij me hier buiten ging houden. Kon ik hem wel vertrouwen ? Hij had me zomaar achtergelaten ! Of misschien wist hij dat ik eruit ging raken. Nee, dat betwijfel ik.

    Louis William Tomlinson.

    Ik liep door terwijl ik wachtte op antwoord van Q.
    "Ik kan het weer uit laten gaan, ja. Maar dan moet je mij wel een reden geven om dat te doen. Bovendien is het nu de bedoeling dat je zo snel mogelijk terugkomt naar MI6." zei Q, waardoor ik snel een schietgebedje deed dat ik haar over zou kunnen halen.
    "Omdat... Ik geen zin heb om nu al een moord op mijn geweten te hebben. En het valt echt niet op als er een verschroeid lichaam daar ligt, toch?" zei ik op een sarcastische toon, waarna ik zuchtte. "Ja ja, ik kom er al aan... Ik ben wel lopend hoor!"
    "Leuk om je te leren kennen!" hoorde ik ineens achter me, waardoor ik een kreet slaakte en opgelucht zuchtte toen ik merkte dat Rhoda weg was gekomen.
    "Q... Laat maar zitten met dat vuur. Ik kom er al aan..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja, laat Zayn en Harry maar komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Ik zag op de buitencamera's dat onze hoofdverdachte binnen tien seconde ontsnapt was en bedacht mij dat ik of omgeven was door domme mensen, of dat dit de achterlijkste agent ooit was. Hij had niet voor niets Licence to kill. Waarvoor dacht hij dat het was, de sier? Ik zuchtte diep en haalde de harde schijf uit de computer.
    'I know,' zei ik geïrriteerd tegen 002. 'Byebye en veel plezier met M straks.' Ik verbrak het contact en wandelde rustig terug naar mijn eigen lab. Ik was echt beland in een wereld vol idioten.

    (moet naar bed)


    Happy Birthday my Potter!

    [Abo, ga morgen denk ik alles bijlezen en anders zou een kleine samenvatting/tip waar ik kan inspringen handig zijn :Y)}


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa