• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charabella Aidenn Borges

    Soepel rende ik langs huizen en appartementen. Toen ik door een raam keek, zag ik ze. Harry en Zayn. Sierlijk klom ik ongezien op het dak en haalde een speldje uit mijn haar, waarmee ik de deur openmaate en zacht de kamer insloop. Toen ze me niet doorhadden, zette ik mijn tasers in hun nekken. Toen ik er zeker van was dat ze bewusteloos waren, pakte ik hun kragen vast, gooide het ijsje weg, sleepte hun mee naar ons appartement, bond ze daar aan elkaar vast, bond hun handen en voeten vast en gaf hun handen en voeten schokken zodat die nog wel even verlamd waren. Daarna deed ik de blinddoeken om en wachtte.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 0:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Even tussendoor, aangezien ik een opleiding doe voor politie is het heel irritant om te lezen hoe tasers opgevat worden. Een taser hoef je niet tegen iets of iemand aan te houden, het schiet kleine pinnetjes af die stroomschokken geven en dat kan dus vanaf afstand. Sorry, maar dat moest ik even kwijt haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ghehe, weet ik maar ik vind het leuk als ze tegen iemand aan worden gehouden ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    [Even een vraagje. Hoe kan een meisje 2 jongens dragen die allebei groter en zwaarder zijn dan haar ? ;3]

    Lifeisajoke schreef:

    [Even een vraagje. Hoe kan een meisje 2 jongens dragen die allebei groter en zwaarder zijn dan haar ? ;3]


    [+1]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 0:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dit is zo onrealistisch dat ik niet eens weet hoe ik moet reageren.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Dit is zo onrealistisch dat ik niet eens weet hoe ik moet reageren.]


    (Ik snap wat je bedoelt, maar ik reageer er maar op... Al moet ik wel zeggen dat Charabella wel héél krachtig is... Ze kan alles maken en niemand kan erop reageren of zichzelf verdedigen. Depay heeft trouwens wel een punt dat het onrealistisch is... Ik snap je theorie in ieder geval niet, maar het zal wel weer aan mij liggen. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Die woorden zocht ik dus. Charabella kan alles doen zonder dat iemand erop kan reageren of zichzelf kan verdedigen. Misschien ligt dat aan jou manier van RPG'en, en dat je een beetje beslist voor anderen. Maar zo kan je heel de RPG omgooien en het van jou maken. Dan zijn de jongens zo uitgeschakeld en is het snel afgelopen. Ik zou dat heel jammer vinden in ieder geval.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (^^ That. Trouwens, omdat je gecorrigeerd wordt, betekent het niet dat je niks meer mag zeggen. :3 Je kan het gewoon zeggen als je het anders ziet als ons, maar geef het dan even aan... Ik sta ook open voor jouw mening. En we geven geen kritiek, we proberen je alleen maar te helpen. Ik vind het zelf tenminste fijn dat als ik onrealistisch bezig ben of iets verkeerds deed dat iemand me even bijstuurt. En nu ben ik klaar met preken. Ik preek wel verder in mijn gastenboek als het nodig is. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Neejoh het ligt niet aan jullie. Ik overdrijf nogal veel o-o. En dat allemaal zonder dat ik er iets van merk. Sorreeeh, niet boos zijn ;[ Maar misschien sleepte ze hun gewoon mee? O-x. Oke ik ben echt heel dom bezig. Maaaaaargoed. Ik zal een realistischere post schrijven nu. Is dat wel een woord?]

    Charabella Aidenn Borges

    'Hoooii! Oh wacht even' mompelde ik en ik bond inplaats van de blinddoeken om hun ogen, nu om hun handen zodat ze niet bepaald snel weg konden. Mijn revolver pakte ik uit mijn zak en hield hem tegen Harry's hoofd aan. 'Geen woord of deze schattige krullenbol gaat eraan' gromde ik en ik glimlachte. 'Ik wacht tot een vriendin van mij de hint heeft begrepen en ook hierkomt' vertelde ik ze.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 0:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het wordt er niet bepaald echter op maar iniedergeval wel een stuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, ik kan hier echt niet op reageren. Het is totaal niet realistisch dat ze eventjes in het huis van een geheim agent binnenstormt en 2 geheim agenten zonder enig verzet mee kan 'slepen' en ondertussen ook nog eens een ijsje bij kan houden.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ -_-...

    Tuuuuurlijk. Het is niet eens een realistische RPG. Brooke past het wel weer even aan, hoor! Brooke doet alles wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Als je er niet tegen kunt dat iemand haar mening geeft en inspraak wilt hebben moet je niet aan een RPG beginnen. Bij RPG is het grootste element namelijk samenwerking, en daar gaat het volgens mij mis.)


    Reading a good book is like taking a journey.