• En groepje vriendinnen gaat met elkaar op vakantie naar Spanje. Onderweg daar heen stort het vliegtuig door onbekende reden neer. De meiden overleven het en spoelen aan op een onbewoond eiland. Enkele uren later als ze op verkenning gaan ontdekken ze een groepje mannen die ook aangespoeld zijn. Al snel komen ze erachter dat het bekende voetballers zijn. Ze besluiten elkaar te helpen en komen er al snel achter dat ze hier langer zullen zitten dan ze hadden gedacht.

    Ik zoek nog 4 ‘toekomstige’ vriendinnen

    'Vriendin’ Kevin Strootman: Vanessa Lana van der Heide - Stuttgart
    'Vriendin’ Gregory v/d Wiel: Dessy Tamara Jones - Depay
    'Vriendin’ Robin van Persie: Hailey Celeste van Holland - Zonderland
    'Vriendin’ Wesley Sneijder: Megan Kelly Willems - Hybrids

    Invullen voor de rol:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (Geen bekende personen):
    Karakter (steekwoorden):
    Extra:


    Ik reserveer niet!
    Ik kies de beste rol & niet de 1e.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:20 ]


    ~

    Hey, ik heb even een vraagje. Moet je zelf de rol schrijven, of word jouw rol geschreven door jou in het verhaal zelf?
    X


    Never forget who you are

    Is het een verhaal of een rpg, en inderdaad wat Walcottx1D zegt; moet je het zelf schrijven, of wordt die geschreven?
    Als het een verhaal is, die wordt geschreven door jouw, hierbij mijn rol (anders kun je dat weghalen, ik heb geen tijd om zelf iets te schrijven of te rpg'en xx)

    Rol: Vriendin Robin van Persie
    Volledige naam: Hailey Celeste van Holland (kortweg; Hailey)
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (Geen bekende personen): Gemiddelde lengte (1.70), blond, blauwe ogen, draagt soms een bril om de ondertiteling op de tv, of tekst op veraf te kunnen lezen, eet veel maar komt niet aan (weegt ongeveer 55 kilogram)


    Karakter (steekwoorden): Rustig, betrouwbaar, lieve vriendin, helpende hand, ongeduldig, af en toe bitchy, komt voor iedereen op, loyaal.
    Extra: Hailey drinkt niet, rookt niet en gebruikt geen drugs. Dit komt omdat haar vader daar aan is overleden, en haar moeder er verslaafd aan is geweest; ze weet dus dat het in de familie zit en voorkomt dat zij ook verslaafd raakt. Ook is ze verslaafd aan fotograferen en schrijft ze colums.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Walcottx1D schreef:
    Hey, ik heb even een vraagje. Moet je zelf de rol schrijven, of word jouw rol geschreven door jou in het verhaal zelf?
    X


    Nou ik heb een lijstje wat door jou moet worden ingevuld voor de rol en dat gebruik ik dan in mijn verhaal wat ik zelf schrijf.


    ~

    Dit is een verhaal, geen RPG. RPG rollen staan onder het kopje RPG!


    ~

    Rol: vriendin Robin van Persie
    Volledige naam: Fleur Meijer
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: 1m73, lichtbruin haar, bruine ogen, ongeveer 57 kg.


    Karakter: sociaal, kan koppig zijn, groot doorzettingsvermogen, kan arrogant overkomen maar als je haar leert kennen is ze erg vriendelijk.
    Extra: Ze heeft sinds een paar jaren haar opleiding voor masseuse afgerond. Ze werkt momenteel voor een klein aantal uren in een welness center. Ze droomt er van om als masseuse te werken voor een voetbalteam.


    Am I punk rock already?

    Rol: Vriendin Gregory van der Wiel
    Volledige naam: Dessy Tamara Jones
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk (steekwoorden) + Foto (Geen bekende personen):


    Lange donkerbruine haren, die lichter worden naar de punten toe, grote bruine ogen, slank, 1.75, licht getint.
    Karakter (steekwoorden):
    Verlegen, en terug getrokken in grote groepen, dromerig, intelligent, sociaal, sportief, liefhebbend.
    Extra: Dessy heeft een grote hobby, namelijk dansen. Ze is hier ook erg getalenteerd en gedreven in.

    Zo, nu heb ik ze alle 3 ingevuld hihi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Vriendin van Wesley Sneijder
    Volledige naam: Megan Kelly Willems
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:


    Megan heeft lang, donkerblond haar wat altijd golvend zit. Ze heeft een bleke tot blanke huid en verbrand snel in de zon. Ze is erg klein voor haar leeftijd. Megan heeft donkerblauwe ogen en volle, donkerrode lippen. Ze draagt vaak luxe kleding met pastelkleuren. Ze heeft een slank tot mager postuur.
    Karakter: Ongeduldig, arrogant tegen onbekenden, een familiemens, slim, liefhebbend, eigenwijs, soms wat aanstellerig.
    Extra: Is enig kind en houdt van honden.


    Chaos is a ladder.

    Ik reserveer Klaas, obviously. (A)


    ars moriendi

    Ik maak komende week de rollen bekend!


    ~

    De niet ingevulde rol is eruit gehaald. Voor de rest staat erbij wie de rol heeft. Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen want voor mij breekt een hele drukke periode aan met school. Ik moet in februari klaar zijn met alles!

    xx


    ~

    Yeey. Bedankt voor de rol! (:


    Chaos is a ladder.