• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Kijk is aan. Zeg maar wat ik nog meer moet veranderen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik reageer nog en dan ga ik mijn bedje in. :3)

    Harry Edward Styles.

    Met mijn handen probeerde ik naar mijn hoofd te reiken, totdat ik tot de conclusie kwam dat ik vastzat. Ik schudde verward mijn hoofd en zocht de kamer rond. Mijn zicht was wazig en ik was duizelig, vast en zeker door de klap.
    Nadat ik een paar keer geknipperd had met mijn ogen keek ik op. Ik piepte zachtjes toen ik een revolver tegen mijn hoofd aanvoelde en probeerde mijn handen weer los te rukken, maar tevergeefs. Ik stond onder schot, had geen wapen en Zayn volgens mij ook niet.
    Zayn? Was het Zayn die tegen me aanleunde? Of vastgebonden zat? Een van die twee in ieder geval... Ik probeerde met mijn ellebogen in Zayn's rug te porren, hopend dat hij zou reageren. Vanbinnen deed ik volgens mij een stuk of vijf schietgebedjes terwijl ik niet eens gelovig was, maar die revolver wakkerde toch wel wat angst aan.

    (Hoop dat het zo goed is, anders pas ik het morgen aan. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Sorry dat ik zo uitviel. Dat was niet mijn bedoeling]

    Charabella Aidenn Borges

    'Zal ik is zo aardig zijn om wat over mij te vertellen? Nou, ik vermoord elke man of jongen die ik zie. Wat leuk, he? Ik wil dat vrouwen de wereld overnemen. Jaja, ik ben gestoord, dat heb ik nu al duizend keer moeten aanhoren' mompelde ik. Ik draaide Harry's hoofd, zodat ie me aankeek. 'En ik heb nog twee vrienden bij me. Zeg het maar: wil je een snelle en een dood die je niet voelt, of wil je een langzame en pijnlijke dood?' Fluisterde ik zacht. Mijn chocoladebruine ogen schoten fel in het rond en ik maakte mijn haar los. Ik had nogsteeds de revolver tegen zijn hoofd gedrukt en ik hield met mijn vinger zijn kin vast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    [Laatste reactie voor ik ga slapen, en nu hebben ze teminste een middel om hun te verdedigen, anders is het niet eerlijk ;3]

    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik was van het dak afgekomen en had me een paar conclusies gemaakt. Sommige waren verschrikkelijk, voor mijn vriendinnen dan, niet voor mij. Zo was ik erachter gekomen dat ik wou stoppen met het gehele moordgedoe en nog iets van mijn leven wou maken. Ik had ook iets anders ontdekt. Namelijk dat ik Louis misschien iets te leuk vond om goed te zijn. Maar, tja, niemand die dat moest weten. Ik liep het appartement binnen, klaar om al mijn bezittingen hier weg te nemen, tot ik de stem van Bella hoorde praten. Nee niet weer. Een kreun verliet mijn gezicht waarna ik de kamer binnenliep. "Wat een verrassing" mompelde ik sarcastisch, "Bella, waarom doe je dit steeds ? Kan je niet beginnen met al de rest van de wereld ?". Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde lichtjes mijn hoofd waarna ik naar Zayn liep. Lang leve goede info. Ik ging op mijn knieën zitten en legde mijn ellebogen op zijn schoot zodat mijn handen net naast de zijne terechtkwamen. Subtiel natuurlijk, Bella was te gefocust op Harry. Ik keek de jongen doordringend aan waarna ik het mesje vanop mijn pols in zijn handen stak. "Bella, doe die revolver weg, je hebt genoeg mensen vermoord vandaag, ze lopen niet weg" zei ik, toen ik haar aankeek. Ik wist dat ze ging doen wat ze van me wou. Ik haalde mijn iPhone uit en legde die op tafel waarna ik haar de kamer uittrok. "Hej, ik zat te denken, ik wil hier weg, op mezelf wonen, zelfstandig zijn, wil je me helpen met inpakken ?". Ik keek haar onschuldig aan en zette een lieve glimlach op, "Oh damn, ik ben mijn telefoon vergeten !". Ik liep terug naar de kamer waar de jongens zaten en sloot de deur netjes achter me. Ik nam mijn iPhone en stak die terug in mijn broekzak waarna ik het raam opende dat zich in de kamer bevond. "Louis legt het wel uit" mompelde ik, toen ik Zayn ietwat verbaasd zag kijken.

    Charabella Aidenn Borges

    Ik werd woedend. Nu moest Rhoda uitkijken. Snel deed ik de deur open en zuchtte. 'Sorry, lieve Rhoda' fluisterde ik in haar oor. 'Tot morgen' zei ik erachterna en ik gaf haar een schok met mijn tasers, zo dat ze niet gewond kon raken maar wel bewusteloos was. Ik pakte het mesje uit Harry's handen, knoopte het touw nog een keer goed vast en sloot het raam. Voor de tweede keer hield ik de revolver tegen Harry's hoofd aan. 'Als ik jullie nu laat gaan, dan word ik gepakt. Daar heb ik niet zo'n zin in' fluisterde ik in hun oren. Sierlijk bewoog ik me naar Rhoda en mompelde "Het spijt me" in het Spaans. Ik tilde haar op en bracht haar naar de kamer zonder ramen of wat dan ook. Ik deed de deur alleen op slot omdat ik wist dat ze er toch uit zou komen. De sleutel stopte ik in mijn zak en ik liep weer naar de jongens. Daar ging ik voor ze op de grond zitten. Als ze een onverwachte beweging maakten, kon ik ze neerschieten. 'Rhoda heeft wel gelijk. Maar ik kan jullie niet laten gaan. En voor het eerst in mijn leven zijn jongens te schattig om te doden' overlegde ik met mezelf. 'Wat moet ik doen?' Vroeg ik alsof Harry en Zayn mijn adviseurs waren.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 1:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles.

    Oké, in het korte moment van angst was er veel gebeurd. Dan word je bijna doodgeschoten, dan komt er een ander meisje die over Louis begint en nu was die ander weer terug!
    "Wat hebben jullie met Louis gedaan?!" schreeuwde ik kwaad. Aan mijn beste vriend kwam je niet zomaar, als ze dat soms dachten.
    Ik gromde en begon wild te spartelen in een poging om opnieuw los te komen. Dacht die chick soms dat ik gek was? Hallo, ik was een keizer in knopen leggen en knopen losmaken...
    "Wat moet ik doen?" hoorde ik het meisje ineens zeggen.
    "Je bek dichthouden, dan is het hier een beetje stiller." beet ik haar toe, zo gefrustreerd als ik was. Kon mij het deren dat ik een kogel door mijn hoofd kreeg... Dadelijk was er iets met Louis gebeurd... Dat vergaf ik die meiden nooit!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights
    Schuin keek ik naar de bewusteloze Rhoda en naar Zayn en Harry die vastgebonden waren. Ik zuchtte en pakte in een simpele beweging de revolver van Bella af. "Ik zei , doe rustig!" Riep ik. Ik deed de blinddoek van de jongens af en keerde me weer terug naar Bella. "Dit was mijn plan. En als jij het gaat verpesten.." Ik drukte de revolver tegen haar hoofd aan. "Een klein beweging , ben je dood." Siste ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Waarom gaan jullie zo snel?! Ik moet mijn rol nog invullen... Maar vandaag is de laatste dag van mijn proefwerkweek... Maar alvast, wat heb ik allemaal gemist?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet weg. Dalij reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ehm, 7 pagina's ik zie dat de meiden in contact zijn gekomen met de jongens. Samenvatting? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ik zet wel een samenvatting neer.

    Rhoda, Charabella en Joanne zijn bij Zayn en Harry, die ze ontvoerd hebben.
    Louis is op weg maar de thuisbasis, waar M op hem wacht. Q zit daar ook ergens.
    Liam en Niall hebben nog niks gezegd.)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Ik werd wakker in een kleine donkere kamer. Ik wist wel wat er gebeurd was, Bella kon er niet tegen dat ik die agenten wou vrijlaten omdat ze dan opgepakt kon worden. Ja, die angst had ze niet toen ze een bewusteloze agent achterliet in een cafeetje, hij zou ook zomaar kunnen opstaan en een verklaring gaan afleggen. Ja, ik had het over Louis. Ik zuchtte en nam een mesje uit mijn broeksrand. Ik liet mijn vinger over het mes glijden en knikte, deze was vast wel dun genoeg. Ik stak het mesje tussen de deur en prutste wat ermee. De deur liet los waardoor ik naar buiten stapte en even naar het geschreeuw luisterde. Met simpele passen liep ik het kamertje terug binnen en boog voorover naar Harry's oor. "Ze had hem bewusteloos achtergelaten, ik heb hem meegenomen met de bedoeling hem te vermoorden, maar ik kon het niet, hij is naar de basis denk ik". Ik deed het voor zijn eigen bestwil ! Als hij nog meer ging schreeuwen zou Bella helemaal freaken en zou ze hem alsnog doodschieten. Ik likte over mijn lippen heen en opende het raam terug. "Morgen kom ik mijn spullen wel halen" deelde ik mee waarna ik het raam uitsprong zodat ik op het gebouw voor ons terechtkwam. Alles wat ertussen zat was een klein steegje, dat kon echt iedereen. Ik liep naar de zijkant van het gebouw en nam zo de brandladder naar beneden. Toen ik beneden stond deed ik mijn haren los zodat ik al iets minder wind had om mijn hals en vervolgde mijn weg tussen de vele kleine steegjes om zo in het park uit te komen.

    Harry Edward Styles.

    "Ze had hem bewusteloos achtergelaten, ik heb hem meegenomen met de bedoeling hem te vermoorden, maar ik kon het niet, hij is naar de basis denk ik." hoorde ik een ander meisje tegen me fluisteren.
    Ik had gemerkt dat er nu drie meiden in de kamer waren. Oh nee, eentje was nu weggegaan... Die andere twee hadden ruzie.
    Ik zuchtte opgelucht, wetend dat Louis veilig was. Nu ik kon rondkijken was het een stuk makkelijker. We zaten in een appartement, en Zayn zat inderdaad tegen me aan geplakt. Hoe ik dat doorhad? Ik voelde Zayn's haar in mijn nek strijken. Ja, ik herkende zijn haar...
    "Zeg dames, ik weet dat ik aantrekkelijk ben, maar een ruzie is niet nodig hoor..." mompelde ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda E. E. Ramirez.

    Zacht bijtend op mijn lip keek ik rond. Ik moest een slaapplaats vinden voor deze nacht, want ik ging niet terug. Ik stond op van mijn bankje en liep wat door het park. Mijn weg stopte bij het meer waar ik aan ging zitten. Mijn vingers stak ik even in het water en maakte rondjes. Na eventjes haalde ik mijn vingers er weer uit en liet me achterover vallen op het gras. Mijn bruine haren lagen verspreid langs mijn gezicht waardoor ik hoopte dat niemand erop trapte of op ging zitten, dat kon ik nu wel missen. Ik legde mijn handen op mijn buik die zachtjes op en neer ging. Ik likte even over mijn lippen en zuchtte. "Waar kan ik nu nog een slaapplaats vinden ?" mompelde ik in mezelf. Ik kon niet terug naar de plaats waar ik Louis mee had genomen, dat was gevaarlijk en het was koud daar 's nachts.

    Camille Safyrah Zodian
    Ik hoor veel gestommel beneden, en met mijn mes getrokken loop ik de trap af. Eenmaal daar aangekomen, zie ik Joanne en Charabella staan, en twee jongens zitten vastgeknoopt op de grond. 'Hoi.' zeg ik kil. Ik loop naar de jongens en hurk voor hen. De krullenbol trek ik bij zijn kin omhoog om hem aan te kunnen kijken, en ik zie dat hij verschrikkelijk knap is. 'Oh, god.' mompel ik. Ik bekijk de andere jongen ook, hij is wat getint en heeft ravenzwart haar. 'De krullenbol is leuker.' concludeer ik, en ik sta op. 'Nou vertel, welk feestje heb ik gemist? En sinds wanneer ontvoeren we en doden we dan pas?' Ik kijk de jongen met de krullen nog eens aan, en zijn groenige ogen glinsteren een beetje. Te gek, waarom bestonden er ook al weer knappe jongens?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.